Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
1 400 800,00 UAH
UA-2019-07-12-001028-a ade3462f0c1742c1a3c038c25fafb6c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярошевич

+380574256516 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Ярошевич
+380574256516
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:57
Очікувана вартість: 1 400 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 004,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 одиниця
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Заклади загальної середньої освіти Куп’янської міської ради Харківської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:56
Зміни до Тендерної документації.doc
12 липня 2019 14:22
Тендерна документація.doc
19 липня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:56
Зміни до Тендерної документації.doc
12 липня 2019 14:22
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Програмне забезпечення
Дата подання: 15 липня 2019 18:28
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:51
Доброго дня! Шановний Замовник, програмне забезпечення до інтерактивної дошки в технічному завданні підходить під опис ПЗ Smart. Проте неможливо окремо придбати дане програмне забезпечення. Чи будете Ви розглядати інших виробників інтерактивних дошок (не SMART), та відповідно програмне забезпечення інших виробників?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, участь у відкритих торгах передбачає пропонування Учасником до поставки товару будь-якого виробництва, який відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Замовником буде розглянуто товар будь-якого виробництва, який відповідає вимогам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001028-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 15 липня 2019 18:24
Технічні характеристики проектору
Шановний тендерний комітет!
Просимо Тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора і змінити їх. Вказані Вами технічні характеристики підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним. Тому просимо Вас змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому.
Таким чином, з метою запобігання порушенню законодавства України, просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до Наказу МОН №704.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 13:00
Шановний Учасник!
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ч.3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник закупівлі вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відсутні будь-які підстави стверджувати, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001028-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 липня 2019 08:46
Дискримінаційна вимога.
Шановний тендерний комітет!
Згідно з Додатком 2:
9. Для підтвердження якості та характеристик предмету закупівлі Учасники надають:
Діюче свідоцтво МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс.
Вважаємо вимогу про надання свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс у складі тендерної пропозиції як дискримінаційну. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». Отже, умова щодо наявності Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою. При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Просимо Вас виключити вимогу надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 14:25
Шановний Учаснки!
Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон) та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога тендерної документації щодо надання діючого свідоцтва МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс - є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні Закону, а наявність вищезазначеного свідоцтва забезпечує спроможність Учасника поставити товар, який задовольняє вимоги Замовника. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів копії діючого свідоцтва МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс як таку, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-07-12-001028-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 30 липня 2019 15:01
Щодо невідповідності пропозицій Учасників торгів
Учасник торгів - ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" скористався правом, наданим системою електронних закупівель prozorro.gov.ua та детально вивчив пропозиції інших учасників. За результатами розгляду вказаних пропозицій було встановлено, що пропозиція ФОП Шахов А.С. та ТОВ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" не відповідає вимогам закупівлі, а саме: у пропозиції ФОП не всі документи надані, що вимагалися тендерною документацією, а у ТОВ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" наступні порушення та невідповідності умовам тендерної документації:Пропозиція підписана печаткою, а не підписом
Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign (1)
Електронна печатка: ТОВ АЛЬФАТРАНССЕРВIС ТОВ
Організація (установа): ТОВ АЛЬФАТРАНССЕРВIС ТОВ
Код ЄДРПОУ: 37191975
Посада: Електронна печатка
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 27.07.2019 02:06:14
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA10400000006D93A00F03FFF00
В довідці про наявність працівників не зазначено ПІБ працівника, а прізвище та ініціали,що не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації.
Відсутній у складі тендерної пропозиції лист-гарантія про те що монтаж та пусконалагоджувальні роботи здійснюється власними силами Учасника, за власний рахунок що не відповідає додатку 2 тендерної документації.
Авторизаційний лист на обладнання від виробника або офіційного представника в Україні, який вимагався додатком 2 тендерної документації, наданий тільки на комп’ютер Lenovo


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2019 14:57
Шановний учасник! При розгляді пропозиції ваші зауваження будуть прийняті до уваги.

Документи

19 липня 2019 14:25
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шахов Анатолій Сергійович 1 032 750,00
UAH з ПДВ
1 032 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" 1 080 225,00
UAH з ПДВ
1 080 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" 1 392 300,00
UAH з ПДВ
1 392 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2019 13:06
Інші документи.pdf
27 липня 2019 12:55
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 15:45
Устав.....5.pdf
27 липня 2019 15:45
Протокол......2.pdf
27 липня 2019 15:45
Приказ.....4.pdf
27 липня 2019 15:45
Паспорт код.....3.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 19:06
Електронний підпис
06 серпня 2019 18:30
tenderna_pr_2.pdf
06 серпня 2019 18:30
lust.pdf
06 серпня 2019 18:30
dovidka.pdf
06 серпня 2019 18:30
dovidka_podatkova.pdf
06 серпня 2019 18:30
dovidka_mvd.pdf
01 серпня 2019 22:59
Електронний підпис
01 серпня 2019 18:02
tenderna_pr_2.pdf
27 липня 2019 02:06
Електронний підпис
27 липня 2019 00:39
Lenovo_list.pdf
26 липня 2019 19:55
Vupuska_bank.PDF
26 липня 2019 19:55
Licenzia.PDF
26 липня 2019 19:54
Dovirenist.PDF
26 липня 2019 19:54
Dovidka_bank.pdf
26 липня 2019 19:54
Договор скан.PDF
26 липня 2019 19:54
vutyg.pdf
26 липня 2019 19:54
vusnovok_sertification.pdf
26 липня 2019 19:54
vupuska.pdf
26 липня 2019 19:54
tenderna_pr.pdf
26 липня 2019 19:54
tech_vumogu.pdf
26 липня 2019 19:54
tabl.pdf
26 липня 2019 19:54
svidoctvo_pdv.pdf
26 липня 2019 19:54
statut.pdf
26 липня 2019 19:54
st_17.pdf
26 липня 2019 19:54
Smart_ses_2.jpg
26 липня 2019 19:54
Smart_ses_1.jpg
26 липня 2019 19:54
Smart_list.jpg
26 липня 2019 19:54
Smart_Learning_MON_svidoctvo.pdf
26 липня 2019 19:54
Smart_Learning_MON_list.pdf
26 липня 2019 19:54
Smart_declaration.pdf
26 липня 2019 19:54
risheny_uchast.pdf
26 липня 2019 19:54
risheny_sertification.pdf
26 липня 2019 19:54
riseny_director.pdf
26 липня 2019 19:54
other.pdf
26 липня 2019 19:54
opus_2.pdf
26 липня 2019 19:54
opus_1.pdf
26 липня 2019 19:54
nakaz_dіrector.pdf
26 липня 2019 19:54
list_sertification.pdf
26 липня 2019 19:54
Lenovo_ses.pdf
26 липня 2019 19:54
Lenovo_Declaration.pdf
26 липня 2019 19:54
Lenovo_certificate.pdf
26 липня 2019 19:54
kvalification.pdf
26 липня 2019 19:54
Infocus_ses.pdf
26 липня 2019 19:54
Infocus_declaration.PDF
26 липня 2019 19:54
contract.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Шахов Анатолій Сергійович

ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шахов Анатолій Сергійович
#2961619853
Відхилено 1 032 750,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:38
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ"
#39763605
Відхилено 1 080 225,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 14:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"
#37191975
Переможець 1 392 300,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"
#37191975
1 392 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 14:36
Електронний підпис
01 серпня 2019 14:34
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 15:33
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 15:21
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 13:40
Договор № 244.pdf укладений
14 серпня 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в преамболі та банківських реквізитах договору
Номер договору про закупівлю: Договор № 244
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору № 244
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: Договор № 244
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору № 244
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 392 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 232 050,00 UAH)