Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10"
Очікувана вартість
2 956 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001370-a 8232f61b949d4f388d6874caf94d6d0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івахненко Олена Юріївна

+380574560282 ppinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189647
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10
Контактна особа: Івахненко Олена Юріївна
+380574560282
ppinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:08
Очікувана вартість: 2 956 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10" (згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013) (Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул. Івана Середи, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 20
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:24
ТД нова 12.07.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Розрахунок договірної ціни та кошторис.
Дата подання: 15 липня 2019 14:17
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:08
Як правило, кошторис оформляється за єдиним зразком і складається із загальноприйнятих розділів:РОЗРАХУНОК № 1-1 прямих витрат i загальновиробничих витрат до договірної цiни ,РОЗРАХУНОК № 1-2 загальновиробничих витрат до договірної цiни або Локальний кошторис на будівельні роботи, Відомість ресурсів, РОЗРАХУНОК № 5 Кошторисний прибуток, РОЗРАХУНОК № 6 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій Чи потрібно прикладати ці документи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
При розробленні документації визначається розрахункова вартість будівництва і складаються локальні, об'єктні розрахунки та зведений розрахунок вартості будівництва. Зазначені розрахунки складаються за відповідними
формами кошторисної документації
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Розрахунок договірної ціни та кошторис, який складається з: прямих витрат i загальновиробничих витрат до договірної цiни, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій.
В тендерній пропозиції повинні бути прикладати ці документи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001370-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БК ГОТІКА, Код ЄДРПОУ:24672945
Дата подання: 06 серпня 2019 17:47
Скасувати рішення, визначення переможцем торгів ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО»
Вважаємо дане рішення неправомірним, так як тендерна пропозиція ТОВ ««СТРОЙТРАНСАВТО» не відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі « тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям до учасників , по цілій низки підстав, які є суттєвими при прийнятті рішення про визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 17:31
Рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙТРАНСАВТО» вважаємо цілком правомірним та таким, що повністю відповідає вимогам діючого законодавства.

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 17:47
скарга

Документи

09 серпня 2019 17:31
відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000033 ● 40d9fe9772ed431cad1e5a5d729ec0aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.08.2019 № 196
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 06.08.2019 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.08.2019 № 196

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2019-07-12-001370-a 12.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Нами було детально розглянуто Ваш висновок щодо проведеного моніторингу (UA-M-2019-08-06-000033) «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10», та за результатами цього розгляду повідомляємо наступне: 1. ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічних засобів та відповідні підтверджуючі документи згідно вимог тендерної документації за закупівлею. Згідно вищезазначеної довідки серед заявленого обладнання ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» має в розпорядженні Екскаватор-навантажувач дизельний на пневмоколiсному ході JCB 4СХ (який має два змінні ковши відповідної місткості 0,25м3 та 0,5м3 та технічні характеристики якого відповідають Екскаватору одноковшовому, місткістю 0,25м3 та 0,5м3), Фронтальний навантажувач JCB 455 ZX (технічні характеристики якого відповідають бульдозеру потужністю 59 кВт). Також ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» відповідно до наданої довідки має в розпорядженні Автогрейдер LIUGONG CLG4165. Технічні характеристики наявної техніки цілком дозволяють учаснику виконати роботи за закупівлею в повному обсязі належної якості. Таким чином ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» в повному обсязі підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам замовника за закупівлею. 2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» було надано робочий проект кошторисної документації з відповідними розрахунками, розраxунком договірної ціни та кошторисом. Ці розрахунки було зроблено учасником згідно технічного завдання та робочого проекту за предметом закупівлі . Окрім цього учасником в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист №8 від 25.07.2019 р., згідно якого ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» підтверджує можливість належного виконання вимог встановлених у додатку 3 тендерної документації та надає цей гарантійний лист в складі цінової пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі будуть виконані ними належним чином, та надано підписаний додаток 3 тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) з переліком робіт та матеріалів відповідно до тендерної документації. Також учасником в складі тендерної пропозиції було надано лист №19 від 25.07.2019 р. з зазначенням Відомості обсягів робіт за закупівлею «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10, згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013, код ДК 201:2015 - 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт», який повністю відповідає переліку робіт що зазначені в тендерній документації. Таким чином учасник погодився за зазначену ціну виконати повний обсяг робіт, що зазначені в тендерній документації належної якості. При підписанні договору на виконання робіт по об’єкту сторонами повністю враховано необхідний обсяг робіт та матеріалів згідно затвердженого у відповідності до діючого законодавства проекту Капітального ремонту та кошторисів при додержані ціни, що склалася за результатами проведення закупівлі. Таким чином запропоновані ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у технічному завданні (Додаток 3), повністю відповідають вимогам тендерної документації та обсяг робіт згідно договору за результатами закупівлі відповідає затвердженому проекту. Окремо треба зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙТРАНСАВТО» (2 491 082,50 грн.) є також найнижчою за ціною, та вона є на 261 665,9 грн. дешевшою ніж пропозиція іншого учасника ТОВ «БК Готіка» (2 752 748,40 грн.). Таким чином нами, як замовником, реалізується головна мета впровадження публічних закупівель – економія бюджетних коштів за умови дотримання належних вимог до якості продукції, надання послуг,виконання робіт. Вважаємо, що нами, як замовником, підчас проведення закупівлі «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул.. Івана Середи, 10» та підчас визначення переможця закупівлі було в повній мірі додержано всіх вимог діючого законодавства та порушення законодавства у сфері публічних закупівель за даною закупівлею відсутні.

2019-09-02 13:36:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО" 2 491 082,50
UAH з ПДВ
2 491 082,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК ГОТІКА 2 752 748,40
UAH з ПДВ
2 752 748,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 17:33
Електронний підпис
06 серпня 2019 17:33
Довідка МВС Панченко.pdf
06 серпня 2019 17:33
ДФС Панютине.pdf
30 липня 2019 10:19
Електронний підпис
29 липня 2019 21:44
Пропозиція 29 07 19.pdf
27 липня 2019 14:43
Електронний підпис
27 липня 2019 14:43
Кошторис.pdf
27 липня 2019 14:43
Електронний підпис
27 липня 2019 13:17
Електронний підпис
27 липня 2019 13:14
Довідка (1).zip
27 липня 2019 13:14
Охрана_труда.pdf
27 липня 2019 13:14
Документація 4.pdf
27 липня 2019 13:14
Документація 3.pdf
27 липня 2019 13:14
Документація 1.pdf
27 липня 2019 13:14
Кошторис.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 12:06
тех.без.pdf
26 липня 2019 12:06
табл 2 сжат.pdf
26 липня 2019 11:14
смета РП.pdf
26 липня 2019 11:14
расчет 1-2.pdf
26 липня 2019 11:14
дц.pdf
26 липня 2019 11:14
вед.ресурс.pdf
26 липня 2019 11:14
вед ОР.pdf
26 липня 2019 11:14
проект договору.pdf
26 липня 2019 11:14
тех.задание.pdf
26 липня 2019 11:14
график.pdf
26 липня 2019 11:14
тенд. пропоз.pdf
26 липня 2019 11:14
табл 2 сжат.pdf
26 липня 2019 10:49
с-тво.pdf
26 липня 2019 10:49
субпідряд.pdf
26 липня 2019 10:49
дозвіл.pdf
26 липня 2019 10:49
Дог.ЛБМ.pdf
26 липня 2019 10:49
дог. Лбм -аренда.pdf
26 липня 2019 10:49
дог Еко-сан.pdf
26 липня 2019 10:49
довідка транспорт.pdf
26 липня 2019 10:49
довідка субдпід.pdf
26 липня 2019 10:49
довідка о предпр.pdf
26 липня 2019 10:49
Довідка корруп.zip
26 липня 2019 10:49
1-2.pdf
26 липня 2019 10:02
регистр.pdf
26 липня 2019 10:02
наказ.лиц.pdf
26 липня 2019 10:02
техн.. специф.pdf
26 липня 2019 10:02
Устав Гоіка 2019р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"

ТОВ БК ГОТІКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
Переможець 2 491 082,50
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
2 491 082,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:18
Дод уг 3 до договору 120.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 09:47
Дод уг 2 до договору 120 водонапірної башти.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 09:46
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 14:43
Дод.угода 1 до дог.120.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 08:28
договір укладений
22 серпня 2019 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 490 912,26
UAH (в тому числі ПДВ 248 485,38 UAH)