Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міжмережеві екрани
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000545-b addd4a93d36c4e72a88d148e6fdc034f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнавський Антон Олегович

380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 39946227
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А
Контактна особа: Тарнавський Антон Олегович
380444492014
tarnavskiy@src.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 15:35
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Міжмережеві екрани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03190, Україна, місто Київ, Київ, Кирпоноса 10/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власні кошти підприємства Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:11
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов та вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Технічне обгрунтуванняя вимог ТЗ
Дата подання: 18 липня 2019 16:48
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:33
1. Просимо надати роз’яснення, щодо використання SPU SoC3 системи IPS. Вказані вбудовані процесори є спеціалізованим апаратним пристроєм пропрієтарної технології компанії FortiNet, а саме FortiASIC. Це виглядає, що тендер зроблений під конкретного виробника. 2. Просимо надати роз’яснення, щодо необхідності підтримки віртуальних доменів (контекстів) в кількості не менше 10. Ця технологія також є пропрієтарною технологією компанії FortiNet. 3. Просимо надати роз’яснення, щодо кількості RJ45 портів на пристрої. Якщо це критичний момент, то нами може бути запропоновано обладнання в більшій ціновій політиці. Якщо ці характеристики були лише "переписані" з FortiGate 100E і не будуть використовуватися в повному обсязі, то нами буде надано рішенні з меншою ціновою політикою. 4. Просимо надати роз’яснення, щодо необхідності SFP портів. Це заплановано топологією мережі? Не вказано які саме SFP модулі, або перелік виробників. 5. Просимо дати роз’яснення, щодо функціоналу HA (Active-Passive, Active-Active). За для чого зроблена така заявка зважаючи, що на тендері буде закуплено лише один пристрій. 6. Викликає сумнів, щодо необхідності заявленого функціоналу "Користувачі та керування ідентифікацією" в розрізі використання функціоналу Novell eDirectory. Просимо підтвердити необхідність підтримки самі цієї технології.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В 2018 році КМДА була прийнята «Концепція створення комплексної системи управління захисту та інформаційної безпеки (далі СУЗІБ) міської мережевої інфраструктури». В результаті проведеного тендеру, в якості основи СУЗІБ був обраний FortiNet. Обладнання та ПЗ FortiNet, які утворюють ядро загальноміської системи, були закуплені КП «ГІОЦ», КП «Киїівтелесервіс» та КП «Інформатика» та введені в експлуатацію в кінці 2018 та на початку 2019 років.
Мережева інфраструктура та система мережевої безпеки Комунального концерну «Центр комунального сервісу» є частиною загальноміської мережі. Вона має відповідати вимогам концепції та повністю інтегруватися з СУЗІБ міста, забезпечуючи можливість централізованого керування політиками та подіями безпеки на рівні міста. Відповідно до цього, для побудови власної системи мережевої безпеки Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» закуповує обладнання та ПЗ FortiNet.
Вказані нами технічні вимоги відповідають мережевій структурі нашого підприємства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС" 609 241,00
UAH з ПДВ
609 241,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» 669 668,84
UAH з ПДВ
669 668,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 10:20
Документи переможець.pdf
30 липня 2019 09:48
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 09:48
Технічна частина.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 16:10
Електронний підпис
26 липня 2019 16:10
Електронний підпис
26 липня 2019 16:07
міжмережеві екрани.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"
#35001516
Переможець 609 241,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"
#35001516
609 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 14:47
Додаткова угода №2 до дог.№ 2008-19-ЛС від 20.08.2019 р.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 09:48
Додаткова угода № 1 до дог. № 2008-19-ЛС.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 12:49
Дог № 2008-19-ЛС.pdf укладений
20 серпня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви договору.
Номер договору про закупівлю: 2008-19-ЛС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити постачальника в додатковій угоді № 1.
Номер договору про закупівлю: 2008-19-ЛС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 609 241,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 136,00 UAH)