Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Очікувана вартість
11 700,00 UAH
UA-2019-07-12-001528-b b3d83a9de0514ae79ec8e1e5b54dead8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 20:00
Очікувана вартість: 11 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Олівець чорнографітний з ластиком
Стержень синій масл.
Стержень чорний масл.
Тека паперова зі скорозшивачем
Тека паперова на зав’язках
Тека пластикова на блискавці А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 лот
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 8 718,72
UAH з ПДВ
8 718,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 17:28
показники HP Premium A(1).pdf
16 липня 2019 17:28
Тех вимоги.pdf
16 липня 2019 17:28
Пропозиція.pdf
16 липня 2019 17:28
Лист про сертифікати.pdf
16 липня 2019 17:28
Протокол Директор.PDF
16 липня 2019 17:28
Наказ Директор.PDF
16 липня 2019 17:28
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 8 718,72
UAH з ПДВ
18 липня 2019 14:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
8 718,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 вересня 2019 15:22
Коментар щодо відміни: Згідно Наказ ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 9.4. Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні. Договір розміщується в Системі Замовником протягом 2 робочих днів з дня його укладання та перебуває у вільному доступі для перегляду Користувачами Системи. 9.5. Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Так як договір було доставленно до установи 29.08.2019р., а кваліфікація від 18.08.2019р.- п
Документи:
03 вересня 2019 15:20
скасування.pdf