Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
375 434,00 UAH
UA-2019-07-12-001155-a ● df486abed9024816a58ae2f0e476e2d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563270 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 glavbyxsmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 375 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 187,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11263 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 штука
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Тамбовська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 08:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 08:43 |
ТД шини (із змінами від 29.07.2019).docx | |
29 липня 2019 08:19 |
Перелік змін 29.07.2019.doc |
29 липня 2019 08:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 липня 2019 08:43 |
ТД шини (із змінами від 29.07.2019).docx
|
||||||
29 липня 2019 08:19 |
Перелік змін 29.07.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення!!!!
Дата подання: 17 липня 2019 15:55
Дата відповіді: 29 липня 2019 08:46
12.07.2019 року «Комунальною установою "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-001155-a, тендерну документацію Затверджену Протоколом тендерного комітету від 12.07.2019 р. протокол № 102
Згідно Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник вимагає надання Учасниками Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та знаходження складських приміщень та офісу Учасника безпосередньо в м. Запоріжжя, чим обмежує можливість участі у закупівлі лише Учасників які провадять свою діяльність безпосередньо у м. Запоріжжя та порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Також вважаємо за необхідне зазначити що являються не законними та не мають жодного відношення до предмету закупівлі, наступні вимоги:
…..«Для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску.
2.3. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги.
2.4. Зазначення в довідці наявності робітників, залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-трудовим угодам не передбачено.
2.6. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців.»…..
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити, відверті, дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.»
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання «Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.» та « Інформацію про наявність власної чи орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі та інше).»
Без наявності довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та складу зберігання товару, який розташовується в межах міста Запоріжжя у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству та є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.»
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання «Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.» та « Інформацію про наявність власної чи орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі та інше).»
Без наявності довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та складу зберігання товару, який розташовується в межах міста Запоріжжя у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству та є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001155-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Вайз Партнер, Код ЄДРПОУ:41310251
Дата подання: 17 липня 2019 15:54
Вимога
Вимога!!!
12.07.2019 року «Комунальною установою "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-001155-a, тендерну документацію Затверджену Протоколом тендерного комітету від 12.07.2019 р. протокол № 102
Згідно Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник вимагає надання Учасниками Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та знаходження складських приміщень та офісу Учасника безпосередньо в м. Запоріжжя, чим обмежує можливість участі у закупівлі лише Учасників які провадять свою діяльність безпосередньо у м. Запоріжжя та порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Також вважаємо за необхідне зазначити що являються не законними та не мають жодного відношення до предмету закупівлі, наступні вимоги:
…..«Для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску.
2.3. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги.
2.4. Зазначення в довідці наявності робітників, залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-трудовим угодам не передбачено.
2.6. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців.»…..
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити, відверті, дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
12.07.2019 року «Комунальною установою "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-001155-a, тендерну документацію Затверджену Протоколом тендерного комітету від 12.07.2019 р. протокол № 102
Згідно Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник вимагає надання Учасниками Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та знаходження складських приміщень та офісу Учасника безпосередньо в м. Запоріжжя, чим обмежує можливість участі у закупівлі лише Учасників які провадять свою діяльність безпосередньо у м. Запоріжжя та порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Також вважаємо за необхідне зазначити що являються не законними та не мають жодного відношення до предмету закупівлі, наступні вимоги:
…..«Для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску.
2.3. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги.
2.4. Зазначення в довідці наявності робітників, залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-трудовим угодам не передбачено.
2.6. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців.»…..
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити, відверті, дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 08:47
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.»
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання «Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.» та « Інформацію про наявність власної чи орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі та інше).»
Без наявності довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та складу зберігання товару, який розташовується в межах міста Запоріжжя у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству та є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Тому, тендерний комітет Комунальної установи «Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги» Запорізької обласної ради не може задовільнити дану вимогу.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.»
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання «Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.» та « Інформацію про наявність власної чи орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі та інше).»
Без наявності довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та складу зберігання товару, який розташовується в межах міста Запоріжжя у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству та є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Тому, тендерний комітет Комунальної установи «Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги» Запорізької обласної ради не може задовільнити дану вимогу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАХЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2999703231 |
Переможець |
375 406,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 13:02
|
Договор шины_compressed.pdf | укладений |
20 серпня 2019 13:00
|