електрична енергія
Очікувана вартість
2 837 880,00 UAH
UA-2019-07-12-000929-a 2142b419b4864e309c6f815f263ec946
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Комунальне Підприємство «Чисте місто Приморськ» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 32787263
Місцезнаходження замовника: 72102, Україна, Запорізька обл., місто Приморськ, вулиця Мелітопольське шосе 12
Контактна особа замовника: Тупозлєєва Віктора Вікторовича
+380613774179
apujkx@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 14:07
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 14:07
Очікувана вартість: 2 837 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
990834 кВт*год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Мелітопольське шосе, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду 5 (п'ять) робочі дні після звітнього періоду Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 липня 2019 14:42
Електронний цифровий підпис
12 липня 2019 14:03
відкриті торги ТД енергія.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000929-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41801199
Дата подання: 17 липня 2019 17:51
Усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня, Шановний Замовнику. В розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Вами встановлена наступна вимога до учасників закупівлі:
- з метою мобільності налагодженої роботи між замовником та учасником-переможцем, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надається лист в довільній формі про наявність у такого учасника офісу в межах Запорізької області (додатково надати договір оренди чи інший документ, який підтверджує право користування таким приміщенням).
Дана вимога є дискримінаційною та не об’єктивною з тих підстав, що в разі якщо Учасник не має офісу в межах Запорізької області, але він має змогу виконати Технічне Завдання, яке викладене в п. 6 розділу 4 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності представництво саме на території Запорізької області, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання
Аналогічною є позиція АМКУ, який у своєму рішенні по закупівлі UA-2019-05-02-000456-a встановив, що зазначені дії замовника порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме – недискримінація учасників.
Враховуючи вищезазначене, а також те, що Вашою установою вже була оголошена процедура відкритих торгів по закупівлі Електричної енергії (UA-2019-06-26-000320-b) і яка не відбулась, саме через наявність зазначеної дискримінаційної вимоги, Вами повторно встановлено дискримінаційні норми і тим самим повторно порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, та просимо внести зміни до тендерної документації в частині наявності в учасника офісу в межах Запорізької області з додатковим додаванням договору оренди чи іншого документу, який підтверджує право користування таким приміщенням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 10:23
1. Стосовно наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Зазначена Вами вимога «з метою мобільності налагодженої роботи між замовником та учасником-переможцем, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надається лист в довільній формі про наявність у такого учасника офісу в межах Запорізької області» не є вибірковою для певних учасників, а є загальною для всіх учасників. Вимога, що зазначена у тендерній документації, спрямована на забезпечення найбільш сприятливих умов для замовника режиму отримання послуг, забезпечення швидкого та належного документообігу, оперативного реагування надавача послуг на зміни на ринку електричної енергії, на зміни умов постачання електричної енергії. Враховуючи здійснення закупівлі за бюджетні кошти та необхідність подання договорів в оригіналі, актів, довідок до органів Державної казначейської служби, це є умовою, що запобігає порушенням строків та стягнення із замовника штрафних санкцій.
Окрім цього у Запорізькій області існує більш ніж 10 учасників ринку постачання електричної енергії, які мають сервісні центри, мають офіси в м. Запоріжжі та Запорізькій області. Таким чином, враховуючи практику розгляду скарг АМКУ наявна достатня кількість підприємств відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та так званому «правилу двох виробників», що застосовується АМКУ під час розгляду справ. Зважаючи на зазначене вище, Вами не вірно надане тлумачення мети замовника, яка не полягає у обмеженні конкуренції учасників, а в створенні оптимальних умов для ефективного надання та отримання послуг з постачання електричної енергії, що співпадає з метою Закону України «Про публічні закупівлі» в частині ефективного здійснення закупівель.
2. Рішення АМКУ по закупівлі UA-2019-05-02-000456-a стосувалось інших вимог, що встановлюються замовником в тендерній документації, а саме: наявність у учасників представництва на території Макарівського району м. Києва та необхідність надання довідки із зазначенням керівництва представництва, тощо, наявність гарантійного листа щодо можливості оглянути зазначене представництво представниками Замовника.
Тендерна документація КП Комунальне Підприємство «Чисте місто Приморськ» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області не містить вимог щодо наявності у учасників представництва - відокремленого підрозділу юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи, відомості про яке включаються до єдиного державного реєстру (ст. 95 ЦК України).
Таким чином, посилання на це рішення АМКУ як аргумент «дискримінаційності» вимоги є безпідставним.
3. Змушені також зауважити, що процедура відкритих торгів по закупівлі електричної енергії (UA-2019-06-26-000320-b) не відбулась у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тендерна документація не містила дискримінаційних вимог та жоден із учасників ринку не звертався із вимогою до замовника про усунення порушення. Тому висновки в Вашому листі є суб’єктивними та не ґрунтуються на фактичних обставинах.
Враховуючи вищезазначене, змушені відхилити Вашу вимогу. Тендерна документація відкритих торгів складена відповідно до усіх вимог законодавства, та не містить дискримінаційних вимог до учасників, тобто підстави для внесення до неї змін відсутні.

Документи

22 липня 2019 10:23
Відповідь.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 2 574 700,00
UAH з ПДВ
2 574 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2019 11:54
sign.p7s
28 липня 2019 11:47
Проект договору.pdf
28 липня 2019 11:47
Паспорт керівника-min.pdf
28 липня 2019 11:47
Договір УКРЕНЕРГО-min.pdf
28 липня 2019 11:46
Витяг ЄДР + ОПИС-min.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
28 липня 2019 14:07
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку