Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вулиці Красна в м. Лисичанськ, Луганської області (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). (Обласний бюджет).
Очікувана вартість
16 506 388,00 UAH
UA-2019-07-12-000992-a be254de2e9ab411e908cb8633e97a5eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Чумак

+380645245005 road@loga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Андрій Миколайович Чумак
+380645245005
road@loga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 14:29
Очікувана вартість: 16 506 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 531,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82531.94 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вулиці Красна в м. Лисичанськ, Луганської області (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за виконані роботи, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:02
Додаток 3 (ЗМІНИ).docx
19 липня 2019 11:02
ДТТ вул.Красна, м. Лисичанськ (ЗМІНИ).docx
19 липня 2019 11:02
перелік змін вул. Красна.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 2.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток1.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 5 проект договору.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 6.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 4.docx
19 липня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:02
Додаток 3 (ЗМІНИ).docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 3.docx
19 липня 2019 11:02
ДТТ вул.Красна, м. Лисичанськ (ЗМІНИ).docx
12 липня 2019 14:15
ДТТ вул.Красна, м. Лисичанськ.docx
19 липня 2019 11:02
перелік змін вул. Красна.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 2.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток1.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 5 проект договору.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 6.docx
12 липня 2019 14:15
Додаток 4.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-16-000011 ● 7564b86d07484aacba3484b22c321e5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2019 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
16.07.2019 № 35
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.07.2019 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-12-000992-a 12.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області облдержадміністрації (далі – управління) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.07.2019, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 16.07.2019 Наказом № 35 щодо закупівлі робіт: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вулиці Красна в м. Лисичанськ, Луганської області (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2019-07-12-000992-a), повідомляємо наступне. 1. Керуючись ч. 8 ст. 7¹ Закону України від 25.12 2015 року № 922-VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), управління заперечує проти твердження, яке викладено у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у п.2,3,5,6,8 та 9 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Зазначаємо, у тендерній документації Замовника на сторінці 12, доволі чітко визначено, що «Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах на підставі статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, учасник у складі своєї пропозиції надає у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII». 2. Щодо інформації у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, відносно того що тендерна документація Замовника: містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у п. 3 ч.1 ст. 17 Закону. Прийнявши до уваги зазначені недоліки управління рішенням тендерного комітету, протокол від 19.07.2019 №3 внесені зміни до тендерної документації та у Додаток 3 на закупівлю робіт: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вулиці Красна в м. Лисичанськ, (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Зазначена вище інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ст. 10 Закону.

2019-07-19 11:46:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 14 114 464,80
UAH з ПДВ
14 114 464,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" 15 668 614,44
UAH з ПДВ
15 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 15 849 986,47
UAH з ПДВ
15 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 15 350 013,95
UAH з ПДВ
15 350 013,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМБУДСЕРВІС" 16 506 350,00
UAH з ПДВ
16 506 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 16:44
Електронний підпис
29 липня 2019 16:43
Договірна ціна.PDF
29 липня 2019 16:43
9.imd
26 липня 2019 17:13
Електронний підпис
26 липня 2019 17:13
Технічне завдання.PDF
26 липня 2019 17:13
Тендерна пропозиція.PDF
26 липня 2019 17:13
Проект договору.PDF
26 липня 2019 17:13
Договірна ціна.PDF
26 липня 2019 17:13
14611 Славдорстрой p7s.zip
26 липня 2019 17:13
9.imd

Публічні документи

29 серпня 2019 15:43
документи переможця
28 серпня 2019 19:21
аукціон
28 липня 2019 13:55
Електронний підпис
28 липня 2019 13:51
тех частина.zip
28 липня 2019 13:51
ком частина.rar
28 липня 2019 13:51
квал частина_2.rar
28 липня 2019 13:51
квал частина_1.rar

Публічні документи

27 липня 2019 18:45
Електронний підпис
27 липня 2019 18:41
218.imd
27 липня 2019 18:41
20.2. ІПН директора.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 18:32
Електронний підпис
26 липня 2019 18:29
Scan_технічне задння.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_субпідрядники.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_проект договору.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_податки.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_обробперон даних.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_мат_тех база.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_ЛІЦЕНЗІЯ АБС.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_загальн відом.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_беніфіціар.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_банкрут.pdf
26 липня 2019 18:29
Scan_асфальт завод.pdf
26 липня 2019 18:29
44.imd
26 липня 2019 18:29
1_5.Додаток 2_АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"

ТОВ Данко

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "АРМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Відхилено 14 114 464,80
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
#34531842
Відхилено 15 349 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:50
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 15 350 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
15 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:19
Звіт про виконання договору про закупівлю 38.2019.pdf укладений
17 липня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 15:50
доп.угода №5 від 16.07.2020 до договору 38.2019 з додатком.pdf зміни до договору
16 липня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 16:42
дод.угода №4 від 21.04.2020 до договору 38.2019 002.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 14:43
дод.угода 3 від 16.04.2020 до договору 38.2019.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 15:43
дод.угода 2 від 29.10.2019 до договору 38.2019 з додатком.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 17:10
додаткова угода 1 від 18.09.19 до договору 38.2019001.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:06
38.2019001.pdf укладений
16 вересня 2019 16:03
додатки до договору 38.2019001.pdf укладений
16 вересня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у 2019 році, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 38/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 38/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (внесені зміни до реквізитів сторін)
Номер договору про закупівлю: 38/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 38/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (у зв'язку з фактичним виконанням робіт за об'єктом та зменшенням видатків)
Номер договору про закупівлю: 38/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 305 931,32
UAH (в тому числі ПДВ 2 550 988,55 UAH)