Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери з ліцензованим програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 967 350,00 UAH
UA-2019-07-12-000965-c e3f61ddd6d7c4006a70f3f48992af3a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 22:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 1 967 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 836,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179 шт
Персональні комп’ютери з ліцензованим програмним забезпеченням (Джерела фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та софінансування за рахунок коштів місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (заклади освіти м. Мелітополь згідно переліку в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:19
Дата відповіді: 17 липня 2019 09:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно умов тендерної документації запропонований Учасником товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника визначеним у додатку 2 до тендерної документації, при цьому Учасник повинен зазначити конкретні марки та технічні характеристики запропонованого товару.
Документацією також передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
2) Згідно умов тендерної документації Учасником закупівлі можуть бути як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Оцінка пропозицій Учасників неплатників ПДВ та платників ПДВ розглядаються як остаточні.
Згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен зазначити ціну за одиницю товару та загальну вартість пропозиції з ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ).
Вартість пропозиції Учасника який є платником ПДВ та Учасника який не є платником ПДВ оцінюється на рівних умовах.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 16 липня 2019 16:30
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником для запобігання поширення неліцензійного програмного забезпечення передбачено в технічних вимогах до тендерної документації, що ліцензійна операційна система Windows 10 Home 64-bit Українська (ОС) з безкоштовним оновленням на весь період функціонування, але не менше 5 років, повинна бути попередньо встановлена виробником обладнання. У випадку необхідності Замовник може звернутися до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням достовірності такої інформації. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної операційної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації стосовно цього питання.
Учасник який поширюватиме неліцензійне програмне забезпечення несе відповідальність згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 867 686,00
UAH з ПДВ
1 805 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 898 832,00
UAH з ПДВ
1 805 873,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 1 900 085,00
UAH з ПДВ
1 851 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 18:22
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:21
1.12. Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 18:21
1.09. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 18:12
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:05
13_Інші документи_.pdf
05 серпня 2019 18:05
10_Про СЦ_.pdf
05 серпня 2019 18:05
11_Захист довкілля_.pdf
05 серпня 2019 18:05
12_Лист про поставку_.pdf
05 серпня 2019 18:05
9_Гар.обслуговування_.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 09:30
Електронний підпис
06 серпня 2019 09:28
Технічне завдання.pdf
06 серпня 2019 09:28
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2019 09:28
Довідка ст.17.pdf
06 серпня 2019 09:28
Витяг Злобин 01.07.2019.pdf
06 серпня 2019 09:28
Виписка єдр Злобін.pdf
06 серпня 2019 09:28
Сертифікати ПК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 1 805 394,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
1 805 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:46
Рішення укладений
02 січня 2020 18:15
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 11:47
Договір укладений
30 серпня 2019 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 805 394,00
UAH (в тому числі ПДВ 300 899,00 UAH)