Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання – код ДК 021:2015 – 30230000-0 (Диски CD-R та DVD-R)
Очікувана вартість
333 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000435-b ● 21ee0c99f5714d629018da858d64aa49
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 26213408 |
Вебсайт: | http://zk.court.gov.ua/tu07/ |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул.Загорська, 30 |
Контактна особа: |
Цап Наталія Василівна +380312644146 office@zk.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 11:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 11:40 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 14:17 |
Очікувана вартість: | 333 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42000 шт
Комп’ютерне обладнання – код ДК 021:2015 – 30230000-0 (Диски CD-R та DVD-R)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88017, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Загорська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати поставки Товару Постачальником на підставі рахунку фактури, накладної | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 16:43 |
Повідомлення диски.pdf | |
17 липня 2019 16:43 |
Зміни Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні критерії) диски.doc | |
17 липня 2019 16:43 |
Зміни Тендерна документація ДИСКИ.docx | |
17 липня 2019 16:43 |
НР Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні критерії) диски.doc | |
17 липня 2019 16:43 |
НР Тендерна документація ДИСКИ.docx | |
15 липня 2019 11:36 |
Додаток 5 (Проект договору) диски.docx | |
15 липня 2019 11:36 |
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги) диски.doc | |
15 липня 2019 11:36 |
Додаток 3 до ТД (Відповідність вимогам ст.17 Закону) диски.docx | |
15 липня 2019 11:36 |
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ диски.docx |
17 липня 2019 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2019 16:43 |
Повідомлення диски.pdf
|
|||
17 липня 2019 16:43 |
Зміни Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні критерії) диски.doc
|
|||
17 липня 2019 16:43 |
Зміни Тендерна документація ДИСКИ.docx
|
|||
17 липня 2019 16:43 |
НР Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні критерії) диски.doc
|
|||
17 липня 2019 16:43 |
НР Тендерна документація ДИСКИ.docx
|
|||
15 липня 2019 11:36 |
Додаток 5 (Проект договору) диски.docx
|
|||
15 липня 2019 11:36 |
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги) диски.doc
|
|||
15 липня 2019 11:36 |
Додаток 3 до ТД (Відповідність вимогам ст.17 Закону) диски.docx
|
|||
15 липня 2019 11:36 |
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ диски.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо упаковки дисків
Дата подання: 16 липня 2019 08:51
Дата відповіді: 16 липня 2019 14:44
В умовах тендерної документації вказано що диски мають мати упаковку - конверти Kraft коричневі без вікна.Чи не можна змінити умови тендерної документаці і записати ,що диски повинні мати упаковку -конверти для упаковки CD дисків білі з вікном ,закритим прозорою плівкою..Ці конверти спеціально виробляються для упаковки CD,DVD дисків.
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що зміни до тендерної документації з метою заміни типу конвертів неможливі. Замовником здійснюється закупівля такого типу конвертів, які максимально захищають від пошкодження диски, які є частиною судових справ.
З повагою
ТУ ДСА України в Закарпатській області
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що зміни до тендерної документації з метою заміни типу конвертів неможливі. Замовником здійснюється закупівля такого типу конвертів, які максимально захищають від пошкодження диски, які є частиною судових справ.
З повагою
ТУ ДСА України в Закарпатській області
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:14
Дата відповіді: 16 липня 2019 14:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, відповідно до примітки додатку 4 до тендерної документації, у разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати «або еквівалент» (згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII). Технічні характеристики, передбачені даним технічним завданням, є мінімальними, учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, еквівалент (аналог) або вищої якості.
У випадку, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі пропозиції: опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик (паспорт, сертифікат , лист-підтвердження від виробника тощо) запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Одночасно зазначаємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію 100%).
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
З повагою
ТУ ДСА України в Закарпатській області
Шановний Учаснику, відповідно до примітки додатку 4 до тендерної документації, у разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати «або еквівалент» (згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII). Технічні характеристики, передбачені даним технічним завданням, є мінімальними, учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, еквівалент (аналог) або вищої якості.
У випадку, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі пропозиції: опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик (паспорт, сертифікат , лист-підтвердження від виробника тощо) запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Одночасно зазначаємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію 100%).
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
З повагою
ТУ ДСА України в Закарпатській області
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000435-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41132109
Дата подання: 17 липня 2019 12:17
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! У Додатку 2 до тендерної документації зазначена така кваліфікаційна вимога до учасників: надати довідку про досвід виконання аналогічного (за предметом закупівлі) договору за 2018 рік. Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які мають такий досвід, але за інший період. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 16:47
Доброго дня! Вашу вимогу задоволено. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
З повагою,
ТУ ДСА України в Закарпатській області
З повагою,
ТУ ДСА України в Закарпатській області
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ" |
293 040,00
UAH з ПДВ
|
215 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
231 840,00
UAH з ПДВ
|
229 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" |
310 320,00
UAH з ПДВ
|
306 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА" |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
307 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" |
316 080,00
UAH з ПДВ
|
316 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ" #34201283 |
Відхилено |
215 400,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 10:10
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
229 320,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 14:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 16:02
|
підписаний договір | укладений |
02 вересня 2019 14:20
|