Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
547 701,00 UAH
UA-2019-07-12-000599-a ● 5ba2f5c8ddaf43979fe5a4e00fb21e65
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02909973 |
Вебсайт: | http://zap.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а |
Контактна особа: |
Дар'я Іванченко +380612251025 divanchenko@zap.gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 547 701,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
16 липня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 16:45 |
0716 Перелік внесених змін.pdf | |
16 липня 2019 16:45 |
0716Тендерна документація (нова редакція).pdf |
16 липня 2019 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2019 16:45 |
0716 Перелік внесених змін.pdf
|
|||
16 липня 2019 16:45 |
0716Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надання акту виконаних робіт
Дата подання: 15 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:13
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в п.п.3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів з актами виконаних робіт до них та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и).Так як предметом закупівлі є не послуги, надання актів виконаних робіт неможливо, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
надання акту виконаних робіт
Дата подання: 15 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:13
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в п.п.3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів з актами виконаних робіт до них та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и).Так як предметом закупівлі є не послуги, надання актів виконаних робіт неможливо, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-000599-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 серпня 2019 11:17
Невідповдність пропозиції учасника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-12-000599-a (Лот 1 - Папір), який проходив 29.07.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що технічні характеристики запропонованого паперу в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку 3 Тендерної документації (докладно див. додаток). Крім того, додаток Учасника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не відповідає наданій Замовником формі (ДОДАТОК 3 до ТД).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що технічні характеристики запропонованого паперу в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку 3 Тендерної документації (докладно див. додаток). Крім того, додаток Учасника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не відповідає наданій Замовником формі (ДОДАТОК 3 до ТД).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:16
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Тендерній документації. У Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником.
ТОВ "Аверс Канцелярія" надано додаток «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у відповідності до зазначених вимог Замовника у вигляді порівняльної таблиці, складеної в довільній формі.
Крім того, у наданій ТОВ "Аверс Канцелярія" специфікації до Договору (згідно з Додатком 4), відображено інформацію у виді таблиці, яка в повній мірі відповідає Технічним вимогам Замовника.
Виходячи з викладеного, причини для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, – відсутні.
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Тендерній документації. У Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником.
ТОВ "Аверс Канцелярія" надано додаток «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у відповідності до зазначених вимог Замовника у вигляді порівняльної таблиці, складеної в довільній формі.
Крім того, у наданій ТОВ "Аверс Канцелярія" специфікації до Договору (згідно з Додатком 4), відображено інформацію у виді таблиці, яка в повній мірі відповідає Технічним вимогам Замовника.
Виходячи з викладеного, причини для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, – відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-12-000599-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Скарга до АМКУ №UA-2019-07-12-000599-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.08.2019 № 197/юр/19.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:51
рішення від 13.08.2019 № 11065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 15:35
Рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прокуратури Запорізької області виконано рішення АМКУ від 29.08.2019 №12064-р/пк-пз щодо відкритих торгів на закупівлю паперу, конвертів та канцелярських товарів різних (ДК 021: 2015 «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне») (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-000599-a) та скасувано рішення про визначення ТОВ «Аверс Канцелярія» переможцем процедури Закупівлі (протокол від 06.09.2019 №80).
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2019 15:21
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Папір |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 371 701,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 717,01 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
4270 пач
Папір
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 16:45 |
0716 Додатки ТД (нова редакція).doc |
12 липня 2019 12:31 |
0704 Дод. 4 Договор.doc |
16 липня 2019 16:45 |
0716 Додатки ТД (нова редакція).doc
|
||
12 липня 2019 12:31 |
0704 Дод. 4 Договор.doc
|
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-07-12-000599-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Скарга до АМКУ №UA-2019-07-12-000599-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.08.2019 № 197/юр/19.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:51
рішення від 13.08.2019 № 11065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 15:35
Рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прокуратури Запорізької області виконано рішення АМКУ від 29.08.2019 №12064-р/пк-пз щодо відкритих торгів на закупівлю паперу, конвертів та канцелярських товарів різних (ДК 021: 2015 «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне») (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-000599-a) та скасувано рішення про визначення ТОВ «Аверс Канцелярія» переможцем процедури Закупівлі (протокол від 06.09.2019 №80).
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2019 15:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2019 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
323 068,20
UAH з ПДВ
|
311 026,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
324 349,20
UAH з ПДВ
|
311 283,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
339 721,20
UAH з ПДВ
|
339 721,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш енд Кері Україна" |
354 068,40
UAH з ПДВ
|
354 068,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Велес опт" |
357 399,00
UAH з ПДВ
|
357 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
311 026,80
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 16:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 вересня 2019 11:54 |
Коментар щодо відміни: | згідно з частиною 2 статті 31 Закону України "Про закупівлі" |
Документи:
09 вересня 2019 11:54
|
Електронний підпис |
09 вересня 2019 11:52
|
0909PROTOKOL81.pdf |