Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонт (реставраційний) вікон, дверей та покрівлі Чернівецького академічного обласного театру ляльок по вул. Головній, 22 в м. Чернівці»
Очікувана вартість
3 654 539,00 UAH
UA-2019-07-12-001408-a 0f5f428cb86e4a138350988d1a57bb82
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником, відповідно до покладених на нього обов’язків двічі було оголошено закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонт (реставраційний) вікон, дверей та покрівлі Чернівецького академічного обласного театру ляльок по вул. Головній, 22 в м. Чернівці» (перша спроба - оголошення в ЦБД: UA-2019-06-04-002533-b ● aae28a53571c42cc8d56530f00bc1fd7 та друга спроба - оголошення в ЦБД: UA-2019-06-20-000378-c ● 4398ee3c775f44e7a618c7cd055a85c9), але щоразу тендер відмінявся, у зв’язку із тим, що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій.
З метою дотримання вимог чинного законодавства, зважаючи на нагальну потребу проведення будівельних робіт, для забезпечення ефективного управління бюджетними коштами, та виконання робіт за сприятливих погодних умов, а також враховуючи, що ТОВ «Будторгінвест» був єдиним учасником який подав тендерну пропозицію при оголошенні процедури закупівлі по даному об’єкту, необхідно здійснити закупівлю згідно вимог чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне та необхідне здійснити закупівлю по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонт (реставраційний) вікон, дверей та покрівлі Чернівецького академічного обласного театру ляльок по вул. Головній, 22 в м. Чернівці» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Будторгінвест», відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:37
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонт (реставраційний) вікон, дверей та покрівлі Чернівецького академічного обласного театру ляльок по вул. Головній, 22 в м. Чернівці» (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

12 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 3 544 640,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:37

Документи

12 липня 2019 15:37
Електронний підпис
12 липня 2019 15:37
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
3 544 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 15:37
Електронний підпис
12 липня 2019 15:37
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 12:36
Дод.угода №1 Ляльковий театр.pdf зміни до договору
10 березня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 14:03
Договір 42.pdf укладений
25 липня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 322,004 тис. грн. (триста двадцять дві тисячі чотири гривні) (в т.ч. ПДВ 53,66733 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 544 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 590 772,33 UAH)