Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці із столиком, крісла офісні, кушетки(банкетки )
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000561-b a59ef7017e234469979bd2bd82a0539a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перетятько Анжела

+380629336356 ssmp20a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполь - відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653814
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Бахмутська, 20б
Контактна особа: Перетятько Анжела
+380629336356
ssmp20a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Місце поставки – КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу Станції швидкої медичної допомоги м.Маріуполь –вул. Бахмутська,20б, м. Маріуполь, Донецька обл., 87506.
Строк поставки Товару: протягом 10(десяти) робочих днів з дати отримання Постачальником відповідної заявки від Замовника на поставку Товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стілець із столиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 шт
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 шт
Кушетка(банкетка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару після його прийняття та відповідного пред'явлення Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Джерело фінансування закупівлі- кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:57
Додаток 1.39110000-6.doc
15 липня 2019 11:57
Додаток 3.391100006.doc
15 липня 2019 11:57
Додаток 2.39110000-6.doc
15 липня 2019 11:57
Додаток 4.39110000-6.doc
15 липня 2019 11:57
Додаток 5.39110000-6.doc
15 липня 2019 11:57
ТД 39110000-6.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 39 298,68
UAH з ПДВ
39 298,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 17:17
Електронний підпис
25 липня 2019 17:17
11 Лист-відгук Ромни.pdf
25 липня 2019 17:17
10 Договір Ромни.pdf
25 липня 2019 17:17
01 Видаткові.PDF
25 липня 2019 17:17
Форма 4-ОПП.pdf
25 липня 2019 17:17
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
25 липня 2019 17:17
Право підпису.pdf
25 липня 2019 17:17
Матер.технічна база.pdf
25 липня 2019 17:17
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
25 липня 2019 17:17
Довідка МВС 03.07.19.pdf
25 липня 2019 17:17
Довідка з НАЗК 24.07.19.pdf
25 липня 2019 17:17
Довідка з банку 27.06.19.pdf
25 липня 2019 17:17
Гарантійний лист.pdf
25 липня 2019 17:17
Витяг з реестру ПДВ.pdf
25 липня 2019 17:17
Витяг з ЄДР 27.06.19.pdf
25 липня 2019 17:17
Виписка з ЄДР.pdf
25 липня 2019 17:17
Види діяльності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій