Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760 (code according to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760 (code according to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
Очікувана вартість
78 110 317,80 UAH
UA-2019-07-12-001079-b ● 6824a9f9fb774395bb1a21da4560c117
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk Andriy Vasilovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 78 110 317,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 551,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1171654 UAH |
Publication date: | 12 липня 2019 12:34 |
Enquiries until: | 03 серпня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2019 13:00 |
Information
Estimated total value: | 78 110 318 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 390 552 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760 (code according to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 10:08 |
177 протокол змін.pdf | |
06 серпня 2019 10:07 |
Т.Д. на ПсР Н-03 зі змінами І.doc |
06 серпня 2019 10:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2019 10:08 |
177 протокол змін.pdf
|
|||
06 серпня 2019 10:07 |
Т.Д. на ПсР Н-03 зі змінами І.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 26 липня 2019 13:44
Дата відповіді: 28 липня 2019 10:02
Відповідно до вимог тендерної документації «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням.
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи(послуги) по якому(их) виконувалися у період з 2016 року по 2018 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт(послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року, а саме:
……
- влаштування прикромочних водоскидних лотків – не менше 3120 п.м.;»
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (котрі відповідають вимогам ТД), проте не мають достатніх обсягів тільки з вищенаведених робіт, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Вважаємо, якщо учасник має досвід з, влаштування прикромочних водоскидних лотків – 100 чи 200 п.м., то такий учасник зможе виконати обсяги, що передбачені ТД. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо обсягів за наступними видами робіт (види робіт залишити): - влаштування прикромочних водоскидних лотків – не менше 3120 п.м.;».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: САД у Чернівецькій області буде вносити зміни до Т.Д. але після розгляду скарги яку подало ТОВ "ЕДБ" на дискримінаційні вимоги на даний момент процедура торгів заблокована.
Щодо підтвердження працвників
Дата подання: 31 липня 2019 13:56
Дата відповіді: 05 серпня 2019 15:15
Згідно умов ТД учасник повинен підвердите в наявності у працівників за посадами ВИКОНРОБ ( 5 років ) та МАЙСТЕР (3 роки) стажу роботи по спеціальності витягом з трудової книжки . Спеціальність згідно умов ТД повинна бути для Виконроба («Мости та тунелі», рівнем не нижче бакалавра) для Майстра («Мости та тунелі») .
Що потрібно розуміти під терміном СПЕЦІАЛЬНІСТЬ, а саме як це вказується в трудовій щоб розуміти яку інформацію вказувати ?
В трудової книжці при прийомі на роботу не вказується спеціальність ( наприклад «Мости та тунелі» як вказує ЗАМОВНИК) , а вказується ПОСАДА.
Якщо працівник який працює в нас на підприємствіі на посаді ВИКОНРОБА , але до нашого підприємства працював на інших посадах ( пов'язаних з будівництвом - майстром, інженером, прарабом і всі ці посади пов'язані с кваліфікацією БУДІВЕЛЬНИК ) Чи буде важатись загальний стаж його роботи в БУДІВНИЦТВІ ( на всіх посадах пов'язаних з будівництвом) - стажем який підтверджує - стаж роботи по спеціальності ? Чи працівник повинен пропрацювати виключно 5 років на посаді ВИКОНРОБА та 3 роки на посаді МАЙСТРА ( Але посада та спеціальність не тотожні поняття .
Чому саме 5 років для ВИКОНРОБА, а не 2,8 чи 10 ?
Якщо в нас на підприємстві працює ВИКОНРОБ з загальним стажем роботи в сфері будівництва понад 20 років, але на посаді ВИКОНРОБА - 2 роки , він не достатньо кваліфікований ? ( якщо особа має ДИПЛОМ з відповідною кваліфікацією - значить він здобув відповідні знання, щоб займати відповідні посади та виконувати роботу ).
Вимоги щодо конкретного стажу, а саме 5 років для Виконроба та 3 роки для Майстра, штучно звужує коло учасників які можуть прийняти участь в закупівлі та порошує принципи недискримінації.
Просіть стаж роботи на займаній посаді, що буде більш конкретним ( саме займана посада вказується в трудовій книжці), або стаж роботи в дорожньому господарстві , але не звужуючи коло учасників тим, що встановлюються конкретні рамки ( 5 років , 3 роки ) .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку 2 частини 2 «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» дійсно міститься інформація, де вказано кваліфікацію «Будівельник» та спеціальність «Автомобільні дороги та аеродроми».
Відповідно до цих вимог, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, тендерний комітет САД у Чернівецькій області внесе відповідні зміни.
Згідно умов тендерної документації працівники з посадою «Виконроб» та «Майстер» повинні мати загальний досвід роботи на займаній посаді, а не досвід роботи за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» («Виконроб» не менше - 5 років та «Майстер» не менше – 3 років), тоді вони будуть відповідати вимогам тендерної документації.
Також, слід зазначити, що Замовник згідно з ст. 22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати іншу інформацію до тендерної документації відповідно до чинного законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до цих вимог, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, тендерний комітет САД у Чернівецькій області внесе відповідні зміни.
Згідно умов тендерної документації працівники з посадою «Виконроб» та «Майстер» повинні мати загальний досвід роботи на займаній посаді, а не досвід роботи за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» («Виконроб» не менше - 5 років та «Майстер» не менше – 3 років), тоді вони будуть відповідати вимогам тендерної документації.
Також, слід зазначити, що Замовник згідно з ст. 22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати іншу інформацію до тендерної документації відповідно до чинного законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо вимог до аналогічних договорів
Дата подання: 01 серпня 2019 17:43
Дата відповіді: 06 серпня 2019 10:45
Частиною 3 Додатку №2 до тендерної документації зокрема встановлено наступні вимоги до аналогічних договорів: «Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи(послуги) по якому(их) виконувалися У ПЕРІОД З 2016 РОКУ ПО 2018 РІК ВКЛЮЧНО, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт(послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися ПРОТЯГОМ 1 КАЛЕНДАРНОГО РОКУ, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 26494,0 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 24754,0 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – не менше 40100,0 м2.
- влаштування прикромочних водоскидних лотків – не менше 3120 п.м.;»
Вважаємо, що вимога щодо строків виконання робіт за аналогічними договорами протягом 2016-2018 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме:
Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2016-2018 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт (укладені договори та виконані роботи) в необхідних об’ємах за 2019 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Крім того, замовник зазначає, що договори можуть бути діючими, проте вищевказаним обмеженням відкидає можливість долучення договорів, що укладені в 2019 році, діють на даний момент і по ним виконані значні обсяги робіт – такий факт також є дискримінацією
Також вважаємо нелогічною та дискримінаційною вимогу щодо обсягів виконання основних видів робіт(послуг), які повинні були виконуватися протягом 1 календарного року.
По-перше, нелогічним є те, що Замовник встановлює період, за який можна надати аналогічні договори в межах 3 років (у разі задоволення нашої вимоги період може збільшитися), а обсяги робіт вимагаються тільки за один рік.
По-друге, замовник встановлює вимогу до обсягів основних робіт в розмірі практично 100% від обсягів робіт за Технічним завданням по всім позиціям. Хоча для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт було б достатньо встановити значно менші обсяги.
Всі вище перелічені факти, вказують на те, що нещодавно створені учасники, які мають достатній ресурс з персоналу та матеріально-технічної бази, проте, через вище перелічені дискримінаційні вимоги до аналогічних договорів Тендерної документації, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі.
Ключовими дискримінаційними вимогами є:
обмеження періоду, за який можуть виконуватись аналогічні роботи/надаватись послуги (відсутня можливість задіяння досвіду за 2019 рік);
встановлена вимога щодо необхідності виконання основних обсягів робіт ЛИШЕ ЗА ОДИН КАЛЕНДАРНИЙ РІК;
встановлені невиправдано високі обсяги основних видів робіт (практично 100% від обсягів робіт за Технічним завданням по всім позиціям.)
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме:
розширити період, за який можуть виконуватись аналогічні роботи/надаватись послуги – З 2016 РОКУ ПО 2019 РІК ВКЛЮЧНО;
виключити вимогу щодо необхідності виконання основних обсягів робіт ЛИШЕ ЗА ОДИН КАЛЕНДАРНИЙ РІК;
зменшити обсяги основних видів робіт, що мають бути виконані за аналогічним (и) договором (и).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Було внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001079-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 16:57
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-001079-b предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано, що замовник має надати Електронну банківську гарантію.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Електронна банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано, що замовник має надати Електронну банківську гарантію.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Електронна банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 08:23
Згідно з ст.24 ч.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Згідно з ст.24 ч.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001079-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 19 липня 2019 15:13
Вимога
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 15:14
Надана ДЕРЖАВНЕ АГЕНСТВО АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (УКРАВТОДОР)
СЛУЖБА
АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ
У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
58018, м. Чернівці, вул. Головна, 205
тел.: 4-43-38, 583-871, тел./факс: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
THE STATE ROAD AGENCI OF UKRAINE (UKRAVTODOR)
THE ROAD AGENCI IN CHERNIVTSI REGION
58018, Chernivtsi, 205 Holovna str.,
tel.: 4-43-38, 583-871, tel./fax: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
23.07.2019 № _____________ Генеральному директору ТзОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»
Клімову Ю.М.
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розроблена технологія «холодного ресайклінгу» передбачає три способи проведення робіт у залежності від глибини (товщини) пошкоджень дорожнього покриття, дорожнього одягу, або підстеляючих шарів.
а. Спосіб ресайклінгу «на заводі» передбачає регенерацію відфрезерованого матеріалу в установці з (або без) додаванням нового матеріалу та комплексних в’яжучих, яка розташована, як правило, на приоб’єктній площадці. Даний спосіб застосовується при неглибоких пошкодженнях асфальтобетонного покриття (10 - 15 см).
б. Спосіб ресайклінгу «на місці» передбачає глибоку регенерацію покриття та шарів основи дорожнього одягу (20 - 25 см). Може проводитися з приміненням попереднього фрезерування асфальтобетонного покриття (відфрезерований матеріал залишається на місці), та подальшого ресайклінгу розрихленого покриття, доданого нового матеріалу та основи дорожнього одягу з додаванням комплексних в’яжучих; це дає можливість більш ретельніше підібрати склад ЩПС, та відповідно забезпечити необхідну якість регенерованого шару.
в. Третій спосіб ресайклінгу передбачає дуже глибоку регенерацію покриття, шарів основи дорожнього одягу та підстеляючих шарів (ЗО - 40 см), який проводиться у два і більше проходів «ресайклера».
На даному об’єкті проектом передбачено другий спосіб ресайклінгу «на місці», який при наявному глибокому ушкодженню покриття та основи є найбільш економічно вигідним та прийнятим до застосування.
Крім цього, необхідно зазначити, що роботи, зазначені необхідно виконувати у строгій послідовності та відповідності «Технічного завдання». У даному випадку ТОВ «Компанія «Євродор» немає основного механізму «Ресайклер», відповідно не в змозі виконати дану технологію.
Даний спосіб холодного ресайклінгу чітко та датально описаний у нормативному документі ВБН В.2.3-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу».
1. У розділу 1. «Сфера застосування» чітко встановлено, що ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автодоріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу; а також усі підприємства та організації, що проектують та споруджують дорожній одяг на автодорогах загального користування, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, повинні дотримуватися вимог даного нормативного доокументу.
2. У розділі 3. «Терміни та визначення понять» п.3.1.9 зазначається: «ресайклер – дорожньо-будівельна машина, яка призначена для відновлення старого дорожнього одягу автодороги за допомогою технології холодного ресайклінгу». Дана техніка є основною ведучою машиною для даної технології.
3. У п.4.5 «приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі …».
У розділі 7 (пп. 7.2.1 – 7.2.13) «Правила виконання робіт з укріплення та стабілізації шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайлнінгу» по-кроково описана технологія виконання робіт за методом холодного ресайклінгу, із застосуванням ресайклера та інших допоміжних машин і механізмів.
Дана технологія застосована у робочому проекті; на її основі Замовником розроблено Технічне завдання, який наданий на Тендерні закупівлі. Усі дії Замовника відповідають чинному законодавству у відповідності до нормативних документів.
Начальник Служби І.В. Гах
Розгорнути
Згорнути
СЛУЖБА
АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ
У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
58018, м. Чернівці, вул. Головна, 205
тел.: 4-43-38, 583-871, тел./факс: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
THE STATE ROAD AGENCI OF UKRAINE (UKRAVTODOR)
THE ROAD AGENCI IN CHERNIVTSI REGION
58018, Chernivtsi, 205 Holovna str.,
tel.: 4-43-38, 583-871, tel./fax: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
23.07.2019 № _____________ Генеральному директору ТзОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»
Клімову Ю.М.
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розроблена технологія «холодного ресайклінгу» передбачає три способи проведення робіт у залежності від глибини (товщини) пошкоджень дорожнього покриття, дорожнього одягу, або підстеляючих шарів.
а. Спосіб ресайклінгу «на заводі» передбачає регенерацію відфрезерованого матеріалу в установці з (або без) додаванням нового матеріалу та комплексних в’яжучих, яка розташована, як правило, на приоб’єктній площадці. Даний спосіб застосовується при неглибоких пошкодженнях асфальтобетонного покриття (10 - 15 см).
б. Спосіб ресайклінгу «на місці» передбачає глибоку регенерацію покриття та шарів основи дорожнього одягу (20 - 25 см). Може проводитися з приміненням попереднього фрезерування асфальтобетонного покриття (відфрезерований матеріал залишається на місці), та подальшого ресайклінгу розрихленого покриття, доданого нового матеріалу та основи дорожнього одягу з додаванням комплексних в’яжучих; це дає можливість більш ретельніше підібрати склад ЩПС, та відповідно забезпечити необхідну якість регенерованого шару.
в. Третій спосіб ресайклінгу передбачає дуже глибоку регенерацію покриття, шарів основи дорожнього одягу та підстеляючих шарів (ЗО - 40 см), який проводиться у два і більше проходів «ресайклера».
На даному об’єкті проектом передбачено другий спосіб ресайклінгу «на місці», який при наявному глибокому ушкодженню покриття та основи є найбільш економічно вигідним та прийнятим до застосування.
Крім цього, необхідно зазначити, що роботи, зазначені необхідно виконувати у строгій послідовності та відповідності «Технічного завдання». У даному випадку ТОВ «Компанія «Євродор» немає основного механізму «Ресайклер», відповідно не в змозі виконати дану технологію.
Даний спосіб холодного ресайклінгу чітко та датально описаний у нормативному документі ВБН В.2.3-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу».
1. У розділу 1. «Сфера застосування» чітко встановлено, що ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автодоріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу; а також усі підприємства та організації, що проектують та споруджують дорожній одяг на автодорогах загального користування, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, повинні дотримуватися вимог даного нормативного доокументу.
2. У розділі 3. «Терміни та визначення понять» п.3.1.9 зазначається: «ресайклер – дорожньо-будівельна машина, яка призначена для відновлення старого дорожнього одягу автодороги за допомогою технології холодного ресайклінгу». Дана техніка є основною ведучою машиною для даної технології.
3. У п.4.5 «приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі …».
У розділі 7 (пп. 7.2.1 – 7.2.13) «Правила виконання робіт з укріплення та стабілізації шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайлнінгу» по-кроково описана технологія виконання робіт за методом холодного ресайклінгу, із застосуванням ресайклера та інших допоміжних машин і механізмів.
Дана технологія застосована у робочому проекті; на її основі Замовником розроблено Технічне завдання, який наданий на Тендерні закупівлі. Усі дії Замовника відповідають чинному законодавству у відповідності до нормативних документів.
Начальник Служби І.В. Гах
Відповідь на вимогу
ДЕРЖАВНЕ АГЕНСТВО АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (УКРАВТОДОР)
СЛУЖБА
АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ
У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
58018, м. Чернівці, вул. Головна, 205
тел.: 4-43-38, 583-871, тел./факс: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
THE STATE ROAD AGENCI OF UKRAINE (UKRAVTODOR)
THE ROAD AGENCI IN CHERNIVTSI REGION
58018, Chernivtsi, 205 Holovna str.,
tel.: 4-43-38, 583-871, tel./fax: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
23.07.2019 № _____________ Генеральному директору ТзОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»
Клімову Ю.М.
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розроблена технологія «холодного ресайклінгу» передбачає три способи проведення робіт у залежності від глибини (товщини) пошкоджень дорожнього покриття, дорожнього одягу, або підстеляючих шарів.
а. Спосіб ресайклінгу «на заводі» передбачає регенерацію відфрезерованого матеріалу в установці з (або без) додаванням нового матеріалу та комплексних в’яжучих, яка розташована, як правило, на приоб’єктній площадці. Даний спосіб застосовується при неглибоких пошкодженнях асфальтобетонного покриття (10 - 15 см).
б. Спосіб ресайклінгу «на місці» передбачає глибоку регенерацію покриття та шарів основи дорожнього одягу (20 - 25 см). Може проводитися з приміненням попереднього фрезерування асфальтобетонного покриття (відфрезерований матеріал залишається на місці), та подальшого ресайклінгу розрихленого покриття, доданого нового матеріалу та основи дорожнього одягу з додаванням комплексних в’яжучих; це дає можливість більш ретельніше підібрати склад ЩПС, та відповідно забезпечити необхідну якість регенерованого шару.
в. Третій спосіб ресайклінгу передбачає дуже глибоку регенерацію покриття, шарів основи дорожнього одягу та підстеляючих шарів (ЗО - 40 см), який проводиться у два і більше проходів «ресайклера».
На даному об’єкті проектом передбачено другий спосіб ресайклінгу «на місці», який при наявному глибокому ушкодженню покриття та основи є найбільш економічно вигідним та прийнятим до застосування.
Крім цього, необхідно зазначити, що роботи, зазначені необхідно виконувати у строгій послідовності та відповідності «Технічного завдання». У даному випадку ТОВ «Компанія «Євродор» немає основного механізму «Ресайклер», відповідно не в змозі виконати дану технологію.
Даний спосіб холодного ресайклінгу чітко та датально описаний у нормативному документі ВБН В.2.3-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу».
1. У розділу 1. «Сфера застосування» чітко встановлено, що ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автодоріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу; а також усі підприємства та організації, що проектують та споруджують дорожній одяг на автодорогах загального користування, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, повинні дотримуватися вимог даного нормативного доокументу.
2. У розділі 3. «Терміни та визначення понять» п.3.1.9 зазначається: «ресайклер – дорожньо-будівельна машина, яка призначена для відновлення старого дорожнього одягу автодороги за допомогою технології холодного ресайклінгу». Дана техніка є основною ведучою машиною для даної технології.
3. У п.4.5 «приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі …».
У розділі 7 (пп. 7.2.1 – 7.2.13) «Правила виконання робіт з укріплення та стабілізації шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайлнінгу» по-кроково описана технологія виконання робіт за методом холодного ресайклінгу, із застосуванням ресайклера та інших допоміжних машин і механізмів.
Дана технологія застосована у робочому проекті; на її основі Замовником розроблено Технічне завдання, який наданий на Тендерні закупівлі. Усі дії Замовника відповідають чинному законодавству у відповідності до нормативних документів.
Начальник Служби І.В. Гах
ДЕРЖАВНЕ АГЕНСТВО АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (УКРАВТОДОР)
СЛУЖБА
АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ
У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
58018, м. Чернівці, вул. Головна, 205
тел.: 4-43-38, 583-871, тел./факс: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
THE STATE ROAD AGENCI OF UKRAINE (UKRAVTODOR)
THE ROAD AGENCI IN CHERNIVTSI REGION
58018, Chernivtsi, 205 Holovna str.,
tel.: 4-43-38, 583-871, tel./fax: 4-15-06
www.sad.cv.ua
e-mail: chv_sad@ukr.net
sad-chernivtci@ukr.net
23.07.2019 № _____________ Генеральному директору ТзОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»
Клімову Ю.М.
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розроблена технологія «холодного ресайклінгу» передбачає три способи проведення робіт у залежності від глибини (товщини) пошкоджень дорожнього покриття, дорожнього одягу, або підстеляючих шарів.
а. Спосіб ресайклінгу «на заводі» передбачає регенерацію відфрезерованого матеріалу в установці з (або без) додаванням нового матеріалу та комплексних в’яжучих, яка розташована, як правило, на приоб’єктній площадці. Даний спосіб застосовується при неглибоких пошкодженнях асфальтобетонного покриття (10 - 15 см).
б. Спосіб ресайклінгу «на місці» передбачає глибоку регенерацію покриття та шарів основи дорожнього одягу (20 - 25 см). Може проводитися з приміненням попереднього фрезерування асфальтобетонного покриття (відфрезерований матеріал залишається на місці), та подальшого ресайклінгу розрихленого покриття, доданого нового матеріалу та основи дорожнього одягу з додаванням комплексних в’яжучих; це дає можливість більш ретельніше підібрати склад ЩПС, та відповідно забезпечити необхідну якість регенерованого шару.
в. Третій спосіб ресайклінгу передбачає дуже глибоку регенерацію покриття, шарів основи дорожнього одягу та підстеляючих шарів (ЗО - 40 см), який проводиться у два і більше проходів «ресайклера».
На даному об’єкті проектом передбачено другий спосіб ресайклінгу «на місці», який при наявному глибокому ушкодженню покриття та основи є найбільш економічно вигідним та прийнятим до застосування.
Крім цього, необхідно зазначити, що роботи, зазначені необхідно виконувати у строгій послідовності та відповідності «Технічного завдання». У даному випадку ТОВ «Компанія «Євродор» немає основного механізму «Ресайклер», відповідно не в змозі виконати дану технологію.
Даний спосіб холодного ресайклінгу чітко та датально описаний у нормативному документі ВБН В.2.3-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу».
1. У розділу 1. «Сфера застосування» чітко встановлено, що ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автодоріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу; а також усі підприємства та організації, що проектують та споруджують дорожній одяг на автодорогах загального користування, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, повинні дотримуватися вимог даного нормативного доокументу.
2. У розділі 3. «Терміни та визначення понять» п.3.1.9 зазначається: «ресайклер – дорожньо-будівельна машина, яка призначена для відновлення старого дорожнього одягу автодороги за допомогою технології холодного ресайклінгу». Дана техніка є основною ведучою машиною для даної технології.
3. У п.4.5 «приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі …».
У розділі 7 (пп. 7.2.1 – 7.2.13) «Правила виконання робіт з укріплення та стабілізації шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайлнінгу» по-кроково описана технологія виконання робіт за методом холодного ресайклінгу, із застосуванням ресайклера та інших допоміжних машин і механізмів.
Дана технологія застосована у робочому проекті; на її основі Замовником розроблено Технічне завдання, який наданий на Тендерні закупівлі. Усі дії Замовника відповідають чинному законодавству у відповідності до нормативних документів.
Начальник Служби І.В. Гах
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001079-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 21 серпня 2019 11:00
скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
щодо відхілення пропозиції ТОВ "Енергетично -дорожне будівництво"
Скасована
Дата: 21 серпня 2019 11:05
Причина: помика
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-12-001079-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 26 липня 2019 11:30
Дата подання: 26 липня 2019 11:30
Скарга
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації ( детально в тексті скарги)
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 15:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: зміна планів виконання робіт на 2019-2020 роки
Дата: 08 серпня 2019 12:38
рішення від 30.07.2019 № 10309 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 15:08
Рішення від 13.08.2019 № 11147.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 18:19
Номер скарги: UA-2019-07-12-001079-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 21 серпня 2019 11:09
Дата подання: 21 серпня 2019 11:09
скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
щодо відхілення пропозиції ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво"
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 21 серпня 2019 14:59
рішення від 23.08.2019 № 11728.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 00:44
Номер скарги: UA-2019-07-12-001079-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 09 вересня 2019 19:09
Дата подання: 09 вересня 2019 19:09
Скарга на рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Скасувати рішення Замовника Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 208 від 30.08.2019 року при проведенні закупівлі за яким Тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77» визначено переможцем.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2019 21:09
рішення від 12.09.2019 № 12817 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 21:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2019 № 13855.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 16:40
рішення від 27.09.2019 № 13855.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 серпня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Компанія "Євродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
56 777 746,51
UAH з ПДВ
|
44 999 777,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Миколаївбудцентр |
66 427 023,60
UAH з ПДВ
|
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Євродор" |
77 124 882,00
UAH з ПДВ
|
76 614 246,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
77 204 802,00
UAH з ПДВ
|
76 814 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
44 999 777,77
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:09
|
д.у. 6 до 96.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 16:36
|
Д.у. 5 до 96.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 14:27
|
ду 4 до 96.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:41
|
д.у. 3 до 96.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:18
|
д.у. 2 до 96.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 12:28
|
д.у. 1 до 96.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 11:41
|
96.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №96 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |