Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000705-b 99a1d710f5b645289066e4a55e010139
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Піонткевич Ірина Володимирівна

+380414327497 internat_brd@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Піонткевич Ірина Володимирівна
+380414327497
internat_brd@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 11:12
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 шт
Консерва рибна (сардина з додаванням олії фас.0,230 кг) (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) Додаток 1 ДОГОВІР № про закупівлю товарів за державні кошти м. Бердичів "______" ___________________ 2019 р. Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради, в особі в.о. директора Зеленко М.В., що діє на підставі Положення №423 від 10.01.2008р. (далі - Замовник), з однієї сторони, і ______________________________________________________________________________________________________________________, в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________________________________(далі - Учасник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке (далі – Договір): 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник зобов’язується у 2019 році поставити Замовникові товари, зазначені в пропозиції щодо участі у торгах на закупівлю ______________________________________________________________________________________________________________________, а Замовник – прийняти і оплатити такі товари. 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) кількість товарів та ціни зазначені в специфікації до цього Договору (додаток№1) і є невід’ємною його частиною. 1.3.Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та чисельності підопічних. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ 2.1. Передача продукції здійснюється в присутності представника Учасника, за супровідними документами безпосередньо в заклад Замовника. Продукція повинна бути упакована Учасником таким чином, щоб виключити її пошкодження або знищення при транспортуванні . Термін усунення недоліків з моменту виявлення дефектів або заміни продукції – двох денний термін з моменту отримання повідомлення Замовника (за умови цілості). 2.2. Прийом-передача продукції за кількістю та якістю відповідно до Заявки здійснюється між Замовником та Учасником в порядку, установленому чинним законодавством України. 2.3. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість яких відповідає умовам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Держстандартів, технічним та санітарним нормам, підтверджуватись відповідними документами та відповідати умовам тендерної документації. Учасник несе повну відповідальність за якість поставленого Товару. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1.Ціна цього Договору становить ______________________________________________у тому числі з (без)ПДВ. 3.2. Ціна цього Договору відповідає ціні тендерної пропозиції (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України «Про податок на додану вартість») та може бути змінена за взаємною згодою Сторін в бік зменшення(без зміни кількості (обсягу) та якості товарів робіт послуг) та залежно від реального фінансування видатків. Коригування зобов’язань за цим договором здійснюється на підставі додаткових угод. 3.3. Ціна продукції повинна ураховувати усі витрати: вартість сировини, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплаченні в країні Замовника, завантаження та розвантаження; вартість упаковки та маркування, перевезення до міста призначення, експедирування та інші витрати. Торгові надбавки повинні бути встановленні в межах чинного законодавства України. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на розрахунковий рахунок Учасника після поставки товару та пред’явлення рахунка, накладної та сертифіката відповідності на товар; або після підписання Сторонами акта; або поетапної оплати Замовником поставлених товарів. 4.2.Оплата за Товар здійснює
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
700 шт
Консерва рибна ( бички в томатному соусі фас.0,230 кг)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткач Юрій Юрійович 20 160,00
UAH з ПДВ
20 055,00
UAH з ПДВ
Документи
НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА 21 000,00
UAH з ПДВ
20 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУК'ЯНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 20 510,00
UAH з ПДВ
20 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 11:57
ФінальнаПропозиція
18 липня 2019 09:27
ТкачЮ.Ю. инд.код.jpg
18 липня 2019 09:27
конт.дані.jpg
18 липня 2019 09:27
ВитягТкачЮЮ260619 003.jpg
18 липня 2019 09:27
ВитягТкачЮЮ260619 002.jpg
18 липня 2019 09:27
ВитягТкачЮЮ260619 001.jpg
18 липня 2019 09:27
Виписка з ЄДР2.jpg
18 липня 2019 09:27
Виписка з ЄДР1.jpg
18 липня 2019 09:27
ЛистЗгода.JPG

Публічні документи

16 липня 2019 21:17
0719 консерва ЦП (1).docx
16 липня 2019 21:15
карта ID.pdf
16 липня 2019 21:15
Dovidka_19103723450270277646.pdf
16 липня 2019 21:15
Виписка ДРФО.pdf
16 липня 2019 21:15
Витяг реєстру 19ФОП.pdf
16 липня 2019 21:15
DOVIDKA KOD.pdf
16 липня 2019 21:15
Довідка о рахунке.pdf
16 липня 2019 21:15
Витяг реєстру ФОП.pdf
16 липня 2019 21:15
DOVIDKA mm.pdf
16 липня 2019 21:15
витяг ПЭП.pdf
16 липня 2019 21:15
0719 консерва ЦП.docx
16 липня 2019 21:15
0 консерва 2019.jpg

Публічні документи

17 липня 2019 22:31
Якісне риба 03.06.2019.pdf
17 липня 2019 22:31
Паспорт ЛОО ст.1-3.pdf
17 липня 2019 22:31
Довіка про банк.pdf
17 липня 2019 22:31
Довідка ідент.номер.pdf
17 липня 2019 22:31
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2019 22:31
Витяг ЄДР ст.3.pdf
17 липня 2019 22:31
Витяг ЄДР ст.2.pdf
17 липня 2019 22:31
Витяг ЄДР ст.1.pdf
17 липня 2019 22:31
Витяг ДПІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткач Юрій Юрійович

НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА

ЛУК'ЯНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткач Юрій Юрійович
#2500202398
Переможець 20 055,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 12:39

Документи

22 липня 2019 12:39
Рішення №148.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткач Юрій Юрійович
#2500202398
20 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 12:39
Рішення №148.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №257.pdf укладений
01 серпня 2019 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 055,00
UAH