Капітальний ремонт фасадів будівлі навчального корпусу №1 Університету митної справи та фінансів за адресою: вул.Володимира Вернадського, 2/4 м.Дніпро (1 черга)
Очікувана вартість
12 759 865,81 UAH
UA-2019-07-15-000530-a 51bff35e76954c21b5151e9912116d32
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Університет митної справи та фінансів
Код ЄДРПОУ: 39568620
Вебсайт замовника: http://www.umsf.dp.ua
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Володимира Вернадського, 2/4
Контактна особа замовника: Чабан Лідія Іванівна
+380567560592
tender.umsf@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 12:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 12:53
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:24
Очікувана вартість: 12 759 865,81 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 799,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасадів будівлі навчального корпусу №1 Університету митної справи та фінансів за адресою: вул.Володимира Вернадського, 2/4 м.Дніпро (1 черга)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасадів будівлі навчального корпусу №1 Університету митної справи та фінансів за адресою: вул.Володимира Вернадського, 2/4 м.Дніпро (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Володимира Вернадського, 2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт згідно Постанови КМУ від 27.12.2001 №1764. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 календарних днів) після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Джерело фінансування- кошти державного бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 протягом 10 банківських днів з дня їх підписання. Проміжні платежі здійснюються в міру виконання робіт, в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною.Джерело фінансування- кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 12:51
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 12:49
тендерна документація.pdf
15 липня 2019 12:49
проект договору(Додаток 6).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-15-000530-a.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП", Код ЄДРПОУ:42153947
Дата подання: 20 серпня 2019 20:28
Скарга
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРА ГРУП» (код ЄДРПОУ 42153947) Адреса: 49094, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Мандриківська, будинок 47 електронна пошта: oooagragrup@gmail.com телефон: +38 095 546 78 00 Замовник: Університет митної справи та фінансів (код ЄДРПОУ 39568620) Адреса: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 2/4 електронна пошта: tender.umsf@ukr.net телефон: +380567560592 Інформація про закупівлю ID: 51bff35e76954c21b5151e9912116d32 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-15-000530-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 20 серпня 2019 року Назва закупівлі: Капітальний ремонт фасадів будівлі навчального корпусу №1 Університету митної справи та фінансів за адресою: вул. Володимира Вернадського, 2/4 м. Дніпро (1 черга) (ДК 021:2015 код — Капітальний ремонт і реставрація) Плата за подання скарги – 15 000,00 грн. без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: Капітальний ремонт фасадів будівлі навчального корпусу №1 Університету митної справи та фінансів за адресою: вул. Володимира Вернадського, 2/4 м. Дніпро (1 черга) (ДК 021:2015 код — Капітальний ремонт і реставрація) Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРА ГРУП» (надалі – Скаржник, Підприємство та/або ТОВ «АГРА ГРУП») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно усіх вимог зазначених тендерною документацією подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГРА ГРУП» (протокол розгляду тендерних пропозицій № 53 від 15.08.2019). Підставою для відхилення зазначено наступне: «Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРА ГРУП» аналогічного договору який не можно вважати аналогічним за ціною (вартістю)» Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження інформації необхідно надати аналогічний договір, а також документів, які підтверджують виконання наданих договорів, такі, як акти приймання-передавання наданих послуг (виконаних робіт), а також оригінали позитивних листів-відгуків, які видані суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Примітка: загальна вартість актів виконаних робіт, наданих у складі пропозиції повинна дорівнювати не менш, ніж 80 % від суми договору (аналогічного, який подається у складі тендерної пропозиції)» Так, учасником у складі пропозиції подано наступні документи: 1. Довідку в довільній формі від 29.07.2019 № 20 в якій зазначено досвід виконання аналогічних договорів. 2. Оригінал договору від 10.09.2018 № 10-09/18 щодо виконання робіт з капітального ремонту та архітектурного освітлення будівель житлового фонду за адресами: пл. Вокзальна, 2 (дуга) балюстрада. Також, у складі пропозиції надано усі додатки до зазначеного договору. 3. На підтвердження виконання договору подано оригінали актів, а також оригінал відгуку від колишнього Замовника. 4. Оригінал договору № 1 від 16.04.2019 проведення капітального ремонту з утеплення фасаду житлового будинку за адресою бульвар Слави буд. 13 та 15. Також, у складі пропозиції надано усі додатки до зазначеного договору. 5. На підтвердження виконання договору подано оригінали актів, а також оригінал відгуку від колишнього Замовника. Отже, як вбачається із вищенаведеного, учасником повністю виконано умови тендерної документації щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Щодо вартості аналогічних договорів, необхідно зазначити, що встановлення Замовників вартісних показників в відношенні до аналогічних договорів є дискримінаційною умовою, що порушує принципи публічних закупівель. Дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2017 № 3209-р/пк-пз. Також, необхідно зазначити, що умовами тендерної документації не встановлено та не визначено окремих вимог щодо виду, змісту аналогічного договору який необхідно надавати у складі тендерної пропозиції. ТОВ «АГРА ГРУП» подано аналогічний договір на власний розсуд (в частині вартісних показників), чим не порушено умови тендерної документації. Вищезазначена позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2018 № 11464-р/пк-пз. Щодо визначення переможцем тендеру ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» повідомляємо, що не згодні з рішенням Замовника з наступних підстав: 1. Відповідно до умов тендерної документації у випадку, якщо згідно тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу за підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки*. У всіх інших випадках, вимагається надання оригіналу або нотаріально засвідченої копії документу. Так документацією встановлено чітку вимогу щодо подання: 1. установчого документу (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) (за наявності) (для юридичних осіб), а отже оригіналу такого документу. 2. на підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору потрібно було надавати аналогічний договір, а також документів, які підтверджують виконання наданих договорів, такі, як акти приймання-передавання наданих послуг (виконаних робіт), а отже оригінали зазначених документів. 3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно було надати трудові книжки, накази, трудові договори, або інші документи які підтверджують факт працевлаштування усіх зазначених у довідці працівників у учасника, а отже оригінали зазначених документів У складі ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» міститься: довідка від 25.07.2019 № 19/25 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження працевлаштування зазначених працівників надано копії наказів та копії трудових книжок. Поряд з цим тендерною документацією вимагаються оригінали зазначених документів (стор. 559-583). довідка від 25.07.2019 № 6/25 про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Проте договори та акти виконаних робіт надано у копії, а не в оригіналі (стор.27-466). Також, у складі пропозиції надано копію Статуту підприємства, а не оригінал. Отже, пропозиція ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2019 № 1660-р/пк-пз. 2. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження повноважень щодо підпису договору про закупівлю, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довіку, складену в довільній формі, в якій містяться відомості (ПІБ та посада) про уповноважену особу учасника на підписання договору. До довідки надати паспорт, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або копія обох сторін паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України (для фізичних осіб). У складі пропозиції ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» надано копію паспорту директора ШушемонІ.М., проте надано лише окремі сторінки стор.1,2,3,4,5,6,7,10,11. У випадку коли документацією передбачається надання документу це означає надання документу в повному обсязі. Отже, пропозиція ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.09.2017 № 6617-р/пк-пз. У зв’язку із вищезазначеним, пропозиція ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Пропозиція ТОВ «АГРА ГРУП» повністю відповідає умовам тендерної документації, та має бути визначена переможцем даного тендеру. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГРА ГРУП» зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Університету митної справи та фінансів м. Дніпро № 53 від 15.08.2019 та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» зазначене у протоколі № 54 від «16» 08 2019 року. 4. Зобов’язати Замовника визначити переможцем тендеру ТОВ «АГРА ГРУП». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2019 23:59
рішення від 23.08.2019 №11783 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 23:59
рішення від 11.09.2019 № 12792.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:08
Номер скарги: UA-2019-07-15-000530-a.b2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "ПІВНІЧПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:31736569
Дата подання: 20 вересня 2019 17:42
Оскарження визначення переможця
Замовником було визначено переможцем закупівлі учасника пропозиція якого не відповідає тендерній документації та порушено ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 10:50
рішення від 24.09.2019 № 13576 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 10:50

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 20:08
пл поручение 15 000.pdf
20 серпня 2019 20:08
рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf
20 серпня 2019 20:08
Рішення від 15.02.2019 № 1660.pdf
20 серпня 2019 20:08
рішення від 21.09.2017 № 6617.pdf
20 серпня 2019 20:08
Скарга.pdf
20 серпня 2019 20:08
протокол 53 від 15.08.2019.pdf
21 серпня 2019 12:38
пл доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 17:42
Квитанція про сплату.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК ДНІПРО" 11 895 000,00
UAH з ПДВ
9 868 888,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАФА ЮНІОН 10 450 551,15
UAH з ПДВ
10 199 990,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛАРМ ТЕХНОЛОДЖИ 10 987 301,50
UAH з ПДВ
10 199 995,99
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП" 12 110 159,80
UAH з ПДВ
10 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВНІЧПРОМБУД" 12 753 996,89
UAH з ПДВ
10 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРБУДТАУН 12 508 226,42
UAH з ПДВ
12 508 226,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАВЄЛІН" 12 757 236,12
UAH з ПДВ
12 757 236,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 16:10
Локальний Кошторис.pdf
31 липня 2019 17:28
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2019 11:33
Реєстр документів.pdf
30 липня 2019 11:28
Договір підряду.pdf
30 липня 2019 11:28
Довідка.pdf
30 липня 2019 11:28
Трудова книжка.pdf
30 липня 2019 10:25
Виписка ЭГРПОУ.pdf
30 липня 2019 10:24
Декларація_pdf.pdf
30 липня 2019 10:24
Договір оренди офісу.pdf
30 липня 2019 10:24
ДовідкаПриватбанк.pdf
30 липня 2019 10:24
Статут.pdf
30 липня 2019 10:24
Протокол pdf.pdf
30 липня 2019 10:24
Наказ_pdf.pdf
30 липня 2019 10:24
ІПН Директора.pdf
30 липня 2019 10:24
Паспорт Директора.pdf
29 липня 2019 16:37
Цінова Пропозиція.pdf
29 липня 2019 16:37
Тех. Завдання.pdf
29 липня 2019 16:37
Проект договора.pdf
29 липня 2019 16:37
Лист Згода.pdf
29 липня 2019 16:37
Лист згода 2.pdf
29 липня 2019 16:37
Інформаційний лист.pdf
29 липня 2019 16:37
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2019 16:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 13:58
sign.p7s
28 липня 2019 20:02
9.Довідка МТБ.PDF
27 липня 2019 17:52
sign.p7s
27 липня 2019 17:49
44.Кошторис.pdf
27 липня 2019 17:49
106_ремонт фасадів.imd
27 липня 2019 17:49
41.Трудові книжки.pdf
27 липня 2019 17:48
40.ЦПУ.pdf
27 липня 2019 17:48
38.Копія паспорту.PDF
27 липня 2019 17:48
30.Проект договору.PDF
27 липня 2019 17:48
23.Справка банк Кафа.pdf
27 липня 2019 17:48
20.Дозвіл.PDF
27 липня 2019 17:48
19.Ліцензія.PDF
27 липня 2019 17:48
17.Копія витягу ПДВ.PDF
27 липня 2019 17:48
16.Виписка з ЄДР.PDF
27 липня 2019 17:48
15.Відомості з ЄДРПОУ.PDF
27 липня 2019 17:48
13.Статут.PDF
27 липня 2019 17:48
11.Довідка ст. 17.PDF
27 липня 2019 17:48
9.Довідка МТБ.PDF

