Ноутбук
Очікувана вартість
22 300,00 UAH
UA-2019-07-12-001346-b 48a73ef1ba4640e894cf4d4d6b257fb8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34900660
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа замовника: Слюсар Валентина
0412473912
REEST_108S@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 22 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 223,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Соборний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - спеціальний фонд державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 липня 2019 15:02
Електронний цифровий підпис
12 липня 2019 14:21
ТД НОУТБУК_Контора.doc
12 липня 2019 14:21
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 09:43
Дата відповіді: 17 липня 2019 17:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар, що є предметом закупівлі, має чітко відповідати переліченим у Додатку №3 до тендерної документації технічним вимогам.
Технічні характеристики, передбачені даним технічним завданням, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
В Додатку № 3 чітко вказано: „До уваги учасників: Вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент». Зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є такими, що містять вираз «або еквівалент».
Пропозиція Учасника має містити чітке вказання моделі запропонованого товару для можливості визначення відповідності запропонованої моделі технічним вимогам предмету закупівлі.
2. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, … недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій…».
Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням усіх податків та зборів, в т. ч. ПДВ (грн.) – 100%. Тендерною документацією не передбачено можливість для тендерного комітету збільшувати або зменшувати ціну пропозиції Учасників на величину ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 890,00
UAH з ПДВ
21 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку