Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання комп'ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів " Нової української школи"). Джерело фінансування місцевий бюджет
Очікувана вартість
444 479,00 UAH
UA-2019-07-12-001569-a 47de28db0ca6448caa9d138d0b587915
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кравченко

+380992342507 vpr-buh.osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147724
Місцезнаходження: 42800, Україна , Сумська обл., смт Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1
Контактна особа: Катерина Кравченко
+380992342507
vpr-buh.osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:07
Очікувана вартість: 444 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання комп'ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів " Нової української школи")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 11:36
ДОДАТОК 2 зі змінами.doc
29 липня 2019 11:36
ТД комп. обладн. для НУШ зі змінами.doc
29 липня 2019 11:36
Зміни до ТД.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 4.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 1.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 2.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 3.doc
12 липня 2019 16:05
ТД комп. обладн. для НУШ.doc
29 липня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 11:36
ДОДАТОК 2 зі змінами.doc
29 липня 2019 11:36
ТД комп. обладн. для НУШ зі змінами.doc
29 липня 2019 11:36
Зміни до ТД.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 4.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 1.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 2.doc
12 липня 2019 16:05
Додаток 3.doc
12 липня 2019 16:05
ТД комп. обладн. для НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:35
Дата відповіді: 15 липня 2019 14:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 18 липня 2019 10:41
Технічні характеристики інтерактивної дошки
Згідно вимог тендерної документації інтерактивна дошка повинна мати не меньше 20 гарячих клавіш. Гарячі клавіши надають швидкий доступ до певних функцій програмного забезпечення. Згідно вимог наказу МОН програмне забезпечення повинне мати україномовний інтерфейс. Отже вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію та встановити вимогу про наявність 20 гарячих клавіш з україномовним інтерфейсом. Також для підтверження відповідності запропонованої моделі інтерактивної дошки технічним характеристикам тендерної документації вимагаємо встановити вимогу про надання посилання на сайт виробника інтерактивних дошок де повинні бути розміщені зазначені технічні характеристики, зазначена інформація про наявність україномовних клавіш, а також розміщені відповідні фото інтерактивної дошки та ії модифікацій. Це надасть Вам можливість закупити обладнання яке повністю відповідає вимогам МОН та самостійно пересвідчитись у відповідності запропонованої інтерактивної дошки вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2019 11:37
Шановний учаснику! На Вашу вимогу до тендерної документації було внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2019 18:04
Невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам Замовника
Шановний Замовник згідно вимог тендерної документації Учасник повинен запропонувати пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з ОС Windows 10 Pro; наявність україномовної підтримки від виробника на території України. Запропонований Учасником ТОВ “Проксіма Сервис” офісний пакет Libre Office який не має україномовної пітримки від виробника на теріторії України.
Також зазначаємо що на сайті виробника інтерактивних дошок INTECH за посиланням https://www.cnintech.com/INTECH_Infrared_IWB_RD80A.html немає жодної інформації (фото товару, або технічного опису) де зазначено що дошка INTECH RD80A має маркування гарячих клавіш українською мовою.
На підставі вижче зазначеного вимагаємо дискваліфікувати ТОВ “Проксіма Сервіс” на підставі невідповідності цінової пропозиції технічним вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 11:43
Шановний учаснику! Надаємо листи-пояснення на Вашу вимогу . Вважаємо, що підстав дискваліфікувати учасника ТОВ "Проксіма-сервіс" немає.
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 серпня 2019 15:18
Неправомірні дії Замовника
Шановний замовник, згідно вимог Вашої тендерної документації п. 5.7 «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Тобто Ви як замовник не маєте можливості звертатися за роз’ясненням безпосередньо до самого учасника торгів. Вимагаємо чітко зазначити та надати обгрунтоване роз’яснення спираючись на чинне законодавство щодо причин Вашого звернення за роз’ясненнями безпосередньо до учасника (зацікавленної особи). Ми, як учасникі торгів, звертались за роз’ясненнями безпосередньо до замовника, а не до ТОВ Проксіма-Сервіс тому вимагаємо обгрунтувати наявність у Вашої відповіді на наші вимоги документів викладених безпосередньо учасником - ТОВ Проксіма-Сервіс на його фірмових бланках та за підписом його уповноваженої особи, а також обгрунтувати завантаження документів які не передбачені п. 5.5 Тендерної документації, а саме документ Лист зміни, Порівняльна таблиця_зміни які завантажені після проведення аукціона та документи Відповідь щодо вимоги, Лист зміни - що завантажені у відповідь на поставлені вимоги від ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ безпосереньо замовнику через відповідну форму на сторінці DZO.
Згідно вимог тендерної документації ДОДАТОК2 зазначено: “ Пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення, або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з ОС Windows 10 Pro; наявність україномовної підтримки від виробника на території України.” ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ, як учасник тендеру, який звернувся з вимогою до замовника, не отрималв відповіді щодо наявності на теріторії України підтримки від виробника пакета програмних засобів офісного призначення Libre Office, який запропоновано до продажу учасником ТОВ Проксіма-Сервіс. Вимагаємо направлення звернення від Відділу освіти Великописарівської районної державної адміністрації безпосередньо виробнику програмного забезпечення через представництво в Україні, або визнати факт відсутності підтримки від виробника на теріторії України пакета програмних засобів офісного призначення Libre Office та дискваліфікувати учасника ТОВ Проксіма-Сервіс за невідповідність вимогам тендерної документації.
В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ зі скаргою на порушення умов тендерної закупівлі Відділом освіти Великописарівської районної державної адміністрації та надати документи які долучені на наше звернення до замовника надані від ТОВ Проксіма-Сервіс, які вказують на те що на вимогу, що направлена до замовника, відповідав безпосереньо учасник торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 15:48
Шановний Учасник.
На Вашу Вимогу повідомляємо, що лист «Відповідь щодо вимоги» не являється відповіддю на звернення Замовника (так як будь-яких звернень з боку відділу освіти до Учасника ТОВ «Проксіма Сервіс» не було). Зазначений лист, отриманий на адресу відділу освіти носить інформаційний характер про відповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації з посиланням на офіційні сайти Виробників та їх представників, та був використаний при наданні відповіді на Вашу Вимогу.

Звертаємо Вашу увагу, що завантаження документів «Порівняльна таблиця_зміни» та «Лист_зміни» учасника торгів ТОВ «Проксіма-Сервіс» фактично відбулось в складі тендерної пропозиції 05 серпня 2019р. об 11:15, тобто до закінчення Кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 13:00 05 серпня 2019р., що відповідає вимозі, визначеній частиною 5 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.»

Щодо наступної Вашої Вимоги: не вважаємо за необхідне звертатися безпосередньо до виробника програмного забезпечення через представництво в Україні, оскільки LibreOffice — вільний та крос-платформовий офісний пакет. LibreOffice працює на операційних системах Microsoft Windows, Gnu/Linux та Mac OS X i є одним з провідних вільних аналогів Microsoft Office. LibreOffice - потужний офісний пакет, що повністю сумісний з 32/64-бітними системами. Перекладений більш ніж 30 мовами світу. Підтримує більшість популярних операційних систем, включаючи GNU/Linux, Microsoft Windows і Mac OS X. LibreOffice повністю безкоштовний і має відкритий вихідний код, отже, будь-який користувач на власний розсуд має можливість безкоштовно скачувати, використовувати і вивчати LibreOffice. LibreOffice безкоштовний як для приватного, так і для освітнього або комерційного використання. Може використовуватися без будь-яких ліцензійних зборів будь-ким, та доступний для завантаження за посиланням:
LibreOffice_6.3.0_Win_x86.msi 266 MB
http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/6.3.0/win/x86/LibreOffice_6.3.0_Win_x86.msi
LibreOffice_6.3.0_Win_x86_helppack_uk.msi 2.4 MB (uk - Українська)
http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/6.3.0/win/x86/LibreOffice_6.3.0_Win_x86_helppack_uk.msi
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 16 серпня 2019 11:55
Порушення умов закупівлі
Шановний замовник згідно вимог тендерної документації п.5.5: « Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
- Оригінал або нотаріально завірена копія довідки/ витягу з реєстру виданого територіальним підрозділом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про те що Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, засудженою (за кримінальними справами) не значиться та у розшуку не перебуває, виданого не раніше як за 30 днів  відносно дати розкриття пропозицій.
- Копія довідки Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсна на дату подання її учасником-переможцем (довідка повинна бути видана на організацію Замовника).
Згідно вимог тендерної документації та чинного законодавства учасник не має можливості вносити зміни в тендерную пропозицію вже після проведення аукціону та завантажувати додаткові документи які непередбачені вимогами тендерної документації та чинним законодавством. Учасник ТОВ Проксіма-сервіс проігнорував вимоги тендерної документації та вимоги чинного законодавства завантаживши вже після проведення аукціона документи: Порівняльна таблиця_зміни. pdf, Лист_зміни. pdf, INTER SYSTEMS Сертіфікат. pdf. Ці документи свідчать про внесення змін в технічну частину тендерної закупівлі вже після проведення аукціона та визначення переможця торгів, що є порушення п. 5.5 тендерної документації та ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5 ст.25 (Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.).
На підставі вижче зазначеного вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ Проксіма-сервіс на підставі невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації замовника, а також порушення ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 16 серпня 2019 17:31
Невідповідність технічним вимогам замовника
Шановний замовник згідно вимог тендерної документації Додаток 2 пакет програмних засобів офісного призначення повинен мати україномовну підтримку від виробника на теріторії України. Ще раз наголошуємо на зазначеній вимозі: «наявність україномовної підтримки від виробника на території України;». Тобто на теріторії України повинен бути офіційний представник виробника, який здійснює підтримку на українській мові. Згідно інформації з офіційного сайти виробника офісного пакету Libre Office за посиланням https://www.libreoffice.org/community/community-map/ розділ Find a contributor near you! (Знайти автора поруч з Вами) на мапі можно побачити що виробник не має жодного представника/автора на теріторії України, які мають можливість здійснювати технічну підтримку.
Саме тому ми вимагаємо або дискваліфікувати учасника ТОВ Проксіма-сервіс за невідповідність цінової пропозиції технічним вимогам тендерної документації, так як немає україномовної підтримки від виробника на території України офісного пакета Libre Office (що підтвержується інформацією з сайта виробника), або надати офіційне підтверження наяності представників виробника офісного додатку Libre Office на теріторії України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 серпня 2019 16:15
Вартість пропозиції
Шановний замовник ще раз звертаємо Вашу увагу на те що офісний пакет Libre Office запропонований ТОВ Проксіма-сервіс не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам так як немає україномовної підтримки від виробника на теріторії України. Данна вимога зазначена у Вашій тендерной документації у Додатку 2. Вимагаємо при проведені відкритих торгів дотримуватися умов ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме п.1 ст.3. Якщо Ви встановили вимогу про наяність україномовної підтримки від виробника на теріторії України то усі учасники повинні її дотримуватися та пропонувати товар який відповідає цій вимозі в іншому випадку пропозиція повинна відхилятись.
Наявність такої вимоги також впливає на загальну вартість цінової пропозиції. Наприклад офісний додаток від компанії Microsoft, який відповідає усім вашим вимогам коштує приблизно 2000,00 грн, враховуючи кількість комплектів різниця буде приблизно 14000,00 грн.
Вимагаємо обгрунтувати чому тендерний комітет нехтує принципами п.1 ст.3 та дозволяє окремим учасникам пропонувати товар що невідповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001569-a.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 серпня 2019 16:26
Порушення чинного законодавства України
Шановний Замовник вимагаємо надати обгрунтоване пояснення спираючись на норми чинного законодавства щодо наявності у відповіді Замовника на звернення ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» документів складених та підписаних Учасником - ТОВ Проксіма-сервіс.
Згідно вимог чинного законодавства та тендерної документації п.5.7 «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Отже для відповіді на перше звернення ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ від 07.08.2019 року до Замовника Ви мали право звертатися до представництва виробника офісного додатку Libre Office в Україні (якщо воно дісно є) та офіційного дистриб’ютора інтерактивних дошок INTECH в Україні — ТОВ “Інтер Системс”, а не до Учасника тендерної закупівлі ТОВ Проксіма-сервіс. Переглянувши сайт офіційного дистриб’ютора інтерактивних дошок INTECH в Україні — ТОВ “Інтер Системс” можемо зазначити що запропонована дошка має лише 16 гарячих клавіш без маркування українською мовою та має інші розміри ніж вказав Учасник. Іншого фото дошки з 20 та 22 гарячими клавішами взагалі нема!
Тому вимагаємо надати відповіді на наступні запитання:
Чому, та на якій підставі, ТОВ Проксіма-сервіс надає відповід на звернення до Замовника? Яким чином та хто отримав та завантажив документ на бланку ТОВ Проксіма-сервіс у відповідь на звернення ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» до Замовника?
Чи Замовник тендеру Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації та Учасник ТОВ Проксіма-сервіс є пов“язані особи, а отже чи можемо говорити про факт порушення п.7 ст.17?
Вимагаємо надати відповідь, на зазначені вижче питання, на бланку Відділу освіти за підписом усіх членів тендерного комітету та з зазначенням норм чинного законодавства що дозволяють Учаснику надавати відповіді на звернення до Замовника замість самого Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

29 липня 2019 11:37
Зміни до ТД.doc

Документи

12 серпня 2019 11:43
Відповідь щодо Вимоги.pdf
12 серпня 2019 11:43
Лист_зміни.pdf
12 серпня 2019 11:43
INTER SYSTEMS Сертифікат.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 288 900,00
UAH з ПДВ
284 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 311 670,00
UAH з ПДВ
288 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:47
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:06
Тендерна пропозиція
05 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
05 серпня 2019 11:15
INTER SYSTEMS Сертифікат.pdf
05 серпня 2019 11:15
Лист_зміни.pdf
26 липня 2019 13:23
Електронний підпис
26 липня 2019 13:21
ISO14001 Intech.pdf
26 липня 2019 13:21
ISO9001 Intech.pdf
26 липня 2019 13:20
L3100_L3110_UG_01_UK.pdf
26 липня 2019 13:20
Декларація_ACER.pdf
26 липня 2019 13:20
16.Витяг з ЄДР.pdf
26 липня 2019 13:20
22.Проект договору.pdf
26 липня 2019 13:20
13.Копія Статуту.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:59
Електронний підпис
27 липня 2019 15:06
Електронний підпис
27 липня 2019 15:02
34. Довідка з МВС.pdf
27 липня 2019 15:02
32. Проект договору.pdf
27 липня 2019 15:01
27. Довідка стаття 17.pdf
27 липня 2019 15:01
23. Сертифікати на БФП.pdf
27 липня 2019 15:01
22. Статут завірений.pdf
27 липня 2019 15:01
21. Статут.pdf
27 липня 2019 15:01
12. Довідка з банку2.pdf
27 липня 2019 15:01
11. Довідка з банку1.pdf
27 липня 2019 15:01
7. Паспорт та код.pdf
27 липня 2019 15:01
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проксіма-сервіс

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Переможець 284 500,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
284 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 15:31
Договір №86.pdf укладений
20 серпня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 284 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 416,67 UAH)