Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп’ютерна техніка і мультимедійне обладнання для класів нової української школи
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2019-07-15-000477-c ● d07561e17f0e4d7382593a612d099712
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141414 |
Вебсайт: | http://osvitanemirov.com.ua |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9 |
Контактна особа: |
Топчій Ірина Іванівна +380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 16:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 16:22 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 199 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплекти
комп’ютерна техніка і мультимедійне обладнання для класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Немирівський район, загальноовітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти державного та місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 16:18 |
Комп.техніка та обладнання для НУШ 2019-2020 н.р..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:36
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.В оголошенні процедури закупівлі (Додаток 1 до оголошення) зазначено «В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент або тип предмета, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «та/або еквівалент».»
Тому комісією з проведення електронних закупівель (допорогові закупівлі) відділу освіти Немирівської райдержадміністрації будуть розглядатися аналоги чи еквіваленти, інша торгова марка або модель, якщо технічні характеристики товару будуть не гіршими (бажано аналогічними) за ті, що зазначено Замовником в оголошенні. Але в превага буде надаватися учаснику, який запропонує товар вказаний Замовником в оголошені.
2. В процедурі можуть брати участь усі учасники. Ціна пропозиції учасника має бути остаточною (ПДВ не додаватиметься та не відніматиметься Замовником), про що вказано в оголошені до закупівлі: «Примітка: Ціна повинна бути визначена з урахуванням усіх податків, зборів (обов’язкових платежів) та будь-яких інших витрат Учасника щодо предмету закупівлі). У разі надання пропозицій Учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. (Вартість за одиницю та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми.)
Замовник, відділ освіти Немирівської райдержадміністрації – це бюджетна установа, яка не є платником ПДВ, тому сума закупівлі є максимальна і остаточна.
Тому комісією з проведення електронних закупівель (допорогові закупівлі) відділу освіти Немирівської райдержадміністрації будуть розглядатися аналоги чи еквіваленти, інша торгова марка або модель, якщо технічні характеристики товару будуть не гіршими (бажано аналогічними) за ті, що зазначено Замовником в оголошенні. Але в превага буде надаватися учаснику, який запропонує товар вказаний Замовником в оголошені.
2. В процедурі можуть брати участь усі учасники. Ціна пропозиції учасника має бути остаточною (ПДВ не додаватиметься та не відніматиметься Замовником), про що вказано в оголошені до закупівлі: «Примітка: Ціна повинна бути визначена з урахуванням усіх податків, зборів (обов’язкових платежів) та будь-яких інших витрат Учасника щодо предмету закупівлі). У разі надання пропозицій Учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. (Вартість за одиницю та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми.)
Замовник, відділ освіти Немирівської райдержадміністрації – це бюджетна установа, яка не є платником ПДВ, тому сума закупівлі є максимальна і остаточна.
Уточнення
Дата подання: 17 липня 2019 13:57
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:35
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Учасник може здійснити тільки поставку товару за адресами навчальних закладів вказаними замовником в оголошенні. Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання може бути здійснений силами замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
174 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубарик Олександр Васильович |
193 160,00
UAH з ПДВ
|
184 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
174 999,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
07 серпня 2019 09:01
|