Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. «Капітальний ремонт під’їзної дороги, тротуару та вимощення в районі КЗОЗ «Олександрівська лікарня планового лікування» по вул. Дзержинського, 8 з улаштуванням майданчику для паркування транспортних засобів в с.м.т. Олександрівка, Олександрівського р-ну, Донецької області (коригування)».
Очікувана вартість
5 120 394,00 UAH
UA-2019-07-12-001584-a 2f8673f2fd1f4bdd92b4a9353f577834
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:29
Очікувана вартість: 5 120 394,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 805,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25601 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт під’їзної дороги, тротуару та вимощення в районі КЗОЗ «Олександрівська лікарня планового лікування» по вул. Дзержинського, 8 з улаштуванням майданчику для паркування транспортних засобів в с.м.т. Олександрівка, Олександрівського р-ну, Донецької області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку виконання робіт відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Оплата Замовником здійснюється протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 09:28
Протокол ТК №327 від 17.07.2019 КАП КЗОЗ.PDF
18 липня 2019 09:28
ТД - КЗОЗ 2.docx
12 липня 2019 16:08
Відомість обсягів робіт - КЗОЗ.rtf
12 липня 2019 16:08
Договір (проект).docx
18 липня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 09:28
Протокол ТК №327 від 17.07.2019 КАП КЗОЗ.PDF
18 липня 2019 09:28
ТД - КЗОЗ 2.docx
12 липня 2019 16:08
ТД - КЗОЗ.docx
12 липня 2019 16:08
Відомість обсягів робіт - КЗОЗ.rtf
12 липня 2019 16:08
Договір (проект).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 17 липня 2019 12:51
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:31
Згідно Додатку 4 ТД, у складі тендерної пропозиції треба надати "Довідку про наявність асфальтобетонного заводу" та "Довідку про наявність лабораторії". Оскільки по даній закупівлі передбачено улаштування покриття з плитки ФЕМ, а не з бітумних матеріалів, просимо виключити ці пункти з ТД.
Відповідь: Зміни до додатку № 4 тендерної документації внесено.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 липня 2019 10:48
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:34
Пунктом 3.1. проекту договору передбачено, що Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 (трьох) днів з моменту публікації дозвільних документів (згідно п.3.3.) на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України за електронним посиланням http://dabi.gov.ua/declarate/list.php і забезпечує їх завершення до 30.11.2019. Як вбачається із змісту Тендерної документації договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п. 29 Постанови КМУ України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви приймає рішення про надання дозволу або відмову у його видачі. Із чого можна зробити висновок, що до роботу розпочнуться не раніше 01.09.2019. Таким чином, строк для виконання робіт буде складати три місяці, що є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обсяг робіт розрахований на п’ять місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6.5 розділу 1 тендерної документації передбачено проведення заходів з капітального ремонту в строк до 30.11.2019р., початок робіт (відповідно до п. 3.1 проекту договору) передбачено протягом 3 (трьох) днів з моменту публікації дозвільних документів на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 липня 2019 10:49
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:36
Як вбачається із змісту розділу шість проекту договору, Забезпечення кошторисною документацією,внесення змін до обсягів робіт. - Замовник забезпечує Підрядника проектно-кошторисною документацією, затвердженою у встановленому порядку. - Підрядник зобов’язаний до початку виконання робіт перевірити комплектність проектно-кошторисної документації та відповідність її установленим вимогам. У разі виявлення невідповідності проектно-кошторисної документації установленим вимогам Підрядник негайно повідомляє про це Замовника. - Підрядник має право надавати пропозиції щодо внесення змін до кошторису. Виконання робіт зі змінами Підрядник зобов’язаний здійснювати лише за письмовою згодою Замовника. Роботи, виконані Підрядником з порушенням цієї вимоги, приводяться у відповідність з кошторисом за рахунок Підрядника. - Якщо зміни в проектно-кошторисній документації, обсягах робіт не ведуть до зміни вартості і термінів виконання робіт, підставою для їх виконання може бути дозвіл Замовника, оформлений належним чином. Але в жодному пункті не зазначено строки, відповідно до яких повинні бути: передана документація (п.6.1), негайне повідомлення (п.6.2), протягом якого строку Замовник повинен надати згоду (п. 6.3) отримання належно оформленого дозволу (п. 6.4.). Все це є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Субпідрядники
Дата подання: 18 липня 2019 12:44
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:39
Пунктом 8.1. проекту договору передбачено, що Підрядник може залучити Субпідрядні організації до виконання робіт за письмовим погодженням із Замовником в обсязі до 20% вартості Договору, у порядку встановленому чинним законодавством і цим Договором, а також пунктом 8.4. проекту договору передбачено, що Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості Договору, повинні відповідати таким вимогам: - наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових, трудових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання Договору; - наявність досвіду виконання аналогічного договору. Перелічені вище вимоги проекту договору не відповідають п.7 розділу 3 ТД , а саме: Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника(ів) до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Все це є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією зазначено, що Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника(ів) до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків (тобто 20 відсотків і більше) від вартості договору про закупівлю. Проектом договору передбачено, що Підрядник може залучити Субпідрядні організації до виконання робіт за письмовим погодженням із Замовником в обсязі до 20% вартості Договору (тобто менше 20 відсотків), у порядку встановленому чинним законодавством і цим Договором.
Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БТК Ремторгмбуд" 5 100 000,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" 5 054 147,16
UAH з ПДВ
4 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Моноліт-Центр" 5 098 995,95
UAH з ПДВ
5 022 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АТАИР" 5 098 107,29
UAH з ПДВ
5 098 107,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 17:09
устав.pdf
26 липня 2019 17:09
Сотрудники.pdf
26 липня 2019 17:09
Соответсвие ст.17.pdf
26 липня 2019 17:09
Мат-тех. база.pdf
26 липня 2019 17:09
Л_ценз_я ремторгмбуд.PDF
26 липня 2019 17:09
інші документи.pdf
26 липня 2019 17:09
дозв_л Ремторгмбуд.PDF
26 липня 2019 17:09
дозв_л Ремторгмбуд 2.PDF
26 липня 2019 17:09
Вытяг.rtf

Публічні документи

27 липня 2019 13:20
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2019 13:20
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

26 липня 2019 19:11
Gmail (2).zip
26 липня 2019 19:11
20.Ліцензія.pdf
26 липня 2019 19:11
14.Дозволи.pdf
26 липня 2019 19:11
13.Договірна ціна.pdf
26 липня 2019 19:11
12.Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 13:33
Устав Атаир.PDF
27 липня 2019 13:33
уповноважена особа.PDF
27 липня 2019 13:33
тендерна пропозиція.PDF
27 липня 2019 13:33
субпідрядники.PDF
27 липня 2019 13:33
про учасника.PDF
27 липня 2019 13:33
захист довкілля.PDF
27 липня 2019 13:33
довідка з банку.pdf
27 липня 2019 13:33
довідка з банку 2.pdf
27 липня 2019 13:33
гарантійний термін.PDF
27 липня 2019 13:33
відсутність підстав.PDF
27 липня 2019 13:33
витяг.PDF
27 липня 2019 13:33
витяг ПДВ.PDF
27 липня 2019 13:33
витяг єдиний податок.PDF
27 липня 2019 13:33
Fwd_ эцп.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БТК Ремторгмбуд"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"

ТОВ "Моноліт-Центр"

ТОВ "ТД "АТАИР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БТК Ремторгмбуд"
#39826675
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:54
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"
#34686647
Відхилено 4 799 999,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 10:07
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
Відхилено 5 022 190,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 10:18
ТОВ "ТД "АТАИР"
#40134325
Відхилено 5 098 107,29
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:12

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 11:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі