Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
2 564 601,00 UAH
UA-2019-07-15-000389-c afe422ffc89746a387a322c22f8e4f5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельчук Людмила Іванівна

+380373421296 02147300@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147300
Вебсайт: http://glibosvit.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Стрельчук Людмила Іванівна
+380373421296
02147300@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:05
Очікувана вартість: 2 564 601,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 564,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики (комп`ютерний клас)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 комплекти
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики (комп`ютерний клас з інтерактивною панеллю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
32 од
Ноутбуки для кабінетів початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:56
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
19 липня 2019 11:56
ЗТД компобладнання.docx
19 липня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:56
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
19 липня 2019 11:56
ЗТД компобладнання.docx
15 липня 2019 15:21
ТД компобладнання повторно.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000389-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 16 липня 2019 17:41
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Замовника
Вимогам Тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлена наступна вимога: « Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, а саме копію штатного розпису учасника або наказів про прийняття на роботу працівників, що будуть залучені до виконання умов договору. » Вимогою щодо надання виключно: Штатного розпису учасника або Наказів про прийняття на роботу працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, Замовник втручається в господарську діяльність Учасників та обмежує його права на самостійну організацію господарських процесів на своєму підприємстві. Позбавляє можливості (права) Учасника на укладання з працівниками - Договорів цивільно-правового характеру у відповідності до Цивільного кодексу України. Крім того дана вимога порушую принципи добросовісної конкуренції та недискримінації Учасників, що передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Замовника, шляхом викладення пункту 2.2. Розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, в новій редакції:
« 2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, а саме копію штатного розпису учасника або наказів про прийняття на роботу працівників або договорів цивільно-правового характеру, що будуть залучені до виконання умов договору; ».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 11:57
За результатами розгляду звернення до умов тендерної документації внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ" 2 556 500,00
UAH з ПДВ
2 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ 2 564 000,00
UAH з ПДВ
2 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 18:02
Електронний підпис
31 липня 2019 17:46
Електронний підпис
31 липня 2019 16:04
Електронний підпис
31 липня 2019 16:02
Инструкция ScottieGo (2).pdf
31 липня 2019 16:02
Гарантія.zip
31 липня 2019 16:02
Копія ISO 9001 2015 стр 60 .pdf
31 липня 2019 16:02
Копія ISO 9001 2015стр.59 .pdf
31 липня 2019 16:02
ЛИСТ ВІДГУК 2стр.33.pdf
31 липня 2019 16:02
ЛИСТ ВІДГУК 1стр,32.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 15:28
Електронний підпис
31 липня 2019 15:26
Копія _65 дюймов.pdf
31 липня 2019 15:26
Проект Договір 310719.pdf
31 липня 2019 15:26
Сертифікати.rar
31 липня 2019 15:26
ScottieGo presentation UKR.pdf
31 липня 2019 15:26
договора _1_.rar
31 липня 2019 15:26
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ"

ФОП ВАСИЛИШИН ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ"
#1927113094
Переможець 2 553 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 10:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ" #1927113094

№ рішення у справі

72/39-р/к

Дата рішення у справі

12.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ"
#1927113094
2 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 09:22
Договір 210.pdf укладений
19 серпня 2019 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 552 999,82
UAH