Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001627-a ● dac73c64c3bd42a3b3911ac333da94b4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1" |
Код ЄДРПОУ: | 01990683 |
Місцезнаходження: | 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2 |
Контактна особа: |
Ідрісов Костянтин Георгійович +380629469256 tender.hospital1897@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 12:33 |
Очікувана вартість: | 365 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стерилізатор повітряний ГП-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
8 шт
Стерилізатор повітряний ГП-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
5 шт
УФ камера Панмед 1Б з металевою сектор-кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
6 шт
Підставка під термостат ПГП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
5 шт
Аквадистилятор електричний ДЕ-4М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 шт
УФ камера Панмед 1Б зі скляною сектор-кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 13:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
25 липня 2019 13:13 |
ТД Медичне обладнання зі змінами від 25.07.2019.doc | |
25 липня 2019 13:13 |
ПРОТОКОЛ про внесення змін до тендерної документації.pdf |
25 липня 2019 13:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2019 13:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
25 липня 2019 13:13 |
ТД Медичне обладнання зі змінами від 25.07.2019.doc
|
|||
25 липня 2019 13:13 |
ПРОТОКОЛ про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001627-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:31607028
Дата подання: 17 липня 2019 11:48
Прохання до скасування надання гарантійних листів від виробника
До замовника КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код за ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Суб’єкт оскарження: ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ»
вулиця Євгена Коновальця, будинок 29, м.Київ 01133 тел./факс: (044)502-20-80 E-mail: info@uoslab.com
Оголошення: UA-2019-07-12-001627-a
Предмет закупівлі: «Медичне обладнання» (ДК 021-2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ» , як потенційний учасник допорогової закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-001627-a), ознайомилася з Оголошенням для проведення закупівлі товару «Медичне обладнання» (ДК 021-2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) та вимогами замовника КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1", вимагає скасування вимоги стосовно надання гарантійного листа від виробника, оскільки даною вимогою Ви свідомо та цілеспрямовано, намагаєтесь максимально знизити кількість учасників торгів, чим срияєте знищенню конкуренції в процесі торгів. Можливо ви в змові з певними можливими учасниками чи виробниками, та намагаєтесь впливати на проведення та результат торгів , що є достатнім аргументом для звертання до АМКУ, та відповідних органів, що ми й зробимо у разі Вашої відмови, та небажанні дотримуватись чинного законодавства. Згідно закону про проведення державних закупівель чітко вказано, що основним критерієм для вибору переможця є ціна, за умови відповідності товару технічним вимогам, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - технічним вимогам, а не гарантійним листам від третіх осіб, які не є можливими учасниками договору між Замовником та будь яким з учасників, та не є відповідальною стороною за умовами договору, уразі будь якого можливого порушення чи недотримання умов договору. Також у Замовника є час на розгляд пропозицій учасників, для прийняття рішення про відповідність технічним вимогам, та згідно договору між Замовником та Учасником , є вказана відповідальність Учасника, у томі числі стосовно товару за предметом закупівлі,. У разі невідповідності продукції будь якому з критеріїв, Замовник , за договором, має право не приймати продукцію, що не відповідає технічним вимогам Замовника! При цьому в жодному пункті договору не вказана жодна відповідальність виробника , у разі недотримання Учасником строків поставки, чи якості продукції, що ще раз вказує, на те що даною вимогою Замовник переслідує лише одну мету - усунення чесної конкуренції, та свідоме спотворення результатів можливих торгів. Замовник має, та повинен приймати рішення про визнання переможця лише за ціною, та на основі медико-технічних характеристик товару, та тільки на цих критеріях. Законом чітко регламентовано, згідно яких критеріїв, ТУ, ДСТУ, та яким характеристикам має відповідати продукція , що є предметом торгів, та якими постановами КМУ регламентуються дані вимоги, та відповідність яким документам регламентованим законодавством повинна мати продукція, також Законом про закупівлі встановлено яким критеріям мають відповідати кваліфікаційні вимоги як до учасників так і до Переможця. У жодному з Законів та Постанов чітко вказано, що будь-яке обмеження конкуренції у процесі підготовки чи проведення торгів, вплив на можливих учасників, що призводить до спортворення результатів торгів є порушенням Закону та приводом для розгляду даних торгів колегією АМКУ, та відповідними органами. Тому шановний Замовнику, не намагайтесь цілеспрямовано обмежити кількість учасників, обмежити конкуренцію та навмисне спотворити результати торгів, що призведе до встановлення високих цін на товар, або визнайте, що ви обізнані, що деякі виробники видають лише один гарантійний лист на всіх учасників, тому ви чітко прописали наявність гарантійного листа від виробника для можливої участі якогось одного з можливих учасників. Сподіваємося, що ви дійсно чесний замовник, що бажає закупити якісну продукцію за найнижчими цінами, а не замовник, що заздалегідь намагається допомогти виграти торги якомусь із учасників, та зробите документацію торгів прозорою, та рівноцінною для всіх учасників. ПРОСИМО:
1. Розглянути Звернення-вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та надати відповідь до 23.07.2019.
2. Привести у відповідність вимоги до предмету закупівлі що сприятиме отриманню більш економічно вигіднішої пропозиції до Оголошення на проведення закупівлі «Медичне обладнання» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-001627-a)
З повагою, ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ»
вулиця Євгена Коновальця, будинок 29, м.Київ 01133 тел./факс: (044)502-20-80 E-mail: info@uoslab.com
Уповноважена особа: Директор ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ» Директор Довгополий Сергій Іванович
Розгорнути
Згорнути
Код за ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Суб’єкт оскарження: ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ»
вулиця Євгена Коновальця, будинок 29, м.Київ 01133 тел./факс: (044)502-20-80 E-mail: info@uoslab.com
Оголошення: UA-2019-07-12-001627-a
Предмет закупівлі: «Медичне обладнання» (ДК 021-2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ» , як потенційний учасник допорогової закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-001627-a), ознайомилася з Оголошенням для проведення закупівлі товару «Медичне обладнання» (ДК 021-2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) та вимогами замовника КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1", вимагає скасування вимоги стосовно надання гарантійного листа від виробника, оскільки даною вимогою Ви свідомо та цілеспрямовано, намагаєтесь максимально знизити кількість учасників торгів, чим срияєте знищенню конкуренції в процесі торгів. Можливо ви в змові з певними можливими учасниками чи виробниками, та намагаєтесь впливати на проведення та результат торгів , що є достатнім аргументом для звертання до АМКУ, та відповідних органів, що ми й зробимо у разі Вашої відмови, та небажанні дотримуватись чинного законодавства. Згідно закону про проведення державних закупівель чітко вказано, що основним критерієм для вибору переможця є ціна, за умови відповідності товару технічним вимогам, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - технічним вимогам, а не гарантійним листам від третіх осіб, які не є можливими учасниками договору між Замовником та будь яким з учасників, та не є відповідальною стороною за умовами договору, уразі будь якого можливого порушення чи недотримання умов договору. Також у Замовника є час на розгляд пропозицій учасників, для прийняття рішення про відповідність технічним вимогам, та згідно договору між Замовником та Учасником , є вказана відповідальність Учасника, у томі числі стосовно товару за предметом закупівлі,. У разі невідповідності продукції будь якому з критеріїв, Замовник , за договором, має право не приймати продукцію, що не відповідає технічним вимогам Замовника! При цьому в жодному пункті договору не вказана жодна відповідальність виробника , у разі недотримання Учасником строків поставки, чи якості продукції, що ще раз вказує, на те що даною вимогою Замовник переслідує лише одну мету - усунення чесної конкуренції, та свідоме спотворення результатів можливих торгів. Замовник має, та повинен приймати рішення про визнання переможця лише за ціною, та на основі медико-технічних характеристик товару, та тільки на цих критеріях. Законом чітко регламентовано, згідно яких критеріїв, ТУ, ДСТУ, та яким характеристикам має відповідати продукція , що є предметом торгів, та якими постановами КМУ регламентуються дані вимоги, та відповідність яким документам регламентованим законодавством повинна мати продукція, також Законом про закупівлі встановлено яким критеріям мають відповідати кваліфікаційні вимоги як до учасників так і до Переможця. У жодному з Законів та Постанов чітко вказано, що будь-яке обмеження конкуренції у процесі підготовки чи проведення торгів, вплив на можливих учасників, що призводить до спортворення результатів торгів є порушенням Закону та приводом для розгляду даних торгів колегією АМКУ, та відповідними органами. Тому шановний Замовнику, не намагайтесь цілеспрямовано обмежити кількість учасників, обмежити конкуренцію та навмисне спотворити результати торгів, що призведе до встановлення високих цін на товар, або визнайте, що ви обізнані, що деякі виробники видають лише один гарантійний лист на всіх учасників, тому ви чітко прописали наявність гарантійного листа від виробника для можливої участі якогось одного з можливих учасників. Сподіваємося, що ви дійсно чесний замовник, що бажає закупити якісну продукцію за найнижчими цінами, а не замовник, що заздалегідь намагається допомогти виграти торги якомусь із учасників, та зробите документацію торгів прозорою, та рівноцінною для всіх учасників. ПРОСИМО:
1. Розглянути Звернення-вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та надати відповідь до 23.07.2019.
2. Привести у відповідність вимоги до предмету закупівлі що сприятиме отриманню більш економічно вигіднішої пропозиції до Оголошення на проведення закупівлі «Медичне обладнання» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-001627-a)
З повагою, ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ»
вулиця Євгена Коновальця, будинок 29, м.Київ 01133 тел./факс: (044)502-20-80 E-mail: info@uoslab.com
Уповноважена особа: Директор ТОВ «НВП «УКРОРГСИНТЕЗ» Директор Довгополий Сергій Іванович
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 14:02
Стосовно Звернення до Замовника за роз'ясненнями Прохання до скасування надання гарантійних листів від виробника UA-2019-07-12-001627-a.a1, повідомляємо, що Тендерним комітетом звернення розглянуто.
Вимога в наданні гарантійного листа виробника переслідує декілька цілей:
1. Дозволяє мінімізувати ризик можливої поставки товару з невідповідними характеристиками після укладення договору. Відповідно уникнути втрат часу на вирішення спірних ситуацій. Фінансування нашого підприємства здійснюється з державного бюджету цільовим призначенням. В даному випадку обладнання купується для відділення, яке ремонтується і дата його відкриття визначена.
2. Вам, як підприємству, яке має багатолітній досвід в проектуванні, виготовленні та продажу лабораторного обладнання, медичних меблів та т.і., відомо, що виробник іноді змінює деякі характеристики по ряду причин, але не зобов’язується повідомити про це покупця. Про що найчастіше виробник повідомляє в супровідних документах. Даним листом виробник гарантує, що обладнання буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника.
Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта
Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.
Вимога в наданні гарантійного листа виробника переслідує декілька цілей:
1. Дозволяє мінімізувати ризик можливої поставки товару з невідповідними характеристиками після укладення договору. Відповідно уникнути втрат часу на вирішення спірних ситуацій. Фінансування нашого підприємства здійснюється з державного бюджету цільовим призначенням. В даному випадку обладнання купується для відділення, яке ремонтується і дата його відкриття визначена.
2. Вам, як підприємству, яке має багатолітній досвід в проектуванні, виготовленні та продажу лабораторного обладнання, медичних меблів та т.і., відомо, що виробник іноді змінює деякі характеристики по ряду причин, але не зобов’язується повідомити про це покупця. Про що найчастіше виробник повідомляє в супровідних документах. Даним листом виробник гарантує, що обладнання буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника.
Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта
Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яцковська Ірина Володимирівна #3049603988 |
Переможець |
364 700,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:33
|
доп 1 договор 100.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 14:58
|
протокол 171 щодо технічної помилки БЕЗ ПДВ.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 10:17
|
Договір 100 підписано | укладений |
19 серпня 2019 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вважати вірно викладеним пункт 3.1 розділу ІІІ Договору 99 від19.08.2019 р. та Додаток 1 «Специфікація» до Договору на закупівлю «Медичне обладнання» Маріупольською міською лікарнею №1 за кодом CPV основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПРОТОКОЛ № 171 засідання тендерного комітету з питань виправлення технічних помилок |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2019 року, а в частині фінансових зобов’язань – до їх повного виконання.» |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |