Капітальний ремонт вулиці Коваля (від вул. Майдан Незалежності до вул. Желвакова) у місті Полтава (45000000-7)
Очікувана вартість
3 789 483,60 UAH
UA-2019-07-12-001651-a cd19efd07dec43408f407c352d713878
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа замовника: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 15:15
Очікувана вартість: 3 789 483,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,79 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вулиці Коваля (від вул. Майдан Незалежності до вул. Желвакова) у місті Полтава
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вулиці Коваля (від вул. Майдан Незалежності до вул. Желвакова) у місті Полтава (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, вулиця Коваля (від вул. Майдан Незалежності до вул. Желвакова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 181 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 3 754 465,52
UAH з ПДВ
3 714 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 600 000 Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 3 715 537,91
UAH з ПДВ
3 685 537,91
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 579 876.54 Документи

Публічні документи

29 липня 2019 09:05
sign.p7s
29 липня 2019 09:04
GARANTIYA_18900,00UAH.zip
29 липня 2019 09:04
тех.частина ч2.PDF
29 липня 2019 09:04
банк.гаран.коваля.PDF
29 липня 2019 09:04
кваліфікація ч2.PDF
29 липня 2019 09:04
тех.частина ч1.PDF
29 липня 2019 09:04
Кваліфікація.PDF

Публічні документи

26 липня 2019 16:42
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Відхилено 3 685 537,91
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 3 714 285,71
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
3 714 285,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 17:52
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 10:10
Договір № 20 від 20.08.2019.PDF укладений
21 серпня 2019 10:09
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 17:24
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 17:23
Додаткова угода № 2 до Договору № 20 від 20.08.2019 (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2019 17:23
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 17:36
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 20 від 20.08.2019 (1).PDF зміни до договору
12 грудня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 20 від 20.08.2019 року по 27.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових роботи з Капітального ремонту вулиці Коваля (від вул. Майдан Незалежності до вул. Желвакова)а у місті Полтава які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 26.12.2019
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 628 574,47
UAH (в тому числі ПДВ 438 095,74 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку