Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації
possession of backup and backup processing information of the server and server platform of the processing processing information
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001092-b ee1d0fc6f1534ff2b721ff0720108e1e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаненко Юрій Петрович

380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
National ID: 31024875
Contact point: Hubanenko Yurii
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 11:58
Очікувана вартість: 50 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 750000 UAH
Publication date: 12 липня 2019 12:38
Enquiries until: 02 серпня 2019 17:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 50 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації. Детально у Додатку 3 тендерної документації
equipment for backup and backup information of the implemented server-hardware platform for the rapid processing of information. Details in Appendix 3 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

equipment for backup and backup information of the implemented server-hardware platform for the rapid processing of information.Source of funding: local budget funds.
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 29 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 11:47
Зміни_Сервера (бекап) від 02.08.2019.docx
02 серпня 2019 11:46
ТД_Сервера (бекап)_зі змінами від 02.08.2019.doc
02 серпня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 11:47
Зміни_Сервера (бекап) від 02.08.2019.docx
02 серпня 2019 11:46
ТД_Сервера (бекап)_зі змінами від 02.08.2019.doc
12 липня 2019 12:38
ТД_Сервера (бекап).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001092-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 16 липня 2019 10:24
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО
ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-001092-b предмет закупівлі обладнання бекапіювання та резервної обробки інформації впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу «електронна банківська гарантія»».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2019 10:36
На Вашу вимогу повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про державні закупівлі» (далі-Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В тендерній документації Замовник зазначає умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Також, повідомляємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 вересня 2019
UA-2019-07-12-001092-bee1d0fc6f1534ff2b721ff0720108e1e
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:47
9. Забезпечення.zip
09 серпня 2019 17:47
8.12. Лист авторизації.pdf
09 серпня 2019 17:47
8.3. Копія Витягу з ЄДР.pdf
09 серпня 2019 17:47
7.1. Калькуляція.pdf
09 серпня 2019 17:47
2. Довідка за ст. 17.pdf
09 серпня 2019 17:47
1.5. Відгук.pdf
09 серпня 2019 17:47
1.4. Копія договору.pdf

Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 11:17
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:17
Amrita_CS_dokumenty.pdf
24 вересня 2019 11:17
Довідка ДФС.rar
12 серпня 2019 14:31
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:31
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:30
IG-191217-001.pdf.p7s.p7s.p7s
12 серпня 2019 14:30
IG-191217-001.pdf
12 серпня 2019 14:29
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
12 серпня 2019 14:29
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf
12 серпня 2019 14:29
Amrita_CS_rozrahunok_ciny.pdf

Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 14:45
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:45
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2019 14:43
27 авторизация.pdf
12 серпня 2019 14:43
23.5 ИСО 9001 переклад.pdf
12 серпня 2019 14:43
23 ИСО 9001.pdf
12 серпня 2019 14:43
21.2 довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 14:43
20 довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 14:43
18 копія витягу з єдр.pdf
12 серпня 2019 14:43
17 витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2019 14:43
14.6 калькуляція.pdf
12 серпня 2019 14:43
9 довідка про санкції.pdf
12 серпня 2019 14:43
13 протокол правочини_.pdf
12 серпня 2019 14:43
10 Статут + Опис копія.pdf
12 серпня 2019 14:43
7 довідка ст. 17.pdf
12 серпня 2019 14:43
6 відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 49 912 920,00
UAH з ПДВ
49 862 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 49 983 300,00
UAH з ПДВ
49 887 919,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 49 918 135,20
UAH з ПДВ
49 893 135,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 11:17
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:17
Amrita_CS_dokumenty.pdf
24 вересня 2019 11:17
Довідка ДФС.rar
12 серпня 2019 14:31
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:31
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:30
IG-191217-001.pdf.p7s.p7s.p7s
12 серпня 2019 14:30
IG-191217-001.pdf
12 серпня 2019 14:29
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
12 серпня 2019 14:29
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf
12 серпня 2019 14:29
Amrita_CS_rozrahunok_ciny.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 14:45
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:45
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2019 14:43
27 авторизация.pdf
12 серпня 2019 14:43
23.5 ИСО 9001 переклад.pdf
12 серпня 2019 14:43
23 ИСО 9001.pdf
12 серпня 2019 14:43
21.2 довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 14:43
20 довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 14:43
18 копія витягу з єдр.pdf
12 серпня 2019 14:43
17 витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2019 14:43
14.6 калькуляція.pdf
12 серпня 2019 14:43
9 довідка про санкції.pdf
12 серпня 2019 14:43
13 протокол правочини_.pdf
12 серпня 2019 14:43
10 Статут + Опис копія.pdf
12 серпня 2019 14:43
7 довідка ст. 17.pdf
12 серпня 2019 14:43
6 відгук.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:47
9. Забезпечення.zip
09 серпня 2019 17:47
8.12. Лист авторизації.pdf
09 серпня 2019 17:47
8.3. Копія Витягу з ЄДР.pdf
09 серпня 2019 17:47
7.1. Калькуляція.pdf
09 серпня 2019 17:47
2. Довідка за ст. 17.pdf
09 серпня 2019 17:47
1.5. Відгук.pdf
09 серпня 2019 17:47
1.4. Копія договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Переможець 49 862 920,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
49 862 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 14:17
ДУ 3 до Договору 35-19-10.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 11:18
ДУ №2 до договору 35_19_10.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:06
Доп.угода №1_від 28.10.19.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 15:06
Договір_35_19_10_сервера бекапіювання.pdf укладений
09 жовтня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.6. та Додатку № 1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 35/19-10
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 35/19-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 35/19-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 862 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 903 388,00 UAH)