Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000676-a d64b4ccdfc874e45ab12306addc96138
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Безсмертна

+380636861543 kp_stomat1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788677
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 2
Контактна особа: Ольга Безсмертна
+380636861543
kp_stomat1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Святослава Ріхтера, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають в межах кошторисних призначень по загальному фонду та в межах фактичних надходжень по спеціальному фонду. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:55
тех.документація ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 09:55
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю.
1) Предмет закупівлі повинен відповідати технічним або якісним характеристикам зазначених у документації або мати кращі характеристики;
2) До участі в даній закупівлі допускаються учасники незалежно від того чи є вони платниками ПДВ;
3) Цінова пропозиція ,яку запропонує Учасник не платник ПДВ буде остаточною, вона буде порівнюватися з ціновими пропозиціями інших Учасників, (якщо вони є платниками ПДВ, то кінцева їхня пропозиція буде враховуватися з ПДВ)

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій