Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації
possession of backup and backup processing information of the server and server platform of the processing processing information
possession of backup and backup processing information of the server and server platform of the processing processing information
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001092-b ● ee1d0fc6f1534ff2b721ff0720108e1e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Губаненко Юрій Петрович 380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Hubanenko Yurii 380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 750000 UAH |
Publication date: | 12 липня 2019 12:38 |
Enquiries until: | 02 серпня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 50 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Scope of the procurement
обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації. Детально у Додатку 3 тендерної документації
equipment for backup and backup information of the implemented server-hardware platform for the rapid processing of information. Details in Appendix 3 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
equipment for backup and backup information of the implemented server-hardware platform for the rapid processing of information.Source of funding: local budget funds.
CPV: 48820000-2
Період постачання:
по 29 листопада 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 11:47 |
Зміни_Сервера (бекап) від 02.08.2019.docx | |
02 серпня 2019 11:46 |
ТД_Сервера (бекап)_зі змінами від 02.08.2019.doc |
02 серпня 2019 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 серпня 2019 11:47 |
Зміни_Сервера (бекап) від 02.08.2019.docx
|
|||
02 серпня 2019 11:46 |
ТД_Сервера (бекап)_зі змінами від 02.08.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001092-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 16 липня 2019 10:24
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО
ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-001092-b предмет закупівлі обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу «електронна банківська гарантія»».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-001092-b предмет закупівлі обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу «електронна банківська гарантія»».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2019 10:36
На Вашу вимогу повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про державні закупівлі» (далі-Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В тендерній документації Замовник зазначає умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Також, повідомляємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Також, повідомляємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 вересня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
49 912 920,00
UAH з ПДВ
|
49 862 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
49 983 300,00
UAH з ПДВ
|
49 887 919,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" |
49 918 135,20
UAH з ПДВ
|
49 893 135,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» #39950584 |
Переможець |
49 862 920,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 14:17
|
ДУ 3 до Договору 35-19-10.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:18
|
ДУ №2 до договору 35_19_10.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:06
|
Доп.угода №1_від 28.10.19.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 15:06
|
Договір_35_19_10_сервера бекапіювання.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 6.6. та Додатку № 1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 35/19-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 35/19-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 35/19-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |