Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг)
maintenance of roads of general use of state importance and artificial structures on them in the Cherkasy region (according to the list of roads)
maintenance of roads of general use of state importance and artificial structures on them in the Cherkasy region (according to the list of roads)
Очікувана вартість
1 941 944 608,00 UAH
UA-2019-07-12-001854-b ● 1ccbc31a4b3a43cfb54442b04145edc9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714538 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714538 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 1 941 944 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 419 446,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 12 липня 2019 17:52 |
Enquiries until: | 01 серпня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 07 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 серпня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 1 941 944 608 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 19 419 446 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). Джерело фінансування закупівлі – державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка,389
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг
maintenance of roads of general use of state importance and artificial structures on them in the Cherkasy region (according to the list of roads). The source of procurement financing is the state budget of Ukraine
CPV: 63712200-5
Період постачання:
з 01 січня 2020 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником при надходженні коштів з державного бюджету. Оплата наданих послуг/робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Замовник має право відмовитися від підписання форм КБ-2в, КБ-3 у разі допущення Підрядником помилок, неточностей щодо їх складання та/або відсутності у них відомостей, наявність яких передбачена формою зазначених документів, та/або у випадку наявності зауважень щодо обсягів та/або вартості та/або якості заактованих послуг/робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 17:04 |
Перелік змін.docx | |
02 серпня 2019 17:03 |
ТД 2 експлуатація.docx |
02 серпня 2019 17:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 серпня 2019 17:04 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 серпня 2019 17:03 |
ТД 2 експлуатація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 29 липня 2019 10:35
Дата відповіді: 01 серпня 2019 08:51
Просимо надати розяснення до п. 1.8 Додатку № 1 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція розраховується на термін надання послуг протягом 2020-2023 року, а свідоцтво про повірку обладнання пересувного комплексу габаритно-вагового контролю видане ДП «Укрметртестстандарт» терміном на 1 рік з 27 серпня 2018р. по 27 серпня 2019р..
На момент подачі пропозиції свідоцтво буде чинне, а в подальшому, по закінченню терміну дії 27 серпня 2019р., буде оформлене нове свідоцтво на новий термін в 1 рік. Чи правильно в такому випадку згідно вимог тендерної документації буде подана така тендерна пропозиція.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На момент подання пропозиції свідоцтво про повірку пересувного комплексу габаритно-вагового контролю має бути чинним. В подальшому, підрядник повинен забезпечити наявність чинного свідоцтва по кожному року надання послуг
Технічне завдання
Дата подання: 30 липня 2019 14:17
Дата відповіді: 01 серпня 2019 10:57
Технічним завданням (примітка 5) передбачено застосування коефіцієнта під рухом тільки в розділі № 2 та при влаштуванні дорожньої розмітки. А роботи з зимового утримання будуть виконуватись з перекриттям руху?
Відповідь: До переліку автомобільних доріг даної закупівлі входить ділянка автомобільної дороги М-05 Київ – Одеса, що має 4 смуги руху, по дві смуги в одному напрямку. У складі технічного завдання є роботи по зимовому утриманню, такі як: «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною» та «Очищення доріг снігоочисниками та тракторами від снігу». Вищезазначені роботи проводяться під час руху спеціалізованої техніки без сталого перекриття однієї половини проїзної частини. Тобто техніка яка виконує роботи рухаючись разом з іншими транспортними засобами в одному напрямку на приблизно однаковій швидкості. Тому, включати підвищувальний коефіцієнт до витрат труда робітників-будівельників та часу експлуатації машин при виконанні даного виду робіт не є доцільним
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001854-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 15:13
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Черкаській області оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-001854-b предмет закупівлі експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі-банківська гарантія) … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі-банківська гарантія) … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 09:38
у вимозі не обґрунтовано факт порушення норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, а також ознак створення монопольного становища у сфері надання фінансових послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 серпня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 #39835082 |
Переможець |
1 880 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 15:54
|
Угода про розірвання договору №144.1-02.pdf | укладений |
17 жовтня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 16:45
|
Договір №144.1-02 від 23.09.19.pdf | укладений |
23 вересня 2019 16:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | відсутність видатків, в обсязі, що необхідний для фактичного виконання договору, керуючись ст. 604 Цивільного кодексу України та п. 4.3 Договору № 144/1-02 від 23.09.2019 року |