Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019 -11425 - Гель для електродів,НК 024:2019- 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий, НК 024:2019- 42489 Електрокардіографічний електрод, багаторазовий,НК 024:2019- 34888 Кабель / провідник,НК 024:2019 – 34978 Манжета для вимірювання артеріального тиску, багаторазового застосування) ЛОТ1 - Діагностичні засоби та приладдя до дослідного обладнання Класифікатор медичних виробів:НК 024:2019 -11425 - Гель для електродів, НК 024:2019- 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий,НК 024:2019- 42489 Електрокардіографічний електрод, багаторазовий ЛОТ2 - Діагностичні приладдя до дослідного обладнання Класифікатор медичних виробів:НК 024:2019- 34888 Кабель / провідник ЛОТ3 – Дослідні приладдя Класифікатор медичних виробів:НК 024:2019 – 34978 Манжета для вимірювання артеріального тиску, багаторазового застосування).
Очікувана вартість
317 265,00 UAH
UA-2019-07-12-001471-a c6a302bb7720425b8c60a7e66a5b4ba5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 317 265,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тендерна документація

17 липня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:55
Зміни від 17.07.2019р.PDF
17 липня 2019 15:55
ДОДАТОК 5_ Проект договору.doc
12 липня 2019 15:46
ТД.doc
17 липня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:55
Зміни від 17.07.2019р.PDF
17 липня 2019 15:55
ДОДАТОК 5_ Проект договору.doc
12 липня 2019 15:46
ТД.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ1 - Діагностичні засоби та приладдя до дослідного обладнання Класифікатор медичних виробів:НК 024:2019 -11425 - Гель для електродів, НК 024:2019- 35035 – Електрокардіографічний електрод, одноразовий,НК 024:2019- 42489 Електрокардіографічний електрод, багаторазовий
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 76 015,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 380,07 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 липня 2019 14:41
Закінчення: 30 липня 2019 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3016 од
Діагностичні засоби та приладдя до дослідного обладнання
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Медична субвенція для придбання ліків та виробів медичного призначення Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 43 656,82
UAH з ПДВ
43 276,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНТ" 66 297,24
UAH з ПДВ
43 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 15:04
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:59
3. Довідка МВД Дюдя О.С..PDF
26 липня 2019 14:16
Електронний підпис
26 липня 2019 14:11
15. Сертифікат.rar
26 липня 2019 14:11
12. Проект договору.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 15:21
цінова проп.pdf
29 липня 2019 15:21
Протокол 06.05.2005.pdf
29 липня 2019 15:21
Выписка Хант май 2018.pdf
29 липня 2019 15:21
Довідка_облад.pdf
29 липня 2019 15:21
реєстр док.pdf
29 липня 2019 15:21
договір аналогічний.pdf
29 липня 2019 15:21
договір аналогічний1.pdf
29 липня 2019 15:21
Тех вимоги.pdf
29 липня 2019 15:21
Статут модельний.pdf
29 липня 2019 15:21
Витяг з реєстру.pdf
29 липня 2019 15:21
св-во ПДВ Хант.pdf
29 липня 2019 15:21
Гарант_лист_Твел_ел.pdf
29 липня 2019 15:21
Довідка ст_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 43 276,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
43 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:34
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:23
Д.у. №3.PDF зміни до договору
31 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 12:52
Д.у. №3.PDF зміни до договору
30 січня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 10:05
Д.у. №2..PDF зміни до договору
20 грудня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 11:23
Д.у. 2.PDF зміни до договору
06 грудня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 11:07
Д.у. №1.PDF зміни до договору
06 грудня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 10:52
Д-р №189.PDF укладений
14 серпня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правонаступником КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» є Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради». Загальна сума Договору не змінюється та складає 43276,00 грн., в т.ч. ПДВ 4511,90 грн. Залишок зобов’язань по Договору на момент складання цієї додаткової угоди складає 0,00 грн. ,
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.У. №1 від 04.12.19 до договору № 189 від 14.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правонаступником КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» є Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради». Загальна сума Договору не змінюється та складає 642181,28 грн.,в т.ч. ПДВ 107030,21 Залишок зобов’язань по Договору на момент складання цієї додаткової угоди складає 346860,19 грн., в т.ч ПДВ. 57810,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.У. №2 від 04.12.19 до договору № 5 від 30.01.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі Договору, в тексті укладеного Договору, додатках та додаткових угодах до Договору, в усіх відмінниках змінити назву Комунальний заклад «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» (скорочена назва за Статутом – КП «ОЦЕМД та МК»ДОР»). Внести зміни в реквізити замовника.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, що складає 51931,11 грн. в т.ч. ПДВ 1626,34 грн.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, що складає 8511,90 грн. грн. в т.ч. ПДВ 556,85 грн.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 43 276,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 572,01 UAH)