Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі для шкільних їдалень
Очікувана вартість
492 800,00 UAH
UA-2019-07-15-000145-c 4b63ae3e9dcb44aea852c96ba51ff639
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шнирук Леся Станіславівна

+380434322942 komitet_kt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тростянецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141466
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Соборна, 103, корпус А
Контактна особа: Шнирук Леся Станіславівна
+380434322942
komitet_kt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 492 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 928,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Джерело фінансування закупівлі: залишки освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 шт
меблі для шкільних їдалень(столи обідні з розкладними лавами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Тростянецький район, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:08
ТД меблі для їдальні.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій