Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV ДК 021:2015 – 30120000-6 (Витратні матеріали та приладдя для фотокопіювального обладнання). (Джерело фінансування закупівлі - кошти Спеціального фонду Державного бюджету)
Очікувана вартість
208 030,00 UAH
UA-2019-07-12-001501-a e14e8853ce394942b6ca702cf5f01a6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 14:04
Очікувана вартість: 208 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV ДК 021:2015 – 30120000-6 (Витратні матеріали та приладдя для фотокопіювального обладнання). (Джерело фінансування закупівлі - кошти Спеціального фонду Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:53
ТД .docx
12 липня 2019 15:53
Додаток 5.doc
12 липня 2019 15:53
Додаток 3.doc
12 липня 2019 15:53
Додаток 4.docx
12 липня 2019 15:53
Додаток 2.docx
12 липня 2019 15:53
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:44
Дата відповіді: 16 липня 2019 12:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам і комплектації.
2. Вартість товару повинна включати всі витрати, пов‘язані з поставкою товару, його розвантаженням, всі податки та збори.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001501-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТФП", Код ЄДРПОУ:31866747
Дата подання: 15 липня 2019 11:36
Про усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації
В Додаток 4 Тендерної документаці Замовник вимагає , що Учасник повинен надати лист авторизації Учасника від виробника витратних матеріалів, та/або Сертіфікат де буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником, або регіональним дилером, та/або інший відповідний документ від фірм-виробників XEROX,Konica Minolta та Toshiba або їх офіційних представників в Україні, яким Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару. Відповідно до постанови КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 25 серпня 2010 р. № 725 , діяльність з постачання Фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв) не потребує отримання дозволу або іншого документу який дає право на вчинення певної дії щодо провадження даної господарської діяльності. Отже вимога про надання дозволу в тендерній документації є дискримінаційна та така , що не перебачена законодавством України для провадження господарської діяльності. Просимо усунути з тендерної документації вимогу про надання Листів-повноваженнь , якому Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 14:56
Доброго дня. Вимога щодо надання листа від виробника (його офіційного представника встановлена Замовником для визначення спроможності Учасників поставити товар у кількості, в асортименті, та в терміни, визначені документацією та для гарантій відповідності товару, що є предметом закупівлі цих торгів, вимогам Замовника.

Замовником не вимагається надання дозволу або іншого документу який дає право на вчинення певної дії щодо провадження даної господарської діяльності відповідно до постанови КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 25 серпня 2010 р. № 725

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ" 208 024,98
UAH з ПДВ
206 984,83
UAH з ПДВ
Документи
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ 207 888,00
UAH з ПДВ
207 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 11:03
Електронний підпис
25 липня 2019 11:02
Технічні вимоги.pdf
25 липня 2019 11:02
Статут.pdf
25 липня 2019 11:02
Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2019 11:02
Двідки згідно з ЗУ.pdf
25 липня 2019 11:02
Протокол_Наказ.pdf
25 липня 2019 11:02
Договір.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 10:26
Довідка з банку.pdf
29 липня 2019 10:26
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАМАЛ"

ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ"
#35421168
Відхилено 206 984,83
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:17
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ
#3182023236
Відхилено 207 888,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:21

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 13:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі