Сири тверді, сири м`які
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-07-13-000024-b ee9d5ccc847042a6be9cebc7b667c6cb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272)
Код ЄДРПОУ: 22875087
Вебсайт замовника: http://ukrcollege.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5 А
Контактна особа замовника: Загоруй Тетяна Антонівна
380445168764
slugbova_college272@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кілограми
Сири тверді, сири м`які
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького , 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000039 ● 7d05c488012f460dabfc23bbf0805a0c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17 17:34:29
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-13-000024-b
13.07.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272), 22875087, Україна, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сири тверді, сири м`які, 290000UAH, 15540000-5, ДК021, 1400, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: ee9d5ccc847042a6be9cebc7b667c6cb, 2019-07-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18.07.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД). Аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що 13.07.2019 Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів та ТД за номером ІD:UA-2019-07-13-000024-b на придбання сиру твердого та сиру м`якого(код ДК 021:2015: 5540000-5 — Сирні продукти, очікуваною вартістю 290 000,00 гривень. Перевіркою інформації установлено порушення вимог абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-07-13-000024-b., 18 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абз. 2 п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торгова Компания "Асортимент" 214 335,00
UAH з ПДВ
214 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:53
sign.p7s
01 серпня 2019 15:46
Тендер сыр.pdf
01 серпня 2019 15:46
Статут новая редакция.pdf
01 серпня 2019 15:46
Паспорт Трибой С.Б..PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку