Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання – код ДК 021:2015 – 30230000-0 (Диски CD-R та DVD-R)
Очікувана вартість
333 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000435-b 21ee0c99f5714d629018da858d64aa49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Наталія Василівна

+380312644146 office@zk.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 26213408
Вебсайт: http://zk.court.gov.ua/tu07/
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул.Загорська, 30
Контактна особа: Цап Наталія Василівна
+380312644146
office@zk.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 11:40
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 11:40
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:17
Очікувана вартість: 333 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42000 шт
Комп’ютерне обладнання – код ДК 021:2015 – 30230000-0 (Диски CD-R та DVD-R)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Загорська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати поставки Товару Постачальником на підставі рахунку фактури, накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо упаковки дисків
Дата подання: 16 липня 2019 08:51
Дата відповіді: 16 липня 2019 14:44
В умовах тендерної документації вказано що диски мають мати упаковку - конверти Kraft коричневі без вікна.Чи не можна змінити умови тендерної документаці і записати ,що диски повинні мати упаковку -конверти для упаковки CD дисків білі з вікном ,закритим прозорою плівкою..Ці конверти спеціально виробляються для упаковки CD,DVD дисків.
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що зміни до тендерної документації з метою заміни типу конвертів неможливі. Замовником здійснюється закупівля такого типу конвертів, які максимально захищають від пошкодження диски, які є частиною судових справ.
З повагою
ТУ ДСА України в Закарпатській області
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:14
Дата відповіді: 16 липня 2019 14:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, відповідно до примітки додатку 4 до тендерної документації, у разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати «або еквівалент» (згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII). Технічні характеристики, передбачені даним технічним завданням, є мінімальними, учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, еквівалент (аналог) або вищої якості.
У випадку, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі пропозиції: опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик (паспорт, сертифікат , лист-підтвердження від виробника тощо) запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Одночасно зазначаємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію 100%).
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
З повагою
ТУ ДСА України в Закарпатській області

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000435-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41132109
Дата подання: 17 липня 2019 12:17
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! У Додатку 2 до тендерної документації зазначена така кваліфікаційна вимога до учасників: надати довідку про досвід виконання аналогічного (за предметом закупівлі) договору за 2018 рік. Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які мають такий досвід, але за інший період. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 16:47
Доброго дня! Вашу вимогу задоволено. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
З повагою,
ТУ ДСА України в Закарпатській області

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ" 293 040,00
UAH з ПДВ
215 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 231 840,00
UAH з ПДВ
229 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 310 320,00
UAH з ПДВ
306 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА" 324 000,00
UAH з ПДВ
307 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 316 080,00
UAH з ПДВ
316 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 11:14
32. Умови пропозиції.PDF
30 липня 2019 11:14
27. Проєкт договору.PDF
30 липня 2019 11:14
25. Паспорт DVD-R.PDF
30 липня 2019 11:14
24. Паспорт CD-R.PDF
30 липня 2019 11:14
19. Довідка про досвід.PDF
30 липня 2019 11:14
14. Довідка з банку.PDF
30 липня 2019 11:14
10. Витяг 03.07.2019.pdf
30 липня 2019 11:14
5. Наказ № 5.PDF
30 липня 2019 11:14
4. Рішення №1.PDF
30 липня 2019 11:14
2. Статут.PDF

Публічні документи

13 серпня 2019 15:56
Електронний підпис
13 серпня 2019 15:56
Переможець.pdf
07 серпня 2019 11:31
Електронний підпис
07 серпня 2019 11:31
Оновлена пропозиція.pdf
30 липня 2019 10:32
Електронний підпис
30 липня 2019 10:32
70. Відгук.pdf
30 липня 2019 10:31
66. Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2019 10:31
64. Довідки Ощадбанк.pdf
30 липня 2019 10:31
62. Статут від 06.06.2019р..pdf
30 липня 2019 10:31
61. Протокол № 26.pdf
30 липня 2019 10:31
60. Наказ № 991-к.pdf
30 липня 2019 10:31
56. Код - копія.pdf
30 липня 2019 10:31
50. Висновок УкрСЕПРО.pdf
30 липня 2019 10:31
46. Паспорт Verbatim CD-R 43787.pdf
30 липня 2019 10:31
43. Довідка.pdf
30 липня 2019 10:31
42. Лист-погодження.pdf
30 липня 2019 10:31
41. Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 10:31
26. Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 10:31
21. Лист-згода.pdf
30 липня 2019 10:31
20. Лист-погодження.pdf
30 липня 2019 10:30
12. Лист-зобов’язання.pdf
30 липня 2019 10:30
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 06:24
Електронний підпис
30 липня 2019 06:20
Реєстр документів.pdf
30 липня 2019 06:20
Пропозиція.pdf
30 липня 2019 06:20
Проект договору.pdf
30 липня 2019 06:20
Паспорт.pdf
30 липня 2019 06:20
Лист-зобов’язання.pdf
30 липня 2019 06:20
Лист-відгук.pdf
30 липня 2019 06:20
Індефікаційний код.pdf
30 липня 2019 06:20
Довідка з банку.pdf
30 липня 2019 06:20
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2019 06:20
Виписка з ЄДР.pdf
30 липня 2019 06:20
Аналогічний договір2.pdf
30 липня 2019 06:20
Аналогічний договір1.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 17:59
Електронний підпис
29 липня 2019 17:55
41.Свідоцтво на товар.PDF
29 липня 2019 17:55
40.Паспорти якості.PDF
29 липня 2019 17:55
20.Проект договору.PDF
29 липня 2019 17:55
13.Копія Опису.PDF
29 липня 2019 17:55
12.Копія Статуту.PDF
29 липня 2019 17:55
6.Копія листа відгука.PDF

Публічні документи

30 липня 2019 10:07
Електронний підпис
30 липня 2019 09:59
Паспорт-1.pdf
30 липня 2019 09:59
Довідка з банку.pdf
30 липня 2019 09:59
Витяги-1.pdf
30 липня 2019 09:59
Виписка_Пасечнік-1.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток 13.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток 12.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток 11.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток 10.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток 9.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток8.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток7.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток 6.pdf
30 липня 2019 09:59
Платіжка суд .pdf.pdf
30 липня 2019 09:59
лист відгук.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток51.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток5.pdf
30 липня 2019 09:59
лист нео.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток4.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток3.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток2.pdf
30 липня 2019 09:59
додаток1.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 16:29
Електронний підпис
29 липня 2019 16:12
Договір ДСА +відгук.pdf
29 липня 2019 16:12
Витяг з Єдр .pdf
29 липня 2019 16:12
Виписка ЄДР.pdf
29 липня 2019 16:12
Статут.pdf
29 липня 2019 16:12
Проект договору.pdf
29 липня 2019 16:12
Технічні вимоги.pdf
29 липня 2019 16:12
Лист-забо'язання.pdf
29 липня 2019 16:12
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2019 16:12
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2019 16:12
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ"
#34201283
Відхилено 215 400,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 10:10
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 229 320,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 14:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
229 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 16:02
підписаний договір укладений
02 вересня 2019 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 229 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 220,00 UAH)