Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Процесори
Очікувана вартість
26 400,00 UAH
UA-2019-07-12-000847-c 1b78ae0c378747d590c55d0fa1cbfbd1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солодка Юлія Володимирівна

+380958069724 bugsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Солодка Юлія Володимирівна
+380958069724
bugsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 11:25
Очікувана вартість: 26 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт.
Процесор Intel Pentium G5400 BOX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету. Оплата за товар проводиться Покупцем на основі належно оформлених видаткових накладних впродовж 30 банківських днів після поставки товару за адресою Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання фінансування бюджетних коштів відповідного призначення на реєстраційний рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 16:45
Оголошення - Процесори (11 шт.), Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:27
Дата відповіді: 17 липня 2019 14:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянуло Ваші питання. За результатами розгляду першого питання повідомляємо, що Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 19.03.19 р. №10 не містить обов’язку Замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Предметом закупівлі за даною процедурою є процесор Intel Pentium G5400 BOX, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції на цей товар, а не на аналоги.
За результатами розгляду другого питання повідомляємо, що Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області дотримується принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників. Тому у закупівлі має право прийняти будь-який Учасник, а розглядатися буде пропозиція Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу остаточну пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 21 502,80
UAH з ПДВ
21 370,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 22 330,00
UAH з ПДВ
21 502,00
UAH з ПДВ
Документи
НАБОРЩИКОВ ВАСИЛЬ РУДОЛЬФОВИЧ 22 899,91
UAH з ПДВ
22 065,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 26 235,00
UAH з ПДВ
22 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 24 420,00
UAH з ПДВ
24 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:18
!Пропозиція.pdf
19 липня 2019 15:18
Дані участника.pdf
19 липня 2019 15:18
Договір.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

НАБОРЩИКОВ ВАСИЛЬ РУДОЛЬФОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Переможець 21 370,80
UAH з ПДВ
30 липня 2019 14:15

Документи

30 липня 2019 14:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
21 370,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 14:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 11:38
Договір 95 08 від 06.08.2019.PDF укладений
06 серпня 2019 11:36
Договір 95 08 від 06.08.2019.PDF укладений
06 серпня 2019 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 370,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 561,80 UAH)