Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. «Капітальний ремонт під’їзної дороги, тротуару та вимощення в районі КЗОЗ «Олександрівська лікарня планового лікування» по вул. Дзержинського, 8 з улаштуванням майданчику для паркування транспортних засобів в с.м.т. Олександрівка, Олександрівського р-ну, Донецької області (коригування)».
Очікувана вартість
5 120 394,00 UAH
UA-2019-07-12-001584-a ● 2f8673f2fd1f4bdd92b4a9353f577834
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 5 120 394,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 805,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25601 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт під’їзної дороги, тротуару та вимощення в районі КЗОЗ «Олександрівська лікарня планового лікування» по вул. Дзержинського, 8 з улаштуванням майданчику для паркування транспортних засобів в с.м.т. Олександрівка, Олександрівського р-ну, Донецької області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку виконання робіт відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Оплата Замовником здійснюється протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 09:28 |
Протокол ТК №327 від 17.07.2019 КАП КЗОЗ.PDF | |
18 липня 2019 09:28 |
ТД - КЗОЗ 2.docx | |
12 липня 2019 16:08 |
Відомість обсягів робіт - КЗОЗ.rtf | |
12 липня 2019 16:08 |
Договір (проект).docx |
18 липня 2019 09:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 липня 2019 09:28 |
Протокол ТК №327 від 17.07.2019 КАП КЗОЗ.PDF
|
|||
18 липня 2019 09:28 |
ТД - КЗОЗ 2.docx
|
|||
12 липня 2019 16:08 |
Відомість обсягів робіт - КЗОЗ.rtf
|
|||
12 липня 2019 16:08 |
Договір (проект).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 17 липня 2019 12:51
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:31
Згідно Додатку 4 ТД, у складі тендерної пропозиції треба надати "Довідку про наявність асфальтобетонного заводу" та "Довідку про наявність лабораторії". Оскільки по даній закупівлі передбачено улаштування покриття з плитки ФЕМ, а не з бітумних матеріалів, просимо виключити ці пункти з ТД.
Відповідь: Зміни до додатку № 4 тендерної документації внесено.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 липня 2019 10:48
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:34
Пунктом 3.1. проекту договору передбачено, що Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 (трьох) днів з моменту публікації дозвільних документів (згідно п.3.3.) на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України за електронним посиланням http://dabi.gov.ua/declarate/list.php і забезпечує їх завершення до 30.11.2019.
Як вбачається із змісту Тендерної документації договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п. 29 Постанови КМУ України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви приймає рішення про надання дозволу або відмову у його видачі. Із чого можна зробити висновок, що до роботу розпочнуться не раніше 01.09.2019. Таким чином, строк для виконання робіт буде складати три місяці, що є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обсяг робіт розрахований на п’ять місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 6.5 розділу 1 тендерної документації передбачено проведення заходів з капітального ремонту в строк до 30.11.2019р., початок робіт (відповідно до п. 3.1 проекту договору) передбачено протягом 3 (трьох) днів з моменту публікації дозвільних документів на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 липня 2019 10:49
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:36
Як вбачається із змісту розділу шість проекту договору, Забезпечення кошторисною документацією,внесення змін до обсягів робіт.
- Замовник забезпечує Підрядника проектно-кошторисною документацією, затвердженою у встановленому порядку.
- Підрядник зобов’язаний до початку виконання робіт перевірити комплектність проектно-кошторисної документації та відповідність її установленим вимогам. У разі виявлення невідповідності проектно-кошторисної документації установленим вимогам Підрядник негайно повідомляє про це Замовника.
- Підрядник має право надавати пропозиції щодо внесення змін до кошторису. Виконання робіт зі змінами Підрядник зобов’язаний здійснювати лише за письмовою згодою Замовника. Роботи, виконані Підрядником з порушенням цієї вимоги, приводяться у відповідність з кошторисом за рахунок Підрядника.
- Якщо зміни в проектно-кошторисній документації, обсягах робіт не ведуть до зміни вартості і термінів виконання робіт, підставою для їх виконання може бути дозвіл Замовника, оформлений належним чином.
Але в жодному пункті не зазначено строки, відповідно до яких повинні бути: передана документація (п.6.1), негайне повідомлення (п.6.2), протягом якого строку Замовник повинен надати згоду (п. 6.3) отримання належно оформленого дозволу (п. 6.4.). Все це є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Субпідрядники
Дата подання: 18 липня 2019 12:44
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:39
Пунктом 8.1. проекту договору передбачено, що Підрядник може залучити Субпідрядні організації до виконання робіт за письмовим погодженням із Замовником в обсязі до 20% вартості Договору, у порядку встановленому чинним законодавством і цим Договором,
а також пунктом 8.4. проекту договору передбачено, що Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості Договору, повинні відповідати таким вимогам:
- наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових, трудових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання Договору;
- наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Перелічені вище вимоги проекту договору не відповідають п.7 розділу 3 ТД , а саме: Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника(ів) до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Все це є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією зазначено, що Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника(ів) до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків (тобто 20 відсотків і більше) від вартості договору про закупівлю. Проектом договору передбачено, що Підрядник може залучити Субпідрядні організації до виконання робіт за письмовим погодженням із Замовником в обсязі до 20% вартості Договору (тобто менше 20 відсотків), у порядку встановленому чинним законодавством і цим Договором.
Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Зазначені умови закупівлі ніяким чином не зменшують рівне здійснення прав учасниками закупівлі та не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БТК Ремторгмбуд" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" |
5 054 147,16
UAH з ПДВ
|
4 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Моноліт-Центр" |
5 098 995,95
UAH з ПДВ
|
5 022 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "АТАИР" |
5 098 107,29
UAH з ПДВ
|
5 098 107,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БТК Ремторгмбуд" #39826675 |
Відхилено |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 09:54
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" #34686647 |
Відхилено |
4 799 999,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 10:07
|
ТОВ "Моноліт-Центр" #34722653 |
Відхилено |
5 022 190,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 10:18
|
ТОВ "ТД "АТАИР" #40134325 |
Відхилено |
5 098 107,29
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 11:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 серпня 2019 11:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі