Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі та зовнішніх вхідних вузлів КПМНЗ «КМХШ №1 ім. О. Васякіна» КМР за адресою: вул. Героїв АТО, 11, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50069»
Очікувана вартість
4 225 902,80 UAH
UA-2019-07-12-001722-a a6f4e449407d4532a21a16c26fa710dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савейкіна Тамара Миколаївна

+380564745402 school745402@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний мистецький навчальний заклад "Криворізька міська художня школа №1 імені Олександра Васякіна" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02216684
Місцезнаходження: 50069, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Героїв АТО,11
Контактна особа: Савейкіна Тамара Миколаївна
+380564745402
school745402@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:57
Очікувана вартість: 4 225 902,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 564,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт покрівлі та зовнішніх вхідних вузлів КПМНЗ «КМХШ №1 ім. О. Васякіна» КМР за адресою: вул. Героїв АТО, 11, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50069»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50069, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Героїв АТО,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 4 175 027,15
UAH з ПДВ
4 175 027,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРОМА 4 225 902,00
UAH з ПДВ
4 225 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 12:56
Електронний підпис
05 серпня 2019 12:51
Паспорт директора.pdf
05 серпня 2019 12:51
Довідка ДФС.jpg
05 серпня 2019 12:51
Рішення власника.pdf
05 серпня 2019 12:50
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 12:50
Довідка МВС.jpg
26 липня 2019 19:44
Електронний підпис
26 липня 2019 19:43
Відстрочка платежів.pdf
26 липня 2019 19:43
Рішення власника.pdf
26 липня 2019 19:43
Матеріали.rar
26 липня 2019 19:43
Згода на обробку ПД.pdf
26 липня 2019 19:43
Дозволи.pdf
26 липня 2019 19:43
Інженер-кошторисник.pdf
26 липня 2019 19:43
Договір ЦСПРД _1.pdf
26 липня 2019 19:43
Довідки ст.17.pdf
26 липня 2019 19:43
Паспорт директора.pdf
26 липня 2019 19:43
Виписка з ЄДР.pdf
26 липня 2019 19:43
Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
26 липня 2019 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2019 19:43
Довідки УДКСУ.pdf
26 липня 2019 19:43
Договір КМЛ _10.pdf
26 липня 2019 19:43
Ліцензія ДАБІ.pdf
26 липня 2019 19:43
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 19:43
Проект договору.pdf
26 липня 2019 19:43
Статут.pdf
26 липня 2019 19:43
Договір - автокран.pdf
26 липня 2019 19:43
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 10:17
св-во НДС с 04.02.2013.PDF
27 липня 2019 10:17
НОВАЯ ЛИЦЕНЗИЯ 2.PDF
27 липня 2019 10:17
НОВАЯ ЛИЦЕНЗИЯ 1.PDF
27 липня 2019 10:17
дозвил 1720.PDF
27 липня 2019 10:17
дозвил 1719.PDF
27 липня 2019 10:17
Довідка 2012-2.PDF
27 липня 2019 10:17
Довідка 2012.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

ТОВ КРОМА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГОЛДРЕМБУД"
#35601538
Переможець 4 175 027,15
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД"
#35601538
4 175 027,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2023 11:24
Додаткова угода №15 укладений
23 серпня 2023 11:23
Електронний підпис укладений
10 серпня 2023 16:02
Дод.уг.14.jpeg зміни до договору
10 серпня 2023 16:00
Електронний підпис укладений
26 липня 2023 11:47
Дод.уг. 13.jpg зміни до договору
26 липня 2023 11:46
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 10:46
Ду12.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 10:40
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:58
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:57
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 16:10
ду10.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 15:06
ду9.jpeg зміни до договору
01 липня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 15:50
ду№8.pdf зміни до договору
27 травня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:35
ду_7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:04
ду6.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:34
ду5.jpeg зміни до договору
25 березня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 09:43
ду4.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 09:41
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:48
ду3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:58
ду2.3.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:43
ду2.2.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:43
ду2.1.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:43
ду2.0.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:43
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 16:00
Протокол _18.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:52
1ду.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:34
Договір укладений
13 серпня 2019 13:11
Договір укладений
13 серпня 2019 13:11
Договір укладений
13 серпня 2019 13:11
Договір укладений
13 серпня 2019 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди встановити строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни у зв'язку з погодженою сторонами заміною матеріалів
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягів виконаних робіт та проведенням експертизи відкорегованного проекту, Викласти пункт 2.1 в наступній редакціі:"2.1.Строк виконання робіт: до 30 червня 2021 року."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягів виконання робіт з капітального ремонту та відсутністю фінансових призначень, що унеможливлює завершення виконання робіт до 30 червня 2021 року, а також керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 36 ЗУ "Про публіні закупівлі" та 11.1 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині строку виконання робіт, а саме: 1.Викласти пункт 2.1. в наступній редакції: "2.1. Строк виконання робіт: до 31 жовтня 2021 року" 2. Доповнити розділ Договору 12.Інші умови пунктом 12.13 в наступній редакції: "12.13. Замовник є неприбутковою організацією, Підрядник з 01.04.2021р. є платником єдиного податку за ставкою 5% без сплати ПДВ". 3.Викласти пункт 13.1 в наступній редакції: "13.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 жовтня 2021 року, а в частині оплати і виконання робіт - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягів виконання робіт з капітального ремонту та відсутністю фінансових призначень, що унеможливлює завершення виконання робіт до 31 жовтня 2021 року, а також керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 36 ЗУ "Про публіні закупівлі" та 11.1 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині строку виконання робіт, а саме: 1.Викласти пункт 2.1. в наступній редакції: "2.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2021 року" 2. Викласти пункт 13.1 в наступній редакції: "13.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати і виконання робіт - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягін виконання робіт з капітального ремонту та відсутності фінансових призначень, що унеможливлює завершення виконання робіт до 31 грудня 2021 року, а також екруючись підпунктом 4 пункту 5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (у редакції на момент укладення Договору) та п.11.1 Договору, Сторони дійщли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині строку виконання робіт, а саме: 1. Викласти пункт 2.1 в наступній редакції: "2.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2022 року." ; 2. Викласти пункт 13.1 в наступній редакції: "13.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженними представниками Сторін і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати і виконання робіт - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягів виконання робіт з капітального ремонту, відсутністю фінансових призначень, дією военного стану в Україні, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору, а саме:1. "Викласти пунк 2.1 в наступній редакції: "2.1. Строк виконання робіт: до 30 вересня 2023 року." 2. Викласти пункт 13.1 в наступній редакцї: "13.1 Цей договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 30 вересня 2023 року, а в частині оплати і виконання робіт - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.""
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягів виконання робіт з капітального ремонту, а також керуючись підпунктами 3 і 6 пункту 5 статті 41 Закону та п.3.2. і 11.1 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині загальної вартості та строку виконання робіт: Викласти пункт 3.1 в наступній редакції: "3.1. Загальна вартість робіт за цим договором становить 4145073,96 грн.(чотири мільйони сто сорок п'ять тисяч сімдесят три гривні 96 копійок), в т.ч. ПДВ 617793,49 грн. (шістсот сімнадцять тисяч сімсот дев'яносто три гривні 49 копійок) та єдиний податок 20784,00 грн. (двадцять тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок), відповідно до обсягів, передбачених локальними кошторисами. ..."
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.11.1 Договору Сторони дійшли взаємної згоди: "1. Вважати Додаткову угоду №13 від 24.07.2023 р. не дійсною та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 4 145 359,00 грн.(чотири мільйони сто сорок п'ять тисяч триста п'ятдесят дев'ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 690893,17 грн.(шістсот дев'яносто тисяч вісімсот дев'яносто три гривні 17 копійок), відповідно до обсягів, передбачених локальним кошторисом в тому числі: в 2019 році фактично використана сума за договором - 1 959 923,36. (один мільйон дев'ятсот п'ятдесят дев'ять тисяч дев'ятсот двадцять три гривні 36 копійок), в тому числі ПДВ 326653,89 грн.; в 2020 році фактично використана сума за договором - 1 746 837,60 грн. (один мільйон сімсот сорок шість тисяч вісімсот тридцять сім гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 291139,60 грн.".
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 30 вересня 2023
Сума оплати за договором: 3 706 760,96
UAH (в тому числі ПДВ 617 793,49 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку зі зміною істотних умов договору, викликаних корегуванням проектно-кошторисної документації на основі фактичних обсягів виконання робіт з капітального ремонту, а також керуючись п.9.1 Договору.