Публічні документи

27 липня 2019 17:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 12:32
sign.p7s
30 липня 2019 12:31
додаток до дог..pdf
30 липня 2019 12:06
sign.p7s
30 липня 2019 12:03
Додатки до дог..pdf
30 липня 2019 11:37
sign.p7s
30 липня 2019 11:30
28 відпоідність ТЗ.pdf
30 липня 2019 11:30
29-36 кваліфікація 2.pdf
30 липня 2019 11:30
1-27 кваліфікація 1.pdf
30 липня 2019 11:30
38 розрахунки.pdf
30 липня 2019 11:30
37 ТП.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 12:18
sign.p7s
19 серпня 2019 11:58
Довідка ч.2 ст.17.pdf
29 липня 2019 13:46
sign.p7s
29 липня 2019 13:43
Стр.681-683.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.584-680.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.535-583.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.493-534.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.467-492.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.381-466.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.316-380.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.255-315.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.162-254.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.89-161.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.27-88.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.24-26.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.22-23.pdf
29 липня 2019 13:43
Стр.2-10.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 12:52
Довідка працівників.pdf
30 липня 2019 12:52
До проекту договору.pdf
30 липня 2019 12:52
До проекту договору 2.pdf
30 липня 2019 12:52
Власов2.pdf
30 липня 2019 12:52
Власов1.pdf
30 липня 2019 12:52
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
30 липня 2019 12:52
Антикорупц. програма.pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (29).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (28).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (27).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (26).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (25).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (24).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (23).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (22).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (21).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (20).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (19).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (18).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (17).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (16).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (11).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (15).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (10).pdf
30 липня 2019 12:52
Аналог. договори (14).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (9).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (8).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (13).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (7).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (12).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (6).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (5).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (4).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (3).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (2).pdf
30 липня 2019 12:51
Аналог. договори (1).pdf
30 липня 2019 12:51
22 код доступу.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 14:11
sign.p7s
29 липня 2019 14:08
Статут.pdf
29 липня 2019 14:08
Розрахунки ціни .pdf
29 липня 2019 14:08
Реєстр.pdf
29 липня 2019 14:08
Ліцензія і дозвіл.pdf
29 липня 2019 14:08
Додаток 4.pdf
29 липня 2019 14:08
Довідки.pdf
29 липня 2019 14:08
Довідка працівники.pdf
29 липня 2019 14:08
Довідка банк.pdf
29 липня 2019 14:08
Відомості ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2019 14:08
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2019 14:08
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВНІЧПРОМБУД"
#31736569
Рішення скасоване 10 200 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 13:49
ТОВ "МК ДНІПРО"
#31549705
Рішення скасоване 9 868 888,88
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:22
ТОВ КАФА ЮНІОН
#35163807
Рішення скасоване 10 199 990,98
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:22
ТОВ АЛАРМ ТЕХНОЛОДЖИ
#37006343
Рішення скасоване 10 199 995,99
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП"
#42153947
Рішення скасоване 10 199 999,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:22
ТОВ "ПІВНІЧПРОМБУД"
#31736569
Рішення скасоване 10 200 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:22
ТОВ "МК ДНІПРО"
#31549705
Відхилено 9 868 888,88
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:45
ТОВ КАФА ЮНІОН
#35163807
Відхилено 10 199 990,98
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:49
ТОВ АЛАРМ ТЕХНОЛОДЖИ
#37006343
Відхилено 10 199 995,99
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП"
#42153947
Переможець 10 199 999,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 09:38

Документи

17 вересня 2019 13:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2019 14:45
sign.p7s
17 вересня 2019 14:43
протокол 47 від 07.08.2019
17 вересня 2019 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2019 14:49
sign.p7s
17 вересня 2019 14:47
протокол 51 від 14.08.2019

Документи

17 вересня 2019 14:53
sign.p7s
17 вересня 2019 14:51
протокол 52 від 14.08.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП"
#42153947
10 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку