Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 34920000-2 Road equipment (Road salt)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of communal economy and equipping with modern amenities of the Vinnytsya town council |
National ID: | 34849106 |
Contact point: |
Chumak S. V. 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 15 липня 2019 11:36 |
Enquiries until: | 05 серпня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 серпня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 15:01 |
ТД.doc | |
15 липня 2019 12:21 |
проект договіру.doc |
15 липня 2019 15:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
15 липня 2019 15:01 |
ТД.doc
|
||||
15 липня 2019 12:21 |
проект договіру.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000037 ● d49a64e6afdf453f9c465e9b24a9405a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2019 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2019 №66
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2019 №66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-07-15-000447-b 15.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-02 17:41:45
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дорожнього обладнання (дорожня сіль) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-000447-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служ бу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином замовник підтвердив, що пропозиції учасників ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд» відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, оскільки учасники визначили документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону як конфіденційні (відповідно до частини другої статті 27 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація, зокрема про документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-03 15:15:50
Пояснення
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2019-11-28-000037 щодо виявлення ознак порушення за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)», та повідомляємо наступне.
У разі якщо оголошення про проведення процедури тендеру оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури тендеру, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета тендеру.
В даному типі процедури в Учасників є можливість завантажити конфіденційні документи, які будуть доступними лише для Замовника.
Але відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17».
Водночас відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено підстави для відхилення тендерних пропозицій, а саме: завантажені документи Учасника за не правильно визначеним типом «конфіденційні документи».
Враховуючи вище зазначене та те що всі «конфіденційні документи» завантажені Учасниками є доступними для Замовника тендерним комітетом було прийнято рішення про допуск до аукціону ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд», як таких що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації (протокол розгляду тендерних пропозицій та один із кваліфікаційних документів додається).
В підтвердження вище зазначеного надаємо Вам відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №174/2017.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-05 14:34:08
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дорожнього обладнання (дорожня сіль) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-000447-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служ бу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином учасники тендеру ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд», виконали вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника в частині надання:
- документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників, та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо);
- копії оформленої/заповненої відповідним чином згідно нормативних актів видаткової накладної, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-10 12:21:06
Пояснення
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2019-11-28-000037 від 05.12.2019 року, повідомляємо наступне:
В Учасників є можливість завантажити конфіденційні документи, які будуть доступними лише для Замовника у разі якщо оголошення про проведення процедури тендеру оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Запитувані Вами документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копія оформленої/заповненої відповідним чином згідно нормативних актів видаткової накладної, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, визначені Учасником «конфіденційними документами».
Конфіденці́йні документи — це документи, доступ до яких обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень.
Тому без дозволу Учасників закупівлі Замовник не має права оприлюднювати дані документи. Для більш детального ознайомлення при офіційному звернені департамент комунального господарства та благоустрою надасть запитувані документи державній аудиторській службі України північного офісу держаудитслужби управління північного офісу держаудистлужби у Вінницькій області..
Разом з тим повідомляємо наступне, Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Враховуючи вище зазначене та те що всі «конфіденційні документи» завантажені Учасниками є доступними для Замовника тендерним комітетом було прийнято рішення про допуск до аукціону ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд», як таких що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГБУДПРОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ МЕГАУКРБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕГАУКРБУД" #40458886 |
Переможець |
9 971 500,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 14:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 18:44
|
доп. угода 2020-2.PDF | зміни до договору |
31 березня 2020 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 12:23
|
доп. угода 2020.PDF | зміни до договору |
22 січня 2020 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:15
|
доп. угода.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2019 10:03
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
04 грудня 2019 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:33
|
договір.PDF | укладений |
10 вересня 2019 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №321 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №469 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №321 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №573 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №321 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №321 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |