Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
8 010,00 UAH
UA-2019-07-12-000649-b 68a5b156745e435ba3b0dea26e9ea1be
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2019 23:00
Очікувана вартість: 8 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


кошти на виконання доручень виборців
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49052, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гомельська, 27-Б, КЗО ДНЗ № 40 ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п.3.3 розділу 3 Проекту Договору де зазначено "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару" Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 11:16
Додаток 4 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.docx
12 липня 2019 11:16
Додаток 6 - Проект договору.docx
12 липня 2019 11:16
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 10:05
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 6 500,00
UAH з ПДВ
6 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 16:09
Електронний підпис
15 липня 2019 16:08
ВИТЯГ.pdf
15 липня 2019 16:08
ПАСПОРТ.pdf
15 липня 2019 16:08
ВИТЯГрозшир.pdf
15 липня 2019 16:08
Гарант поставки.pdf
15 липня 2019 16:08
ІПН.pdf
15 липня 2019 16:08
ВипискаЄДР.pdf
15 липня 2019 16:08
Договір.pdf
15 липня 2019 16:08
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2019 16:08
Декларация Canon 3010.PDF
15 липня 2019 16:08
СЕС Canon 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій