Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
5 378 050,00 UAH
UA-2019-07-12-001137-a bd9e9c1e20a1417297c7a070127c1443
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Кощій

+380668330919 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Антоніна Кощій
+380668330919
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 15:03
Очікувана вартість: 5 378 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель) (джерело фінансування - кошти з державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка , вул. Центральній, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору джерело фінансування - кошти з державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) та місцевого бюджету Аванс 10 Банківські 10
Виконання робіт джерело фінансування - кошти з державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) та місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 17:02
Додаток 9.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 8.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 7.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 6.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 5.rtf
22 липня 2019 17:02
Зміни до ТД від 22.07.2019.docx
22 липня 2019 17:02
ТД зі змінами від 22.07.2019.doc
22 липня 2019 17:02
Додаток 11.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 12.pdf
22 липня 2019 17:02
Додаток 10.rtf
16 липня 2019 10:10
Зміни до ТД.docx
22 липня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 17:02
Додаток 9.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 8.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 7.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 6.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 5.rtf
22 липня 2019 17:02
Зміни до ТД від 22.07.2019.docx
22 липня 2019 17:02
ТД зі змінами від 22.07.2019.doc
16 липня 2019 10:10
ТД зі змінами від 16.07.2019.doc
12 липня 2019 14:44
ТД 12.07.2019.doc
22 липня 2019 17:02
Додаток 11.rtf
22 липня 2019 17:02
Додаток 12.pdf
22 липня 2019 17:02
Додаток 10.rtf
16 липня 2019 10:10
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заробітна плата
Дата подання: 12 липня 2019 15:23
Дата відповіді: 16 липня 2019 09:36
Яка середньорозрахункова заробітня плата врахована проектом?
Відповідь: Шановні учасники! Розрахунок здійснюється відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599).
Проект договору
Дата подання: 12 липня 2019 21:14
Дата відповіді: 16 липня 2019 09:24
В п.1.1 та п. 1.2. різні адреси об'єкту. Зазначте правильну
Відповідь: Шановні учасники! До проекту договору будуть внесені уточнення.
перелік матерально-технічних ресурсів
Дата подання: 17 липня 2019 11:19
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:32
Доброго дня, з метою правильного визначення вартості виконання робіт, і підготовки тендерної пропозиції, просимо Вас додати до тендерної документації відомість матеріалів та ресурсів з вказанням найменувань та їх кількості.
Відповідь: Шановні учасники! В тендеріній документації подано перелік робіт, які має виконати підрядник. Замовник надав повний перелік робіт, які треба виконати.
При розрахунку вартості договірної ціни Учасник повинен керуватися ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням наступних показників:
- розмір кошторисної заробітної плати приймається на підставі Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Мінрегіонбуд України від 27.07.2018 №196;
- вартість матеріальних ресурсів приймається за відповідними обґрунтованими цінами на дату складання договірної ціни;
- всі інші розрахунки відповідно до вимог законодавства та норм у будівництві.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно вимогам щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції самостійно розраховану договірну ціну разом з усіма розрахунками до неї.
наявність проекту
Дата подання: 17 липня 2019 11:22
Дата відповіді: 19 липня 2019 11:23
Просимо оприлюднити на сайті проектну документацію по об"єкту.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання буде детально опрацьоване. У разі доцільності до технічного задання будуть внесені зміни
кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги установлені ст.17 Закону
Дата подання: 17 липня 2019 12:08
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:15
Згідно п.5 тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує 5 (п'яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи, передбачені в Додатку №2 до цієї тендерної документації. Тобто ВСІ документи, які зазначені у додатку №2 повинні надаватись ПІСЛЯ визначення Переможця (проведення аукціону),чи дані документи повинні бути завантажені до початку аукціону всіма учасниками, а переможець дозавантажує докумети зазначені в п.10 додатку 2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Перелік інформації (документів) для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону наведено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації.
В Додатку №2 в пункті 2 зазначено: "2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме наступне:..." та перелічено довідки в довільній формі, які мають надати всі учасники. Далі в Додатку №2 в пункті 10 зазначено: "10. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен завантажити на електронний майданчик файли з наступними документами та інформацією:..." та перелічено документи, які подає учасник-переможець.
Отже, посилаючись на Додаток 2, в контексті пункту п.5 тендерної документації учасники в Додатку №2 повинні дивитися на перелік документів що стосується саме статті 17. Таким чином Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен завантажити на електронний майданчик файли з наступними документами та інформацією: 10.1. Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, що контролюються відповідним компетентним органом згідно чинного законодавства, діюча на дату її подання; 10.2. Довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів (для фізичної особи, яка є учасником та службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси), видана уповноваженим органом - із строком видачі не більше місячної давнини відносно дати її подання.

відомість матералів
Дата подання: 18 липня 2019 12:44
Дата відповіді: 19 липня 2019 14:36
Звертаємося ще раз з наполегливим проханням! Надайте, будь ласка, конретну відповідь на конкретне запитання. При складанні вартості будівельних робіт не можливо правильно і конкурентноспроможно прорахувати матеріали, конструкції, обладнання. Перелік наводимо нижче: Згідно додатку №3: Локальний кошторис 2-1-1. Розділ 3: - вкажіть тип і розміри перемичок (шт. 128); - вкажіть тип, розміри панелей покриття (шт.43). Розділ 4. Перекриття: - не можливо прорахувати покрівельні елементи (конькова планка, планки примикання і т.д.) без розмірів по проекту або специфікації; - надайте розміри слухових вікон. Розділ 6. Розділ 7: - надайте характеристики дверей з металопластику та вікон; - не вказана ширина підвіконних дошок та відливів. Розділ 8. Підлоги: - пункт 50. не відома товщина плит для тепло-звукоізоляції та їх характеристики (матеріал, густина). Розділ 14. Галерея: - пункт 108. вкажіть тип (розміри) панелей покриття; - пункт 110. не відома товщина плит для утеплення покриттів та її характеристики. Розділ 2. Гаряче водопостачання: - пункт 123. вкажіть харатеристики водопідігрівників - 2 шт. (ємність, потужність) закладених в проектній документації. Локальний кошторис 2-1-3 на Опалення і вентиляція. Розділ 1. Система опалення: - пункт 137. вкажіть згідно проекту кількість, тип, розміри радіаторів стальних. Розділ 2. Тепла підлога: - пункт 144. вкажіть згідно проекту характеристики колектора теплового в зборі. Розділ 4. Вентиляція: - пункт 157. вкажіть згідно проекту характеристики вентиляторів осьових (3 шт). Локальний кошторис 2-1-4 на Електромонтажні роботи. Розділ 1. Електроосвітлення: - пункт 164, пункт 166. вкажіть згідно проекту характеристики автоматичних вимикачів (скільки полюсів, який струм, клас...); - пункт 167, пункт 168, пункт 169. вкажіть згідно проекту характеристики світильників (розміри, потужність освітлення, тип освітлення...). Розділ 2. Силове електрообладнання: - пункт 179, пункт 182, пункт 183, пункт 185, пункт 186, пункт 188. вкажіть згідно проекту характеристики автоматичних вимикачів (кількість полюсів, який струм, клас...); - пункт 180. вкажіть згідно проекту тип електролічильника. Локальний кошторис 4-1-3 на Електромонтажні роботи: - пункт 231. вкажіть згідно проекту тип, характеристики монтуємого дизельгенератора стаціонарного. Виходячи з вище вказаного надайте, будь ласка, до тендерної документації робочий проект або специфікацію матеріально-технічних ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваші запитання будуть детально опрацьовані. До технічного задання будуть внесені зміни, слідкуйте за оновленням.
загальні питання
Дата подання: 18 липня 2019 13:32
Дата відповіді: 19 липня 2019 14:19
1. В якому році передбаченно введення в експлуатацію даного об'єкту? 2. В разі виявлення в ході будівництва не точностей проекту, які впливають на якість та термін виконання робіт, чи можливе усунення цих недоліків за згодою з проектною організацією, без проходження корригування проекту, повторної експертизи та без збільшення кошторисної вартості об'єкта? 3. Чи є доцільним встановлення індивідуальної дизельної електростанції для такого невеликого об'єкта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1. Передбаченно введення в експлуатацію даного об'єкту у 2019 році. Термін буде переглянуто, у разі доцільності до тендерної документації будуть внесені уточнення. 2. В разі виявлення в ході будівництва не точностей проекту, які впливають на якість та термін виконання робіт, усунення цих недоліків можливе за згодою з проектною організацією, разом з обов'язковим проходження корригування проекту та отримання повторної експертизи. Після заключення договору сума договору не може бути збільшенеа. Сума договору може бути зменшена. 3. Доцільність встановлення індивідуальної дизельної електростанції повязана з будівельними нормами.
забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання Договору
Дата подання: 18 липня 2019 16:19
Дата відповіді: 19 липня 2019 11:34
Згідно п.2 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) забезпечення тендерної пропозиції не передбачено. В свою чергу, згідно розділу 5 (оцінка тендерної пропозиції) зазначено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі: ....якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. Якщо забезпечення тендерної пропозиції не передбачено в Тендерній документації, то чому відсутність забезпечення тендерної пропозиції буде вважатись як підстава відхилення Тендерної пропозиції? Поясніть будь-ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання буде детально опрацьоване. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ 4 741 028,40
UAH з ПДВ
4 741 028,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 058 005,00
UAH з ПДВ
5 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біцак Андрій Юрійович 5 335 539,51
UAH з ПДВ
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 17:57
Електронний підпис
29 липня 2019 17:52
гарантійний лист123.pdf
29 липня 2019 17:52
повноваження.pdf
29 липня 2019 17:52
лист-гарантія.pdf
29 липня 2019 17:52
довідка санкції.pdf
29 липня 2019 17:52
довідка екологія.pdf
29 липня 2019 17:52
супровідний лист.pdf
29 липня 2019 17:52
Відгуки.pdf
29 липня 2019 17:52
тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2019 17:52
субпідрядники.pdf
29 липня 2019 17:52
статут.pdf
29 липня 2019 17:52
договірна ціна.pdf
29 липня 2019 17:52
розрахунки _1-4.pdf
29 липня 2019 17:52
довідки ст.17.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 17:13
Електронний підпис
29 липня 2019 16:09
Договірна ціна.pdf
29 липня 2019 16:08
Статут.pdf
29 липня 2019 16:08
Наказ на директора.pdf
29 липня 2019 16:08
Проект договору.pdf
29 липня 2019 16:08
Ліцензія ТОВ Хімбуд-2.pdf
29 липня 2019 16:07
Протокол.pdf
29 липня 2019 16:07
Договір оренди.pdf
29 липня 2019 16:07
Дозвіл посудини.pdf
29 липня 2019 16:06
Дозвіл кран.pdf
29 липня 2019 16:06
Довідка працівники.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка п6 ч1 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка п3 ч1 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка ч2 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Довідка п9 ч1 ст17.pdf
29 липня 2019 16:05
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2019 16:05
Аналогічний договір.pdf
29 липня 2019 16:05
Графік.pdf
29 липня 2019 16:05
Гарантія санкції.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
29 липня 2019 19:49
Електронний підпис
29 липня 2019 19:38
Супровідний лист.pdf
29 липня 2019 19:38
Календарний графік.pdf
29 липня 2019 19:38
Єдиний податок.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 611.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 413.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 412.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 411.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 215.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 214.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 213.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 212.pdf
29 липня 2019 19:37
Розрахунок витрат 211.pdf
29 липня 2019 19:37
Договірна ціна.pdf
29 липня 2019 19:37
Лист відгук.pdf
29 липня 2019 19:37
Аналогічні договори.pdf
29 липня 2019 19:37
Проект договору.pdf
29 липня 2019 19:37
Працівники.pdf
29 липня 2019 19:37
Машини та механізми.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 ч2.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 п9.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 п8.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 п5.pdf
29 липня 2019 19:37
Довідка7.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 п4.pdf
29 липня 2019 19:37
Довідка6.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 п3.pdf
29 липня 2019 19:37
Стаття 17 п2.pdf
29 липня 2019 19:37
Довідка5.pdf
29 липня 2019 19:36
Лист роз_яснення.pdf
29 липня 2019 19:36
Довідка4.pdf
29 липня 2019 19:36
Лист пояснення.pdf
29 липня 2019 19:36
Довідка3.pdf
29 липня 2019 19:36
Довідка2.pdf
29 липня 2019 19:36
Лист згода.pdf
29 липня 2019 19:36
Довідка8.pdf
29 липня 2019 19:36
Довідка1.pdf
29 липня 2019 19:36
Довідка.pdf
29 липня 2019 19:36
Гарантійний лист_02.pdf
29 липня 2019 19:36
Гарантійний лист_01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ

ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП Біцак Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ
#31787498
Відхилено 4 741 028,40
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:30
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#30759915
Відхилено 5 049 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 09:01
ФОП Біцак Андрій Юрійович
#2643500314
Переможець 5 050 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Біцак Андрій Юрійович
#2643500314
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 серпня 2019 16:39
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Проект розраховано на два роки, тому необхідно оголошувати відкриті торги зі строком виконання робіт до грудня 2020 року. Тому виникла потреба внести уточнення до тендерної документації та оголосити повторно торги.
Документи:
15 серпня 2019 16:39
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:37
протокол відміна71 (1).pdf