Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телефонне обладнання
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2019-07-15-000195-a ● 1c3afbc222a44bd78530b974b77635fb
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21927215 |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Курчатова 8 |
Контактна особа: |
Олена Валеріївна Скорнякова +380504825501,+380567786340 metro_ndv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 13:04 |
Очікувана вартість: | 103 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 035,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання
Телефонне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Телефонне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул.Академіка Белелюбського 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2019
—
07 серпня 2019
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування здійснюється за власні кошти | Пiсляоплата | 165 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 10:05 |
1типов догов поставки Товару (22.05.2019).docx |
15 липня 2019 10:05 |
телеф обл ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:22
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наше підприємство закуповує телефонне обладнання. Переможця система вибирає автоматично. ФОП можуть приймати участь у торгах. Ціну розглядатимемо як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000195-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 29 липня 2019 11:15
Неправомірне відхилення нашої пропозиції
Вимагаємо надати обґрунтоване пояснення, чому саме було дискваліфіковано нашу пропозицію, тому як в листі вих. № 147 від 26.07.2019 р. Вами не було наведено жодної конкретної причини, у чому саме пропозиція ТОВ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" не відповідає умовам закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Нагадуємо, що перша мета ЗУ «Про публічні закупівлі» - це економія бюджетних коштів. Наша пропозиція є найбільш економічно вигідною. З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Рішення щодо відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації ТОВ "ВІАДУК КОМПЛЕКС". В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Нагадуємо, що перша мета ЗУ «Про публічні закупівлі» - це економія бюджетних коштів. Наша пропозиція є найбільш економічно вигідною. З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Рішення щодо відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації ТОВ "ВІАДУК КОМПЛЕКС". В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" |
93 150,00
UAH з ПДВ
|
93 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ІКС-ТЕХ" |
103 500,00
UAH з ПДВ
|
103 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" #42019312 |
Відхилено |
93 150,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 16:00
|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ІКС-ТЕХ" #37274747 |
Переможець |
103 500,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
НДВ-161-19-З ППСН.pdf | укладений |
20 вересня 2019 15:24
|