Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
22 300,00 UAH
UA-2019-07-12-001346-b 48a73ef1ba4640e894cf4d4d6b257fb8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсар Валентина

0412473912 REEST_108S@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34900660
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Слюсар Валентина
0412473912
REEST_108S@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 22 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 223,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Соборний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - спеціальний фонд державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:21
ТД НОУТБУК_Контора.doc
12 липня 2019 14:21
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 09:43
Дата відповіді: 17 липня 2019 17:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар, що є предметом закупівлі, має чітко відповідати переліченим у Додатку №3 до тендерної документації технічним вимогам.
Технічні характеристики, передбачені даним технічним завданням, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
В Додатку № 3 чітко вказано: „До уваги учасників: Вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент». Зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є такими, що містять вираз «або еквівалент».
Пропозиція Учасника має містити чітке вказання моделі запропонованого товару для можливості визначення відповідності запропонованої моделі технічним вимогам предмету закупівлі.
2. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, … недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій…».
Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням усіх податків та зборів, в т. ч. ПДВ (грн.) – 100%. Тендерною документацією не передбачено можливість для тендерного комітету збільшувати або зменшувати ціну пропозиції Учасників на величину ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 890,00
UAH з ПДВ
21 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій