Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво прибудови до адміністративних будівель під центр надання адміністративних послуг на площі Шибанкова, 11 м.Покровськ Донецької області(додаткові роботи)».
Очікувана вартість
16 843 850,00 UAH
UA-2019-07-12-001415-a ● 0d8d4af7f2d64cb4b17007d33a259e41
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОКРОВСЬКА МІСЬКА РАДА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04052933 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, пл. Шибанкова, буд. 11 |
Контактна особа: |
Морозова Наталья +380663797699 krasn.sovet.yurist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
20 серпня 2017 року Покровською міською радою Донецької області була проведена процедура відкритих торгів на закупівлю робіт за об’єктом «Будівництво прибудови до адміністративних будівель під центр надання адміністративних послуг на площі Шибанкова, 11 м.Покровськ Донецької області». Переможцем торгів стала підприємство ПП «Донбас Будіндустрія Сервіс». 20 вересня 2017 року з переможцем торгів було укладено Договір № 89 на будівництво прибудови до адміністративних будівель під центр надання адміністративних послуг на площі Шибанкова, 11 м. Покровськ Донецької області на суму 33 687 097,71 гривень з ПДВ. В ході виконання договору виникла низка додаткових будівельних робіт, підвищення вартості матеріалів та зростання рівня заробітної плати які неможливо було передбачити на початковій стадії проектування. Додаткові роботи є складовою та невід’ємною частиною проекту
Станом на сьогоднішню дату генеральний підрядник продовжує виконання робіт за основним договором підряду. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
Заміна існуючого виконавця робіт може призвести до негативних наслідків, а саме:
згідно чинного законодавства у дозволі та сертифікаті зазначається один генпідрядник, який несе відповідальність за відповідність закінченого будівництва, тому буде неможливо отримати ще один дозвіл на виконання будівельних робот на даному об’єкті будівництва, оскільки чинним законодавством передбачено лише заміна генерального підрядника після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.
В свою чергу у разі внесення змін до дозволу суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки, що призведе до підвищення вартості виконаних робіт, може негативно вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-08-15-000830-c дата формування звіту: 20 вересня 2017 року.
Договір № 89 від 20 вересня 2017 року.
Станом на сьогоднішню дату генеральний підрядник продовжує виконання робіт за основним договором підряду. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
Заміна існуючого виконавця робіт може призвести до негативних наслідків, а саме:
згідно чинного законодавства у дозволі та сертифікаті зазначається один генпідрядник, який несе відповідальність за відповідність закінченого будівництва, тому буде неможливо отримати ще один дозвіл на виконання будівельних робот на даному об’єкті будівництва, оскільки чинним законодавством передбачено лише заміна генерального підрядника після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.
В свою чергу у разі внесення змін до дозволу суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки, що призведе до підвищення вартості виконаних робіт, може негативно вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-08-15-000830-c дата формування звіту: 20 вересня 2017 року.
Договір № 89 від 20 вересня 2017 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 16:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 липня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: державний бюджет, місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво прибудови до адміністративних будівель під центр надання адміністративних послуг на площі Шибанкова, 11 м.Покровськ Донецької області(додаткові роботи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, площа Шибанкова, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата на виконання робіт надається в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на підставі рахунку на попередню оплату, протягом 7 ( сьоми) банківських днів з моменту отримання рахунку. Здійснення попередньої оплати у розмірі не більше 30% вартості робіт. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
12 липня 2019 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" #33991075 |
Переможець |
16 843 850,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 16:28
|
Графік фінансування (2).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 16:28
|
Додаткова угода № 1..pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 16:06
|
Графік виконання робіт..pdf | укладений |
16 серпня 2019 16:06
|
Договор № 70..pdf | укладений |
16 серпня 2019 16:05
|
Договірна ціна..pdf | укладений |
16 серпня 2019 16:05
|
План фінансування..pdf | укладений |
16 серпня 2019 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у преамбулу договору, банківських реквізитів Підрядника, внесення змін до Графіку фінансування та відповідно до п. 3.3.,3.5. Договору, без зміни та збільшення суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |