Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000676-a ● d64b4ccdfc874e45ab12306addc96138
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788677 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ольга Безсмертна +380636861543 kp_stomat1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Святослава Ріхтера, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають в межах кошторисних призначень по загальному фонду та в межах фактичних надходжень по спеціальному фонду. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2019 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2019 12:55 |
тех.документація ноутбук.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 09:55
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю.
1) Предмет закупівлі повинен відповідати технічним або якісним характеристикам зазначених у документації або мати кращі характеристики;
2) До участі в даній закупівлі допускаються учасники незалежно від того чи є вони платниками ПДВ;
3) Цінова пропозиція ,яку запропонує Учасник не платник ПДВ буде остаточною, вона буде порівнюватися з ціновими пропозиціями інших Учасників, (якщо вони є платниками ПДВ, то кінцева їхня пропозиція буде враховуватися з ПДВ)
1) Предмет закупівлі повинен відповідати технічним або якісним характеристикам зазначених у документації або мати кращі характеристики;
2) До участі в даній закупівлі допускаються учасники незалежно від того чи є вони платниками ПДВ;
3) Цінова пропозиція ,яку запропонує Учасник не платник ПДВ буде остаточною, вона буде порівнюватися з ціновими пропозиціями інших Учасників, (якщо вони є платниками ПДВ, то кінцева їхня пропозиція буде враховуватися з ПДВ)
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій