Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
292 808,00 UAH
UA-2019-07-12-000605-a ● 58d779681739420da02345e5ee0799cd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145837 |
Місцезнаходження: | 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11 |
Контактна особа: |
Віра Олександрівна Коблик +380977038894,+380992341449 osvita_dubr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 13:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 292 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 292,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, Поштова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 14:49 |
протокол внесення змін.pdf | |
18 липня 2019 14:49 |
Перелік внесених змін до тендерної документації.doc | |
18 липня 2019 14:49 |
ТД нова редакція.docx | |
12 липня 2019 15:29 |
ТД.docx | |
12 липня 2019 12:32 |
Протокол застосування ВТ.docx |
18 липня 2019 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 липня 2019 14:49 |
протокол внесення змін.pdf
|
||||||
18 липня 2019 14:49 |
Перелік внесених змін до тендерної документації.doc
|
||||||
18 липня 2019 14:49 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||
12 липня 2019 15:29 |
ТД.docx
|
||||||
12 липня 2019 12:32 |
Протокол застосування ВТ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Закупівля здійснюється по технічним вимогам без зазначення торгової марки або моделі товару;
2. Для нас, як Замовника, не має значення, чи є Учасник платником ПДВ чи не є. Значення має найменша цінова пропозиція за результатами аукціону. Якщо Учасник - платник ПДВ - то виграє найменша ціна (включно з ПДВ), якщо не платник ПДВ - то ціна без ПДВ. При подачі оголошення про проведення відкритих торгів ми зазначаємо очікувану вартість з ПДВ спеціально для учасників-платників ПДВ.
2. Для нас, як Замовника, не має значення, чи є Учасник платником ПДВ чи не є. Значення має найменша цінова пропозиція за результатами аукціону. Якщо Учасник - платник ПДВ - то виграє найменша ціна (включно з ПДВ), якщо не платник ПДВ - то ціна без ПДВ. При подачі оголошення про проведення відкритих торгів ми зазначаємо очікувану вартість з ПДВ спеціально для учасників-платників ПДВ.
Уточнення
Дата подання: 16 липня 2019 15:21
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:19
Шановний Замовник!
1)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
2) Яка кількість комп'ютерів вам потрібна 26 чи 29?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: 1.Так, потрібен монтаж, встановлення , підключення та введення в експлуатацію
2. 29
2. 29
Технічні характеристики.
Дата подання: 17 липня 2019 12:08
Дата відповіді: 18 липня 2019 14:59
Шановний замовник, доводимо до вашого відома, що документація та технічний опис предмета закупівлі суперечить наказу МОН № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти" від 02.11.2017 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18). Ви не надаєте будь-яких зрозумілих чи законних підстав для ігнорування Наказу, який не є рекомендаційним, а є прямою інструкцією МОН України замовникам до оснащення кабінетів у навчальних закладах за державні кошти. Вимагаємо, привести документацію у відповідність до наказних вимог МОН України, або відминити закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання опрацьоване. 18.07.2018 р. були внесені відповідні зміни до тендерної документації по даній закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-000605-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32881326
Дата подання: 17 липня 2019 12:11
Невідповідність технічного опису предмета закупівлі чинним наказам МОН України.
Шановний замовник, доводимо до вашого відома, що документація та технічний опис предмета закупівлі суперечить наказу МОН № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти" від 02.11.2017 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18). Ви не надаєте будь-яких зрозумілих чи законних підстав для ігнорування Наказу, який не є рекомендаційним, а є прямою інструкцією МОН України замовникам до оснащення кабінетів у навчальних закладах за державні кошти. Вимагаємо, привести документацію у відповідність до наказних вимог МОН України, або відминити закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2019 15:32
Приведено Вимоги до предмету закупівлі - Додаток 2 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – у відповідність до наказу МОН України № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти» від 02.11.2017.
Інформація про відміну
Дата відміни
27 липня 2019 13:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій