Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
292 808,00 UAH
UA-2019-07-12-000605-a 58d779681739420da02345e5ee0799cd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Олександрівна Коблик

+380977038894
+380992341449
osvita_dubr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145837
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Віра Олександрівна Коблик
+380977038894,+380992341449
osvita_dubr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2019 13:30
Очікувана вартість: 292 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, Поштова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:49
протокол внесення змін.pdf
18 липня 2019 14:49
Перелік внесених змін до тендерної документації.doc
18 липня 2019 14:49
ТД нова редакція.docx
12 липня 2019 15:29
ТД.docx
12 липня 2019 12:32
Протокол застосування ВТ.docx
18 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:49
протокол внесення змін.pdf
18 липня 2019 14:49
Перелік внесених змін до тендерної документації.doc
18 липня 2019 14:49
ТД нова редакція.docx
12 липня 2019 15:29
ТД.docx
12 липня 2019 12:32
ТД.docx
12 липня 2019 12:32
Протокол застосування ВТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Закупівля здійснюється по технічним вимогам без зазначення торгової марки або моделі товару;
2. Для нас, як Замовника, не має значення, чи є Учасник платником ПДВ чи не є. Значення має найменша цінова пропозиція за результатами аукціону. Якщо Учасник - платник ПДВ - то виграє найменша ціна (включно з ПДВ), якщо не платник ПДВ - то ціна без ПДВ. При подачі оголошення про проведення відкритих торгів ми зазначаємо очікувану вартість з ПДВ спеціально для учасників-платників ПДВ.
Уточнення
Дата подання: 16 липня 2019 15:21
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:19
Шановний Замовник! 1)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 2) Яка кількість комп'ютерів вам потрібна 26 чи 29? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: 1.Так, потрібен монтаж, встановлення , підключення та введення в експлуатацію
2. 29
Технічні характеристики.
Дата подання: 17 липня 2019 12:08
Дата відповіді: 18 липня 2019 14:59
Шановний замовник, доводимо до вашого відома, що документація та технічний опис предмета закупівлі суперечить наказу МОН № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти" від 02.11.2017 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18). Ви не надаєте будь-яких зрозумілих чи законних підстав для ігнорування Наказу, який не є рекомендаційним, а є прямою інструкцією МОН України замовникам до оснащення кабінетів у навчальних закладах за державні кошти. Вимагаємо, привести документацію у відповідність до наказних вимог МОН України, або відминити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання опрацьоване. 18.07.2018 р. були внесені відповідні зміни до тендерної документації по даній закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000605-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32881326
Дата подання: 17 липня 2019 12:11
Невідповідність технічного опису предмета закупівлі чинним наказам МОН України.
Шановний замовник, доводимо до вашого відома, що документація та технічний опис предмета закупівлі суперечить наказу МОН № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти" від 02.11.2017 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18). Ви не надаєте будь-яких зрозумілих чи законних підстав для ігнорування Наказу, який не є рекомендаційним, а є прямою інструкцією МОН України замовникам до оснащення кабінетів у навчальних закладах за державні кошти. Вимагаємо, привести документацію у відповідність до наказних вимог МОН України, або відминити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2019 15:32
Приведено Вимоги до предмету закупівлі - Додаток 2 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – у відповідність до наказу МОН України № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти» від 02.11.2017.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2019 13:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій