Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області».
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
Очікувана вартість
59 001 628,00 UAH
UA-2019-07-12-000612-c ● c74770665e91461691f465b8d071c73e
Конкурентний діалог 1-ий етап
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130694 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Магістратська, 2 |
Контактна особа: |
Ліщенюк Олена Євгеніївна +380432659577 tender01@voe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 59 001 628,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295 008,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 295008 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області».
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Барський, Жмеринський райони , Барський, Жмеринський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 15:28 |
Зміни Рек. ПЛ-110 Бар-Чернят-Жмер.pdf | |
12 вересня 2019 15:28 |
ТД Рек. ПЛ-110 Бар-Чернят-Жмер.погодж.pdf | |
04 вересня 2019 14:57 |
Додаток №1 квал. вим..pdf | |
12 липня 2019 14:17 |
Додаток №2 тех. вим.pdf | |
12 липня 2019 14:17 |
Додаток №3 проект договору.pdf | |
12 липня 2019 14:17 |
Додаток №4 Опитувальний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-000612-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 16:10
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" оголошено Конкурентний діалог ID UA-2019-07-12-000612-c предмет закупівлі Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області». І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області. (Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Електронна банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Електронна банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 15:31
Відповідь на вимогу
Доброго дня!
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення закупівлі та в тендерній документації вимоги, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
На виконання абзацу 2 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації були зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учасником.
Згідно Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/381206 «Щодо розробки тендерної документації» Замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, норми чинного законодавство України щодо публічних закупівель порушені не були.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення закупівлі та в тендерній документації вимоги, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
На виконання абзацу 2 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації були зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учасником.
Згідно Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/381206 «Щодо розробки тендерної документації» Замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, норми чинного законодавство України щодо публічних закупівель порушені не були.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
)
Дата відміни
19 вересня 2019 15:30
Причина відміни
подання для участі в торгах менше трьох тендерних пропозицій