Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13.(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000715-a eb18ffa2b1c84a90a2f8fa5489a5b35a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 20.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 липня 2019 16:48
Електронний цифровий підпис
25 липня 2019 16:48
ТД_420-19_з закр.даними.doc
25 липня 2019 16:48
Перелік змін.docx
25 липня 2019 16:48
ТД_420-19_нова редакція.doc
12 липня 2019 13:07
Договір.doc
12 липня 2019 13:07
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1 до ТД "Технічне завдання", розділ IV та V
Дата подання: 18 липня 2019 15:19
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:50
У додатку до тендерної документації №1 "Технічне завдання" у розділах IV та V викладені вимоги до Калькуляції вартості послуг з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13 (з розшифровками) та Календарного графіку надання послуг з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13. Просимо пояснити, чи повинен УЧАСНИК, у сладі своєї тендерной пропозиції, надавати наступні документи: 1. Калькуляцію (з розшифровками) вартості послуг з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13, 2. Календарний графік надання послуг з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: УЧАСНИК, у сладі своєї тендерной пропозиції надає документи згідно п.3.2. Розділу 3 ТД.
Калькуляцію (з розшифровками) вартості послуг з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13, та календарний графік надання послуг з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13 надаються згідно Розділу ІІІ Додатку №1 ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 11:42
Довіреність Щербань.7z
01 серпня 2019 11:42
Банківська ліцензія.7z
01 серпня 2019 11:42
Витяг НР Щербань.7z
01 серпня 2019 11:42
Лист для клієнтів.7z
01 серпня 2019 11:42
Гарантія 13444-19.7z
01 серпня 2019 11:42
Наказ Щербань.7z
01 серпня 2019 11:42
+Копія ліцензії 2019р..pdf
01 серпня 2019 11:42
+Лист згода Фіщук.pdf
01 серпня 2019 11:42
+Лист згода Климчук.pdf
01 серпня 2019 11:42
+Листи-відгуки.pdf
01 серпня 2019 11:42
+Цінова пропозиція.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку