Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерна техніка і мультимедійне обладнання для класів нової української школи
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2019-07-15-000477-c d07561e17f0e4d7382593a612d099712
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топчій Ірина Іванівна

+380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141414
Вебсайт: http://osvitanemirov.com.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9
Контактна особа: Топчій Ірина Іванівна
+380433121759
nem_kz_hozgrup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 16:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 16:22
Початок аукціону: 25 липня 2019 13:31
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплекти
комп’ютерна техніка і мультимедійне обладнання для класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Немирівський район, загальноовітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти державного та місцевого бюджетів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:18
Комп.техніка та обладнання для НУШ 2019-2020 н.р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:36
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В оголошенні процедури закупівлі (Додаток 1 до оголошення) зазначено «В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент або тип предмета, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «та/або еквівалент».»
Тому комісією з проведення електронних закупівель (допорогові закупівлі) відділу освіти Немирівської райдержадміністрації будуть розглядатися аналоги чи еквіваленти, інша торгова марка або модель, якщо технічні характеристики товару будуть не гіршими (бажано аналогічними) за ті, що зазначено Замовником в оголошенні. Але в превага буде надаватися учаснику, який запропонує товар вказаний Замовником в оголошені.
2. В процедурі можуть брати участь усі учасники. Ціна пропозиції учасника має бути остаточною (ПДВ не додаватиметься та не відніматиметься Замовником), про що вказано в оголошені до закупівлі: «Примітка: Ціна повинна бути визначена з урахуванням усіх податків, зборів (обов’язкових платежів) та будь-яких інших витрат Учасника щодо предмету закупівлі). У разі надання пропозицій Учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. (Вартість за одиницю та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми.)
Замовник, відділ освіти Немирівської райдержадміністрації – це бюджетна установа, яка не є платником ПДВ, тому сума закупівлі є максимальна і остаточна.
Уточнення
Дата подання: 17 липня 2019 13:57
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:35
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Учасник може здійснити тільки поставку товару за адресами навчальних закладів вказаними замовником в оголошенні. Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання може бути здійснений силами замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 195 000,00
UAH з ПДВ
174 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 199 500,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 193 160,00
UAH з ПДВ
184 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 15:46
Електронний підпис
24 липня 2019 15:34
Якість_Epson.pdf
24 липня 2019 15:34
Якість_Bravis.pdf
24 липня 2019 15:34
Якість_Agent.pdf
24 липня 2019 15:34
Якіcть_Acer.pdf
24 липня 2019 15:34
Наказ (директор).pdf
24 липня 2019 15:34
Лист відгук (ПМСД).pdf
24 липня 2019 15:34
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
24 липня 2019 15:33
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 14:28
Сервіс центри НОВЫЕ.doc
24 липня 2019 14:28
сертификатWindows-10-Pro.jpg
24 липня 2019 14:28
Сервіс_центри.pdf
24 липня 2019 14:28
висновок СЕС ACER.pdf
24 липня 2019 14:28
Договір.pdf
24 липня 2019 14:28
Довідка.pdf
24 липня 2019 14:28
Довідка 3.pdf
24 липня 2019 14:28
Довідка 2.pdf
24 липня 2019 14:28
Гарантійний лист 3.pdf
24 липня 2019 14:28
Гарантійний лист 2.pdf
24 липня 2019 14:28
Гарантійний лист .pdf
24 липня 2019 14:28
propozitsiya_ 199500.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 18:39
Електронний підпис
23 липня 2019 18:36
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2019 18:36
Проектор BenQ.rar
23 липня 2019 18:36
Проект Договору.pdf
23 липня 2019 18:36
Офісна техніка Epson.rar
23 липня 2019 18:36
Довідка про МТБ З.О..pdf
23 липня 2019 18:36
Гарантійний лист З.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Зубарик Олександр Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 174 999,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 10:27

Документи

29 липня 2019 10:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
174 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 10:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
07 серпня 2019 09:01