Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації будівель комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
10 954 685,00 UAH
UA-2019-07-12-001750-a 88edd6fab87d457d97dcd4b5c3943e80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Федорін

+380462608310 sanich.fed@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33259657
Місцезнаходження: 14032, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Доценка, 34
Контактна особа: Олександр Федорін
+380462608310
sanich.fed@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 13:52
Очікувана вартість: 10 954 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 773,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації будівель комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України (державний фонд регіонального розвитку) - 90%; місцевий бюджет - 10%. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, від 27.12.2001 № 1764, Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт. В цьому випадку Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України (державний фонд регіонального розвитку) - 90%; місцевий бюджет - 10%. Кінцеві розрахунки за виконані в цілому роботи на об'єкті здійснюється Замовником у відповідності до п. 19 «Порядку державного фінансування капітального будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 - у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Замовник також може (має право) проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 17:06
Додаток9 Креслення.pdf
12 липня 2019 17:06
ТД реконструкція теплореновація 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001750-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Фірма "Номінал", Код ЄДРПОУ:22826261
Дата подання: 03 серпня 2019 12:58
Щодо скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції
Обґрунтування Скаржника що до протиправності
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2019 16:57
Шановний учасник! Ваша вимога відхилена як недійсна. Обґрунтовання відхилення вимоги міститься в протоколі засідання тендерного комітету, що додається.

Документи подані скаржником

03 серпня 2019 12:58
Тендерному_комітету.docx

Документи

05 серпня 2019 16:57
Протокол №61 від 05.08.2019.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-12-001750-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "МІДУЕЙ", Код ЄДРПОУ:36430786
Дата подання: 22 липня 2019 14:21
Дискримінаційна вимога!
Згідно Додатку №2 тендерної документації, а саме: «у разі, якщо матеріально-технічна база є орендованою - копію договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази, копію надану орендодавцем декларації (декларацій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.» Відповідно до додатку 7 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 року, до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці належать: 1. Машини, механізми, устатковання для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря. 2. Технологічне обладнання з переробки природного каменю. 3. Ковальсько-пресове устатковання. 4. Атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні). 5. Технологічні транспортні засоби. Пунктом 21 Порядку передбачено, що експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Товариство з обмеженою відповідальністю, що є орендодавцем основної частини матеріально – технічної бази учасника , самостійно не експлуатує та не застосовує машини, механізми та устаткування, що надає в оренду у зв’язку з тим, що не здійснює будівельну діяльність, не виконує будь – які будівельні роботи в тому числі підвищеної небезпеки. Основними видами діяльності підприємства згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є: Код КВЕД 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; Код КВЕД 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютери; Код КВЕД 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний); Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів Законодавством не передбачений обов’язок підприємства отримувати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на машини, механізми та устаткування, що ними не експлуатуються та не застосовуються. В зв’язку з вищезазначеним просимо прибрати дискримінаційну вимогу або замінити на ««у разі, якщо матеріально-технічна база є орендованою - копію договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази, копію надану орендодавцем АБО ОРЕНДАРЕМ декларації (декларацій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.»»
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 24.07.2019 № 9956.pdf
Дата публікації: 24 липня 2019 19:15

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Фірма "Номінал" 9 327 647,58
UAH з ПДВ
9 218 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 9 800 000,00
UAH з ПДВ
9 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 15:04
Електронний підпис
29 липня 2019 15:02
Оновлена пропозиція.pdf
28 липня 2019 14:26
Електронний підпис
28 липня 2019 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2019 14:12
Статут.pdf
28 липня 2019 14:12
свідоцтво про ПДВ.pdf
28 липня 2019 14:12
паспорт.pdf
28 липня 2019 14:12
Наказ_Грицак.7z
28 липня 2019 14:12
Мат тех база.pdf
28 липня 2019 14:12
Ліцензія.pdf
28 липня 2019 14:12
Лист про санкції.pdf
28 липня 2019 14:12
Лiцензiя_Банк.7z
28 липня 2019 14:12
Згода умови договору.pdf
28 липня 2019 14:12
Документи додаток 3.pdf
28 липня 2019 14:12
Довiренiсть_Грицак_.7z
28 липня 2019 14:12
Декларація.pdf
28 липня 2019 14:12
гарантія поставки.pdf
28 липня 2019 14:12
Гарантійний лист.pdf
28 липня 2019 14:12
Гарант_1304.7z
28 липня 2019 14:12
Витяг ПДВ.pdf
28 липня 2019 14:12
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 09:36
Електронний підпис
09 серпня 2019 09:35
Довідка ДФС.pdf
09 серпня 2019 09:35
public_doc.p7s
09 серпня 2019 09:35
Довідка ДФС.pdf
09 серпня 2019 09:35
public_doc.p7s
09 серпня 2019 08:55
Електронний підпис
09 серпня 2019 08:54
Довідка ДФС (з ЕЦП).rar
01 серпня 2019 13:01
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:00
Оновлена пропозиція.pdf
28 липня 2019 17:18
Електронний підпис
28 липня 2019 17:16
31.2. Договори досвід.pdf
28 липня 2019 17:16
5.2. Статут - копія.pdf
28 липня 2019 17:16
8.1. Ліцензія-оригінал.pdf
28 липня 2019 17:16
4.2. Витяг ПДВ копія.pdf
28 липня 2019 17:15
Банківська гарантія.zip
28 липня 2019 17:15
34. Розрахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Фірма "Номінал"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Фірма "Номінал"
#22826261
Відхилено 9 218 100,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 18:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Переможець 9 245 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
9 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 16:58
ДУ 1 Договiр 142.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:35
Додаток 3.pdf укладений
19 серпня 2019 16:32
Договір підряду 142 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 16:32
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
19 серпня 2019 16:32
Розрахунок договірної ціни та локальні кошториси.pdf укладений
19 серпня 2019 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доданий План фінансування робіт. Змінені платежні реквізіти. Сума договору після внесення змін - 9 245 000 грн.
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 245 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 540 833,33 UAH)