Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
685 455,00 UAH
UA-2019-07-12-000791-c e92920d2e48c43f7b8afad6ec186cdd9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барановський Федір Федорович

+380433021481 buhorosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оратівської РДА
Код ЄДРПОУ: 04544458
Вебсайт: http://osvita.orativ.org.ua/
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., смт Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Контактна особа: Барановський Федір Федорович
+380433021481
buhorosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 685 455,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
ноутбуки (джерело фінансування закупівлі - кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, Оратівський район, смт. Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 16:01
Додаток_5.docx
12 липня 2019 16:01
Додаток_4.docx
12 липня 2019 16:01
Додаток_3.docx
12 липня 2019 16:01
Додаток_2.docx
12 липня 2019 16:01
Додаток_1.docx
12 липня 2019 16:01
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:42
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ми не допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі.
2) Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і розглядатимемо їх ціну як остаточну.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 16 липня 2019 15:39
Дата відповіді: 19 липня 2019 15:42
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наявну в електронній системі закупівель роз’яснення до процедури/запитання до процедури під час проведення процедури закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), тендерний комітет відділу освіти Оратівської районної державної адміністрації (далі - Замовник) - повідомляє наступне.
1). Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Частиною 1 статті 25 Закону передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно!
Тендерна документація замовника, розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог, передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель та оприлюднена відповідно до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу.
2) Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації –
До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати: податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; витрати на навантаження, розвантаження; витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця; інсталяція, монтаж та пуск обладнання; інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 669 672,00
UAH з ПДВ
669 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 16:53
Електронний підпис
26 липня 2019 16:51
Dell Inspiron 3580.rar
26 липня 2019 16:51
ФОТО 3.jpg
26 липня 2019 16:51
ФОТО 2.jpeg
26 липня 2019 16:51
ФОТО 1 .jpg
26 липня 2019 16:51
ноутбук Dell+ISO.pdf
26 липня 2019 16:51
26. Проект договору.pdf
26 липня 2019 16:51
24.Витяг ПДВ оригінал.pdf
26 липня 2019 16:51
21. Витяг з ЄДР від 05.07.pdf
26 липня 2019 16:51
09 Лист DELL.jpg
26 липня 2019 16:51
07. Протокол зборів.PDF
26 липня 2019 16:51
04. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій