Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)
DK 021: 2015 - 34920000-2 Road equipment (Road salt)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000447-b 8818f2c51b4a40bc9f091e4368155a83
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Світлана Василівна

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Чумак Світлана Василівна
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of communal economy and equipping with modern amenities of the Vinnytsya town council
National ID: 34849106
Contact point: Chumak S. V.
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:33
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 15 липня 2019 11:36
Enquiries until: 05 серпня 2019 00:00
Complaints submission until: до 11 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 серпня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Scope of the procurement
ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)
DK 021: 2015 - 34920000-2 Road equipment (Road salt)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4625 тони
ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сабарівська
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

DK 021: 2015 - 34920000-2 Road equipment (Road salt)
CPV: 34920000-2
Період постачання: по 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:01
ТД.doc
15 липня 2019 12:21
проект договіру.doc
15 липня 2019 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 12:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:01
ТД.doc
15 липня 2019 12:21
ТД.doc
15 липня 2019 11:44
ТД.doc
15 липня 2019 12:21
проект договіру.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тд
Дата подання: 15 липня 2019 12:00
Дата відповіді: 15 липня 2019 12:46
Прошу викласти тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня тендерна документація завантажена.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000037 ● d49a64e6afdf453f9c465e9b24a9405a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.11.2019 №66
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2019 №66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-07-15-000447-b 15.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-02 17:41:45

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі дорожнього обладнання (дорожня сіль) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-000447-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служ бу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином замовник підтвердив, що пропозиції учасників ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд» відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, оскільки учасники визначили документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону як конфіденційні (відповідно до частини другої статті 27 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація, зокрема про документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-03 15:15:50

Пояснення

Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2019-11-28-000037 щодо виявлення ознак порушення за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)», та повідомляємо наступне.
У разі якщо оголошення про проведення процедури тендеру оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури тендеру, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета тендеру.
В даному типі процедури в Учасників є можливість завантажити конфіденційні документи, які будуть доступними лише для Замовника.
Але відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17».
Водночас відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено підстави для відхилення тендерних пропозицій, а саме: завантажені документи Учасника за не правильно визначеним типом «конфіденційні документи».
Враховуючи вище зазначене та те що всі «конфіденційні документи» завантажені Учасниками є доступними для Замовника тендерним комітетом було прийнято рішення про допуск до аукціону ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд», як таких що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації (протокол розгляду тендерних пропозицій та один із кваліфікаційних документів додається).
В підтвердження вище зазначеного надаємо Вам відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №174/2017.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-05 14:34:08

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі дорожнього обладнання (дорожня сіль) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-000447-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служ бу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином учасники тендеру ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд», виконали вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника в частині надання:
- документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників, та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо);
- копії оформленої/заповненої відповідним чином згідно нормативних актів видаткової накладної, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-10 12:21:06

Пояснення

Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2019-11-28-000037 від 05.12.2019 року, повідомляємо наступне:
В Учасників є можливість завантажити конфіденційні документи, які будуть доступними лише для Замовника у разі якщо оголошення про проведення процедури тендеру оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Запитувані Вами документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копія оформленої/заповненої відповідним чином згідно нормативних актів видаткової накладної, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, визначені Учасником «конфіденційними документами».
Конфіденці́йні документи — це документи, доступ до яких обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень.
Тому без дозволу Учасників закупівлі Замовник не має права оприлюднювати дані документи. Для більш детального ознайомлення при офіційному звернені департамент комунального господарства та благоустрою надасть запитувані документи державній аудиторській службі України північного офісу держаудитслужби управління північного офісу держаудистлужби у Вінницькій області..
Разом з тим повідомляємо наступне, Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Враховуючи вище зазначене та те що всі «конфіденційні документи» завантажені Учасниками є доступними для Замовника тендерним комітетом було прийнято рішення про допуск до аукціону ТОВ «Торгбудпром» та ТОВ «Мегаукрбуд», як таких що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 серпня 2019
UA-2019-07-15-000447-b8818f2c51b4a40bc9f091e4368155a83
Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТОРГБУДПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МЕГАУКРБУД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 серпня 2019 11:32
протокол.PDF
15 серпня 2019 11:33
Електронний підпис

Публічні документи

13 серпня 2019 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2019 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2019 11:33
Реєстр стор.2.pdf
13 серпня 2019 11:33
Реєстр стор.1.pdf
13 серпня 2019 11:33
довідка_IG-191219-B00.pdf (1).p7s
13 серпня 2019 11:33
IG-191219-B00.pdf.p7s.p7s.p7s
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с7.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с6.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с5.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с4.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с3.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с2.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с1.pdf
13 серпня 2019 11:33
Лист про санкції.pdf
13 серпня 2019 11:33
Лист про ціну.pdf
13 серпня 2019 11:33
Графік поставки солі.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідкка ч.2 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Згода на обробку даних.pdf
13 серпня 2019 11:33
Відгук-2.pdf
13 серпня 2019 11:33
Відгук-1.pdf

Конфіденційні документи

13 серпня 2019 11:33
Копія видаткової накладної -3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація не надається третім особам

13 серпня 2019 11:33
Копія видаткової накладної -2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація не надається третім особам

13 серпня 2019 11:33
Копія видаткової накладної -1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація не надається третім особам

13 серпня 2019 11:33
Довідка про працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згода на обробку персональних даних надана тільки замовнику торгів

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ МЕГАУКРБУД" #40458886

№ рішення у справі

72/25-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

15 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:31
протокол.PDF
15 серпня 2019 11:32
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:03
Реєстр Переможця.PDF
30 серпня 2019 17:03
Лист про ліцензію.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка п.8 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка п.5ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Цінова прпозиція ТОВ.PDF
30 серпня 2019 16:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:52
Реєстр Переможця.PDF
30 серпня 2019 16:52
Лист про ліцензію.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка п.8 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка п.5ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Цінова прпозиція ТОВ.PDF
14 серпня 2019 12:03
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:02
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:31
Довiдка_UAH_300_000_00.pdf
14 серпня 2019 11:31
banking_licence_ПУМБ.pdf
14 серпня 2019 11:31
Гарантiя_UAH_300_000.pdf
14 серпня 2019 11:31
FW_ Гарантия Мегаукрбуд.zip
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.7.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.6.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.5.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.4.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.3.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.2.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.1.pdf
14 серпня 2019 11:30
Лист про санкції.pdf
14 серпня 2019 11:30
Графік поставки солі.pdf
14 серпня 2019 11:30
Технічна специфікація.pdf
14 серпня 2019 11:30
Відгук -2.pdf
14 серпня 2019 11:30
Відгук -1.pdf

Конфіденційні документи

14 серпня 2019 11:30
Довідка про наявн.працівників відп.квал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згоду на обробку персональних даних надано тільки Замовнику

14 серпня 2019 11:30
Накладна 18- с2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

14 серпня 2019 11:30
Накладна 18- с1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

14 серпня 2019 11:30
Накладна 17-с2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

14 серпня 2019 11:30
Накладна 17-с1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГБУДПРОМ"

ТОВ МЕГАУКРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕГАУКРБУД" 9 990 000,00
UAH з ПДВ
9 971 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГБУДПРОМ" 9 994 625,00
UAH з ПДВ
9 976 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:03
Реєстр Переможця.PDF
30 серпня 2019 17:03
Лист про ліцензію.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка п.8 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Довідка п.5ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 17:03
Цінова прпозиція ТОВ.PDF
30 серпня 2019 16:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:52
Реєстр Переможця.PDF
30 серпня 2019 16:52
Лист про ліцензію.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка п.8 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Довідка п.5ч.1 ст.17.PDF
30 серпня 2019 16:52
Цінова прпозиція ТОВ.PDF
14 серпня 2019 12:03
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:02
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:31
Довiдка_UAH_300_000_00.pdf
14 серпня 2019 11:31
banking_licence_ПУМБ.pdf
14 серпня 2019 11:31
Гарантiя_UAH_300_000.pdf
14 серпня 2019 11:31
FW_ Гарантия Мегаукрбуд.zip
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.7.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.6.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.5.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.4.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.3.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.2.pdf
14 серпня 2019 11:31
Проект договору стор.1.pdf
14 серпня 2019 11:30
Лист про санкції.pdf
14 серпня 2019 11:30
Графік поставки солі.pdf
14 серпня 2019 11:30
Технічна специфікація.pdf
14 серпня 2019 11:30
Відгук -2.pdf
14 серпня 2019 11:30
Відгук -1.pdf

Конфіденційні документи

14 серпня 2019 11:30
Довідка про наявн.працівників відп.квал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згоду на обробку персональних даних надано тільки Замовнику

14 серпня 2019 11:30
Накладна 18- с2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

14 серпня 2019 11:30
Накладна 18- с1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

14 серпня 2019 11:30
Накладна 17-с2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

14 серпня 2019 11:30
Накладна 17-с1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію для службового використання

Публічні документи

13 серпня 2019 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2019 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2019 11:33
Реєстр стор.2.pdf
13 серпня 2019 11:33
Реєстр стор.1.pdf
13 серпня 2019 11:33
довідка_IG-191219-B00.pdf (1).p7s
13 серпня 2019 11:33
IG-191219-B00.pdf.p7s.p7s.p7s
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с7.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с6.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с5.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с4.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с3.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с2.pdf
13 серпня 2019 11:33
Проект договору с1.pdf
13 серпня 2019 11:33
Лист про санкції.pdf
13 серпня 2019 11:33
Лист про ціну.pdf
13 серпня 2019 11:33
Графік поставки солі.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідкка ч.2 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
13 серпня 2019 11:33
Згода на обробку даних.pdf
13 серпня 2019 11:33
Відгук-2.pdf
13 серпня 2019 11:33
Відгук-1.pdf

Конфіденційні документи

13 серпня 2019 11:33
Копія видаткової накладної -3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація не надається третім особам

13 серпня 2019 11:33
Копія видаткової накладної -2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація не надається третім особам

13 серпня 2019 11:33
Копія видаткової накладної -1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація не надається третім особам

13 серпня 2019 11:33
Довідка про працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згода на обробку персональних даних надана тільки замовнику торгів

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕГАУКРБУД"

ТОВ "ТОРГБУДПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МЕГАУКРБУД"
#40458886
Переможець 9 971 500,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 14:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ МЕГАУКРБУД" #40458886

№ рішення у справі

72/25-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕГАУКРБУД"
#40458886
9 971 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 18:44
доп. угода 2020-2.PDF зміни до договору
31 березня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 12:23
доп. угода 2020.PDF зміни до договору
22 січня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:15
доп. угода.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 13:15
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 10:03
додаткова угода.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:33
договір.PDF укладений
10 вересня 2019 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №321
Договір:
Номер додаткової угоди: №469
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №321
Договір:
Номер додаткової угоди: №573
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №321
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №321
Договір:
Номер додаткової угоди: №156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 11 841 923,28
UAH (в тому числі ПДВ 1 973 653,88 UAH)