Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189647 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10 |
Контактна особа: |
Івахненко Олена Юріївна +380574560282 ppinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 2 956 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 20 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2019 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2019 15:24 |
ТД нова 12.07.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При розробленні документації визначається розрахункова вартість будівництва і складаються локальні, об'єктні розрахунки та зведений розрахунок вартості будівництва. Зазначені розрахунки складаються за відповідними
формами кошторисної документації
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Розрахунок договірної ціни та кошторис, який складається з: прямих витрат i загальновиробничих витрат до договірної цiни, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій.
В тендерній пропозиції повинні бути прикладати ці документи.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-06-000033 ● 40d9fe9772ed431cad1e5a5d729ec0aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2019 № 196
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 06.08.2019 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.08.2019 № 196
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2019-07-12-001370-a 12.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Нами було детально розглянуто Ваш висновок щодо проведеного моніторингу (UA-M-2019-08-06-000033) «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10», та за результатами цього розгляду повідомляємо наступне: 1. ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічних засобів та відповідні підтверджуючі документи згідно вимог тендерної документації за закупівлею. Згідно вищезазначеної довідки серед заявленого обладнання ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» має в розпорядженні Екскаватор-навантажувач дизельний на пневмоколiсному ході JCB 4СХ (який має два змінні ковши відповідної місткості 0,25м3 та 0,5м3 та технічні характеристики якого відповідають Екскаватору одноковшовому, місткістю 0,25м3 та 0,5м3), Фронтальний навантажувач JCB 455 ZX (технічні характеристики якого відповідають бульдозеру потужністю 59 кВт). Також ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» відповідно до наданої довідки має в розпорядженні Автогрейдер LIUGONG CLG4165. Технічні характеристики наявної техніки цілком дозволяють учаснику виконати роботи за закупівлею в повному обсязі належної якості. Таким чином ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» в повному обсязі підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам замовника за закупівлею. 2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» було надано робочий проект кошторисної документації з відповідними розрахунками, розраxунком договірної ціни та кошторисом. Ці розрахунки було зроблено учасником згідно технічного завдання та робочого проекту за предметом закупівлі . Окрім цього учасником в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист №8 від 25.07.2019 р., згідно якого ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» підтверджує можливість належного виконання вимог встановлених у додатку 3 тендерної документації та надає цей гарантійний лист в складі цінової пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі будуть виконані ними належним чином, та надано підписаний додаток 3 тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) з переліком робіт та матеріалів відповідно до тендерної документації. Також учасником в складі тендерної пропозиції було надано лист №19 від 25.07.2019 р. з зазначенням Відомості обсягів робіт за закупівлею «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10, згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013, код ДК 201:2015 - 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт», який повністю відповідає переліку робіт що зазначені в тендерній документації. Таким чином учасник погодився за зазначену ціну виконати повний обсяг робіт, що зазначені в тендерній документації належної якості. При підписанні договору на виконання робіт по об’єкту сторонами повністю враховано необхідний обсяг робіт та матеріалів згідно затвердженого у відповідності до діючого законодавства проекту Капітального ремонту та кошторисів при додержані ціни, що склалася за результатами проведення закупівлі. Таким чином запропоновані ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у технічному завданні (Додаток 3), повністю відповідають вимогам тендерної документації та обсяг робіт згідно договору за результатами закупівлі відповідає затвердженому проекту. Окремо треба зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙТРАНСАВТО» (2 491 082,50 грн.) є також найнижчою за ціною, та вона є на 261 665,9 грн. дешевшою ніж пропозиція іншого учасника ТОВ «БК Готіка» (2 752 748,40 грн.). Таким чином нами, як замовником, реалізується головна мета впровадження публічних закупівель – економія бюджетних коштів за умови дотримання належних вимог до якості продукції, надання послуг,виконання робіт. Вважаємо, що нами, як замовником, підчас проведення закупівлі «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10» та підчас визначення переможця закупівлі було в повній мірі додержано всіх вимог діючого законодавства та порушення законодавства у сфері публічних закупівель за даною закупівлею відсутні.
2019-09-02 13:36:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО" |
2 491 082,50
UAH з ПДВ
|
2 491 082,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК ГОТІКА |
2 752 748,40
UAH з ПДВ
|
2 752 748,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО" #32563469 |
Переможець |
2 491 082,50
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:18
|
Дод уг 3 до договору 120.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 09:47
|
Дод уг 2 до договору 120 водонапірної башти.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 14:43
|
Дод.угода 1 до дог.120.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 08:28
|
договір | укладений |
22 серпня 2019 08:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання робіт до 31.12.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |