Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000866-b 528d2dbd487a4acdbb0cad1e7fefe5ae
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глазирін Сергій

+380534331496 gospgrvokob@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОБЕЛЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145524
Вебсайт: http://osvita-kobelyak.at.ua/
Місцезнаходження: Україна , Полтавська обл., КОБЕЛЯКИ, вул.Шевченка, буд. 28/20
Контактна особа: Глазирін Сергій
+380534331496
gospgrvokob@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

25 липня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:12
додаток 4 із змінами.docx
22 липня 2019 15:24
додаток 1 зі змінами.doc
12 липня 2019 11:42
ТД.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 5.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 7.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 6.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 2.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 3.doc
25 липня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:12
додаток 4 із змінами.docx
22 липня 2019 15:24
додаток 4 зі ЗМІНАМИ.doc
19 липня 2019 15:05
додаток 4 зі ЗМІНАМИ-1.doc
18 липня 2019 14:35
додаток 4 зі ЗМІНАМИ.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 4.docx
22 липня 2019 15:24
додаток 1 зі змінами.doc
19 липня 2019 15:05
додаток 1 зі змінами.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 1.doc
12 липня 2019 11:42
ТД.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 5.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 7.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 6.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 2.doc
12 липня 2019 11:42
додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000866-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 14 липня 2019 11:23
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ (ISO 9001:2015) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO (ISO 14001:2015) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ (ISO 9001:2015) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO (ISO 14001:2015) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 13:26
На Вашу вимогу від 14 липня 2019 р. 11:23 повідомляємо, що ВІДДІЛ ОСВІТИ КОБЕЛЯЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ як Замовник закупівлі за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, фабрика друку, ламінатори, проектори, інтерактивні дошки, інтерактивні сенсорні модулі, мережені фільтри) в жодному разі не порушує основні принципи закупівель, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник обов’язково (імперативно) встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги мусять передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно із Законом України "Про стандартизацію", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р., сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості виробництва товару, що закуповується. Сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31 грудня 2015 р.№ 221 «Про внесення змін до наказу № 203 від 21 грудня 2015 р. «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України"», зі змінами, внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості
№ 51 від 24.02.2016 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля, вимоги про заходи щодо якого також зазначені у додатку 6 тендерної документації. Таким чином, обидва сертифікати відповідають діючому законодавству України, чинні на дату оголошення закупівлі та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання вимог стосовно якості предмета закупівлі.
Отже, вимоги, які було включено до тендерної документації щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015, повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути отримані будь-яким учасником публічної закупівлі, що підтверджує відсутність дискримінації учасників закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що всі документи, які передбачені у тендерній документації по закупівлі за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, фабрика друку, ламінатори, проектори, інтерактивні дошки, інтерактивні сенсорні модулі, мережені фільтри), не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не мають ознак дискримінаційного характеру. Такі документи можуть бути надані їх володільцем на запит будь-якої компанії чи підприємства, тобто кожен з учасників закупівлі має рівні перед законом права при отриманні таких сертифікатів щодо стандартів, згармонізованих з міжнародними нормативними документами, на які є посилання в цих стандартах, при цьому вимоги, зазначені в них, відповідають чинному законодавству України.




( Враховуючи вищевикладене, наголошуємо на тому, що галузеві та інші нормативні документи, узгоджені з діючим законодавством України, взагалі не можуть бути такими, які містять дискримінаційні вимоги до громадян України.
Номер вимоги: UA-2019-07-12-000866-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 14 липня 2019 11:26
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 13:28
На Вашу вимогу від 14 липня 2019 р. 11:26 повідомляємо, що ВІДДІЛ ОСВІТИ КОБЕЛЯЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ як Замовник по закупівлі за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, фабрика друку, ламінатори, проектори, інтерактивні дошки, інтерактивні сенсорні модулі, мережені фільтри) вважає, що зазначений Вами наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2017 р. № 470 «Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, скасування чинності національних нормативних документів», зокрема, його чотирнадцятий пункт стосовно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017
(EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT). Оцінка відповідності. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління не мають жодного відношення до вказаного предмету закупівлі і до відділу освіти взагалі, оскільки останній не є органом, який здійснює аудит і сертифікацію.
Натомість повідомляємо, що оскільки тендерна документація з додатками по закупівлі складена відділом освіти Кобеляцької райдержадміністрації виключно згідно з чинним законодавством, що гарантує відсутність ознак дискримінації учасників та повністю базується на принципах публічних закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відділ освіти підтверджує, що при розгляді тендерних пропозицій керуватиметься Законом України "Про стандартизацію", наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31 грудня 2015 р.№ 221 «Про внесення змін до наказу № 203 від 21 грудня 2015 р. «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України"», зі змінами, внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 51 від 24.02.2016 р. - тобто, розглядатиме лише сертифікати, видані акредитованими органами сертифікації.
Номер вимоги: UA-2019-07-12-000866-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 16 липня 2019 23:46
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Шановний замовник. Враховуючи те, що поставка буде здійснюватися у навчальні заклади, Замовник повинен при формуванні тендерної документації дотримуватись наказу №704 від 22.06.2016р. , в якому чітко вказані характеристики інтерактивної дошки, а саме: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водяній основі; мінімальний розмір інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 77” (195 см) при співвідношенні сторін 4:3 (ширина 156 см, висота 117 см). Розмір проекційного зображення має збігатися з активною поверхнею дошки відповідно до її розмірів та аспектного співвідношення; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або маркера; дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 6-ти одночасних дотиків, стандартні функції миші, принаймні лівої та правої кнопок миші у точці дотику до активної поверхні; функцію multi-touch; роздільна здатність позиціонування дотику – не менше ніж 4000Ч4000 точок; тип інтерфейсу – USB; довжина інтерфейсного кабелю – не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення; підключення дошки до персонального комп’ютера вчителя; гарантія на дошку не менше 3 років. У зазначеному наказі немає вимог щодо керамічної поверхні інтерактивних дошок, вимог зовнішньої діагоналі: 85 дюймів, розмірів ефективної площі торкань не менше: 1697 мм х 1204 мм (у тому числі гарячих клавіш), обов'язкової наявність по 22 гарячих клавіш з написами українською мовою з обох сторін. Таким чином вимоги у тендерній документації до інтерактивних дошок не відповідають вимогам вільної конкуренції та вимоги цілеспрямовано зроблені під єдиного виробника і є "монопольними" і носять дискримінаційний характер не допускаючи інших виробників до участі у тендері. Також вважаємо, що вимоги, щодо надання ISO (п. 5 Додатку 4 копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; - копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій) явно дискримінаційними та такими, що суттєвим чином зменшують коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, 1. прибрати детальний опис моделей конкретного постачальника та привести вимоги до обладнання у відповідність до наказу МОН України №704 від 22.06.2016р 2.скасувати протиправну вимогу щодо надання ISO 3 у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників й керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо за увагу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 14:25
На Вашу вимогу від 16 липня 2019 р. 23:49 повідомляємо, що ВІДДІЛ ОСВІТИ КОБЕЛЯЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ як Замовник закупівлі за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, фабрика друку, ламінатори, проектори, інтерактивні дошки, інтерактивні сенсорні модулі, мережені фільтри) в жодному разі не порушує основні принципи закупівель, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки у додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, фабрика друку, ламінатори, проектори, інтерактивні дошки, інтерактивний сенсорний модуль ), у
лоті № 2 викладено інформацію відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р.
за № 1050/29180, то вносити зміни немає необхідності, оскільки пункт 1 розділу «Примітка» додатку 4 містить таку інформацію: «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”, тим самим спростовуючи будь- яку можливість висування дискримінаційних вимог. Кожен з учасників може вільно та безперешкодно пропонувати свій товар, який має еквівалентні характеристики тощо в межах, визначених чинним законодавством.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник обов’язково (імперативно) встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги мусять передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно із Законом України "Про стандартизацію", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р., сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості виробництва товару, що закуповується. Сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31 грудня 2015 р.№ 221 «Про внесення змін до наказу № 203 від 21 грудня 2015 р. «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України"», зі змінами, внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості
№ 51 від 24.02.2016 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля, вимоги про заходи щодо якого також зазначені у додатку 6 тендерної документації. Таким чином, обидва сертифікати відповідають діючому законодавству України, чинні на дату оголошення закупівлі та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання вимог стосовно якості предмета закупівлі.
Отже, вимоги, які було включено до тендерної документації щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015, повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути отримані будь-яким учасником публічної закупівлі, що підтверджує відсутність дискримінації учасників закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що всі документи, які передбачені у тендерній документації по закупівлі за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, фабрика друку, ламінатори, проектори, інтерактивні дошки, інтерактивні сенсорні модулі, мережені фільтри), не супер

Документи

Документи

18 липня 2019 14:25
Відповідь 18.07..docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Комп'ютерне обладнання
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 630 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 150,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

34 шт
ноутбук
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська обл., КОБЕЛЯКИ, Шевченка 28/20
Дата доставки: 26 серпня 2019
21 шт
багатофункціональний пристрій
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська обл., КОБЕЛЯКИ, Шевченка 28/20
Дата доставки: 26 серпня 2019
21 шт
ламінатор
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська обл., КОБЕЛЯКИ, Шевченка 28/20
Дата доставки: 26 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комп'ютерне обладнання Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 10:01
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до розділу «Примітка» Додатку 4 Тендерної документації,
всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.

2. Да. Оцінка буде проводитися за кінцевою ціною аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 629 912,10
UAH з ПДВ
629 912,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 12:12
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:33
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:28
37. Довідка ТУ.pdf
31 липня 2019 17:06
Електронний підпис
30 липня 2019 11:26
Електронний підпис
30 липня 2019 11:22
32. Довідка з МВС.pdf
30 липня 2019 11:22
26. Довідка стаття 17.pdf
30 липня 2019 11:22
23. Сертифікати на БФП.pdf
30 липня 2019 11:22
22. Статут завірений.pdf
30 липня 2019 11:22
21. Статут.pdf
30 липня 2019 11:22
17. Проект договору.pdf
30 липня 2019 11:22
16. Штатний розпис.pdf
30 липня 2019 11:22
12. Довідка з банку2.pdf
30 липня 2019 11:22
11. Довідка з банку1.pdf
30 липня 2019 11:22
7. Паспорт та код.pdf
30 липня 2019 11:22
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 15:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій