Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
2 564 601,00 UAH
UA-2019-07-15-000389-c ● afe422ffc89746a387a322c22f8e4f5c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147300 |
Вебсайт: | http://glibosvit.ucoz.ua/ |
Місцезнаходження: | 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Стрельчук Людмила Іванівна +380373421296 02147300@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 2 564 601,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 564,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики (комп`ютерний клас)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 комплекти
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики (комп`ютерний клас з інтерактивною панеллю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
32 од
Ноутбуки для кабінетів початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 11:56 |
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx | |
19 липня 2019 11:56 |
ЗТД компобладнання.docx |
19 липня 2019 12:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 11:56 |
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
|
|||
19 липня 2019 11:56 |
ЗТД компобладнання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000389-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 16 липня 2019 17:41
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Замовника
Вимогам Тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлена наступна вимога: « Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, а саме копію штатного розпису учасника або наказів про прийняття на роботу працівників, що будуть залучені до виконання умов договору. » Вимогою щодо надання виключно: Штатного розпису учасника або Наказів про прийняття на роботу працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, Замовник втручається в господарську діяльність Учасників та обмежує його права на самостійну організацію господарських процесів на своєму підприємстві. Позбавляє можливості (права) Учасника на укладання з працівниками - Договорів цивільно-правового характеру у відповідності до Цивільного кодексу України. Крім того дана вимога порушую принципи добросовісної конкуренції та недискримінації Учасників, що передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Замовника, шляхом викладення пункту 2.2. Розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, в новій редакції:
« 2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, а саме копію штатного розпису учасника або наказів про прийняття на роботу працівників або договорів цивільно-правового характеру, що будуть залучені до виконання умов договору; ».
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Замовника, шляхом викладення пункту 2.2. Розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, в новій редакції:
« 2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, а саме копію штатного розпису учасника або наказів про прийняття на роботу працівників або договорів цивільно-правового характеру, що будуть залучені до виконання умов договору; ».
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 11:57
За результатами розгляду звернення до умов тендерної документації внесено відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ" #1927113094 |
Переможець |
2 553 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 10:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 09:22
|
Договір 210.pdf | укладений |
19 серпня 2019 09:19
|