Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Лазарєва до вул. Небесної Сотні), м. Черкаси» (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
9 607 894,80 UAH
UA-2019-07-12-001066-b 3f37b9ef840846c0a08f5586bed6cfb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 15:41
Очікувана вартість: 9 607 894,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 039,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Лазарєва до вул. Небесної Сотні), м. Черкаси» (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульв. Шевченка (від вул. Лазарєва до вул. Небесної Сотні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 Пiсляоплата 30 Календарні 50
Дата виставлення рахунку Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Генпідрядником. Аванс 15 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000015 ● cfc59327f9fb4296820279e516647515
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 10:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 № 123

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 123.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-12-001066-b 12.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-02 16:05:47

номер провадження

На виконання вимоги ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що номер провадження (справи) з позовом департаменту є № 580/3164/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-08-04 14:00:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту № 2878-01-21 від 12.08.2020, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 13.08.2020 року
Дата публікації: 14 серпня 2020

Документи:

14 серпня 2020 11:00
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 9 499 239,60
UAH з ПДВ
9 499 239,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЛЯХБУД-ГРУП" 9 605 000,00
UAH з ПДВ
9 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 23:14
Електронний підпис
22 серпня 2019 23:13
Договірна.rar
22 серпня 2019 22:56
Електронний підпис
22 серпня 2019 22:54
Розрахунки.pdf
07 серпня 2019 10:41
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:35
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:34
Довідка.pdf.p7s
07 серпня 2019 10:34
Довідка.pdf
07 серпня 2019 10:34
Довідка.pdf.p7s
07 серпня 2019 10:34
Довідка.pdf
07 серпня 2019 10:34
Довідки МВС та ДФС.pdf
07 серпня 2019 10:34
Довідка.zip
07 серпня 2019 10:34
Довідка (1).zip
07 серпня 2019 10:34
pdf.pdf
29 липня 2019 18:48
Електронний підпис
29 липня 2019 18:47
ОРП.pdf
29 липня 2019 18:47
Лок кошторис.pdf
29 липня 2019 18:47
Дог ціна та розрах.pdf
29 липня 2019 18:47
Від ресурсів.pdf
29 липня 2019 18:47
40.imd
29 липня 2019 18:47
Довідка про МТБ.pdf
29 липня 2019 18:47
Віброплита.pdf
29 липня 2019 18:47
асф укл сві-во.pdf
29 липня 2019 18:47
Працівники.pdf
29 липня 2019 18:47
Покриття лист.pdf
29 липня 2019 18:47
покриття виписка.pdf
29 липня 2019 18:47
Відгук.pdf
29 липня 2019 18:47
Договор проект.pdf
29 липня 2019 18:47
Довідка ст. 17.pdf
29 липня 2019 18:47
Garantiya_40 000,00.zip
29 липня 2019 18:47
EДРПОУ_Статистика.pdf
29 липня 2019 18:47
8 лицензия.pdf
29 липня 2019 18:47
3 Повноваження.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 17:09
Повноваж.pdf
29 липня 2019 17:09
Квал Дог та Додат 2.pdf
29 липня 2019 17:09
Квал Дог 1.pdf
29 липня 2019 17:09
Квал Акти 2.pdf
29 липня 2019 17:09
Квал Акти 1.pdf
29 липня 2019 17:09
Квал pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

ПП "ШЛЯХБУД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 9 499 239,60
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 12:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
9 499 239,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 12:06
ДУ №14 Шевченка І.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 12:05
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 09:18
ДУ №13.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 09:16
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 13:33
ДУ №12 Шевченка (Лазарєва-Н Сотні).pdf зміни до договору
16 лютого 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 12:58
ДУ №11 Шевченка І.PDF зміни до договору
08 лютого 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:41
ДУ №10.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:06
ДУ №9 від 23 11 2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 14:01
ДУ№8.pdf зміни до договору
06 липня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 11:43
ДУ №7.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:36
ДУ №6.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 11:21
ДУ №5.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 08:07
ДУ №4.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 08:06
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 11:58
ДУ №3.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:41
ДУ №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 12:33
ДУ №1.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:07
ДЦ і графік.pdf укладений
23 серпня 2019 12:06
Договір.pdf укладений
23 серпня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік та продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна інших умов
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку надання послуг згідно додаткової угоди, що додається.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML