Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням для навчальних кабінетів початкових класів; ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням для оснащення інклюзивних та спеціальних закладів; ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням для мультимедійних комплексів
Очікувана вартість
1 003 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001938-b f9b581692cf84e5781d2c4da8d99ff46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 23:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 14:41
Очікувана вартість: 1 003 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 015,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням для навчальних кабінетів початкових класів (Джерела фінансування: кошти субвенції та софінансування за рахунок коштів місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (заклади освіти м. Мелітополь згідно переліку в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням для оснащення інклюзивних та спеціальних закладів (Джерела фінансування: кошти субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (заклади освіти м. Мелітополь згідно переліку в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 шт
Ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням для мультимедійних комплексів (Джерела фінансування: кошти субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (заклади освіти м. Мелітополь згідно переліку в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 23:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 12:52
перелік змін 2 до тендерної документації.docx
31 липня 2019 12:52
тендерна документація із змінами 2.docx
25 липня 2019 16:01
тендерна документація.docx
12 липня 2019 23:00
тендерна документація.docx
25 липня 2019 16:01
перелік змін до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:19
Дата відповіді: 17 липня 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно умов тендерної документації запропонований Учасником товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника визначеним у додатку 2 до тендерної документації, при цьому Учасник повинен зазначити конкретні марки та технічні характеристики запропонованого товару.
Документацією також передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
2) Згідно умов тендерної документації Учасником закупівлі можуть бути як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Оцінка пропозицій Учасників неплатників ПДВ та платників ПДВ розглядаються як остаточні.
Згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен зазначити ціну за одиницю товару та загальну вартість пропозиції з ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ).
Вартість пропозиції Учасника який є платником ПДВ та Учасника який не є платником ПДВ оцінюється на рівних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 999 888,00
UAH з ПДВ
999 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДОБРОХАНСЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРIЙОВИЧ 1 002 000,00
UAH з ПДВ
1 002 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 17:08
Електронний підпис
13 серпня 2019 17:05
Довідка ДФС.pdf
13 серпня 2019 17:05
Супровідний лист.pdf
13 серпня 2019 17:05
Довідка коррупція.pdf
13 серпня 2019 17:05
Довідка МВД.pdf
07 серпня 2019 23:46
Електронний підпис
07 серпня 2019 23:44
16_Інші документи_.pdf
07 серпня 2019 23:44
14_Захист довкілля_.pdf
07 серпня 2019 23:44
15_Лист про поставку_.pdf
07 серпня 2019 23:44
13_Про СЦ_.pdf
07 серпня 2019 23:44
12_Гар.обслуговування_.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 09:39
Електронний підпис
07 серпня 2019 17:37
Аналогічний договір.pdf
07 серпня 2019 17:37
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 17:37
Витяг Доброханський.pdf
07 серпня 2019 17:37
Виписка Доброханський.pdf
07 серпня 2019 17:37
Довідка ст.17.pdf
07 серпня 2019 17:37
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП ДОБРОХАНСЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРIЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 999 888,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
999 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:47
Рішення укладений
02 січня 2020 19:00
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:13
додаткова угода.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 08:15
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 08:13
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 13:52
Договір укладений
04 вересня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 690
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 690
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 983 034,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 839,00 UAH)