Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 50324100-3 – Послуги із технічного обслуговування систем (Сервісне обслуговування автоматичної телефонної станції «UNIFY OpenScape 4000»)
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001567-a ● db4adad3fa1b4daa957af9ca372ab191
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40108583 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Федорищев Артем Юрійович +380442719516 104urz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 193 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Сервісне обслуговування автоматичної телефонної станції «UNIFY OpenScape 4000»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісне обслуговування автоматичної телефонної станції «UNIFY OpenScape 4000»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50324100-3 — Послуги з технічного обслуговування систем
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2019 16:06 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сервисное обслуживание АТС OS4000
Дата подання: 17 липня 2019 15:38
Добрый день,
Хочу уточнить ряд вопросов - как технических, так и процедурных:
1. Какая текущая версия АТС OpenScape4000?
2. Под "Переліком робіт з технічного обслуговування", имеются следующие пункты ТО:
"Виміри та приведення до норм основних джерел живлення; Виміри та приведення до норм джерел резервного живлення; Приведення до норм протоколів сигналізації на зовнішніх стиках;" - что имеется в виду - замена (при необходимости) используемых блоков питания и АКБ (и за чей счет)? Каким образом можно выполнить пункт - "Приведення до норм протоколів сигналізації на зовнішніх стиках;" - замена оператора связи или что то другое?
3. Из проекта Договора не ясны вопросы проведения оплаты по факту выполненных работ: раз в месяц, в два месяца, в конце года? Оплата осуществляется в соответствии с выполненными заявками и представленными актами выполненных работ? Тогда, какая стоимость одной заявки?
4. Привязка ко времени выполнения заявки (например - одна заявка до одного часа работы), необходимость выезда на объект, возможность дистанционного решения задачи?
5. Подразумевается обслуживание только в рабочее время, либо круглосуточное (включая выходные и праздничные дни)?
6. Стоимость выполнения заявок в нерабочее время (пн. - птн., с 9-00 до 18-00)?
7. Время реакции (начала выполнения) на поступившую заявку?
8. Каким образом будут приниматься и фиксироваться заявки?
9. Кто и каким образом будет принимать работы и подписывать акты выпиленных работ? Контактные лица от Заказчика - кто имеет право отправлять заявки и (в дальнейшем) принимать работу?
10. В Договоре прописаны разнообразные штрафные санкции к Исполнителю работ, однако не предусмотрены ни какие штрафы в случае задержки оплаты (либо отказа, по каким то причинам, в проведении оплаты за выполненные работы. Это так и должно быть?
Заранее благодарен.
З повагою,
Володимир Мельничук
Керівник учбового та сервісного центрів, к.т.н., провідний інженер ТОВ "Інфотел Групп"
моб. 0676934765, melnichuk@infotel.ua
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БМ СИСТЕМИ" #41993213 |
Переможець |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 10:43
|
сканирование0017.pdf | укладений |
01 серпня 2019 10:40
|