Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з гідрохімічного очищення системи опалення будівлі господарчого відділу КМКЛ №5, м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Очікувана вартість
93 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000651-b 7a761a48b0974bad9377307a6e42ce62
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Казека Віталій Григорович

380444508255
380444507708
tenderkmkl5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №5
Код ЄДРПОУ: 00185028
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Відпочинку, 11
Контактна особа: Казека Віталій Григорович
380444508255,380444507708
tenderkmkl5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 11:09
Очікувана вартість: 93 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з гідрохімічного очищення системи опалення будівлі господарчого відділу КМКЛ №5, м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з гідрохімічного очищення системи опалення будівлі господарчого відділу КМКЛ №5, м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, вул. Відпочинку, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оголошення
Дата подання: 14 липня 2019 16:56
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:38
Відповідно до п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином вимоги Закону поширюються на допорогові закупівлі. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 Закону кваліфікаційним критерієм є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно оголошення предметом закупівлі є «Послуги з гідрохімічного очищення системи опалення будівлі господарчого відділу КМКЛ №5, м. Київ, вул. Відпочинку, 11». Для виконання вказаних робот, в ДБН відсутня інформація яка стосується наявності інженера проектувальника. На підставі вище викладеного вимога Замовника про підписання кошторисної документацій інженером проектувальником суперечить ст.3 Закону, а саме запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вище викладеного для усунення корупційних дії, зловживання та усунення невідповідальності оголошення вимогам Закону пропоную; 1. Вилучити з оголошення вимоги відносно інженера проектувальника, та опублікувати внесення змін в оголошення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000651-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 12 липня 2019 15:45
Щодо дискримінаційних вимог
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля повинна здійснюватись за такими основними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте у діях Замовника вбачаються спроби дискримінації учасників та спроба зменшити коло учасників процедури закупівлі шляхом включення до тендерної документації наступної вимоги: "кошторисна документація окрім підписа керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинна містити підпис та печатку інженера проектувальника. Тобто Замовник замість того, щоб перевіряти правильність складання документації намагається своїми діями обмежити коло учасників, встановлюючи необгрунтовану вимогу, без посилання на будь-які законодавчі підстави. Вимагаємо: Виключити дану вимогу з документації, як не обгрунтовану та таку, що умисно звужує коло потенційних учасників та суперечіть основним принципам здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 16:09
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Білдінг дрімс 49 974,04
UAH з ПДВ
49 974,04
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 91 833,60
UAH з ПДВ
91 833,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 08:16
Пропозиція оновлена
18 липня 2019 17:38
АВК.rar
18 липня 2019 17:38
ст.17 Закону.pdf
18 липня 2019 17:38
Розрахунок з_п 8527.pdf
18 липня 2019 17:38
пропозиція.pdf
18 липня 2019 17:38
Проект Договору.pdf
18 липня 2019 17:38
Персонал.rar
18 липня 2019 17:38
охорона довкілля.rar
18 липня 2019 17:38
38.imd
18 липня 2019 17:38
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 16:45
9. ОПР-А Рона.pdf
18 липня 2019 16:45
8. кошторис.pdf
18 липня 2019 16:45
7. акт обстеження.pdf
18 липня 2019 16:45
64.imd
18 липня 2019 16:45
6. ТЗ.pdf
18 липня 2019 16:45
5. Ліцензія.pdf
18 липня 2019 16:45
4. досвід.pdf
18 липня 2019 16:45
3. працівники.pdf
18 липня 2019 16:45
2. обладнання.pdf
18 липня 2019 16:45
10. копія гарант лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білдінг дрімс

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білдінг дрімс
#39718238
Очікує рішення 49 974,04
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:30

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 липня 2019 14:29
Коментар щодо відміни: В звязку зі зміною потреби закупівлі.
Документи:
23 липня 2019 14:28
Протокол відміна закупівлі.PDF