Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
547 701,00 UAH
UA-2019-07-12-000599-a 5ba2f5c8ddaf43979fe5a4e00fb21e65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Іванченко

+380612251025 divanchenko@zap.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02909973
Вебсайт: http://zap.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а
Контактна особа: Дар'я Іванченко
+380612251025
divanchenko@zap.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 547 701,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

16 липня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:45
0716 Перелік внесених змін.pdf
16 липня 2019 16:45
0716Тендерна документація (нова редакція).pdf
16 липня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:45
0716 Перелік внесених змін.pdf
16 липня 2019 16:45
0716Тендерна документація (нова редакція).pdf
12 липня 2019 12:31
0712Тендерна Документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання акту виконаних робіт
Дата подання: 15 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:13
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в п.п.3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів з актами виконаних робіт до них та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и).Так як предметом закупівлі є не послуги, надання актів виконаних робіт неможливо, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
надання акту виконаних робіт
Дата подання: 15 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:13
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в п.п.3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів з актами виконаних робіт до них та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и).Так як предметом закупівлі є не послуги, надання актів виконаних робіт неможливо, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000599-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 серпня 2019 11:17
Невідповдність пропозиції учасника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-12-000599-a (Лот 1 - Папір), який проходив 29.07.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що технічні характеристики запропонованого паперу в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку 3 Тендерної документації (докладно див. додаток). Крім того, додаток Учасника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не відповідає наданій Замовником формі (ДОДАТОК 3 до ТД).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:16
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Тендерній документації. У Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником.
ТОВ "Аверс Канцелярія" надано додаток «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у відповідності до зазначених вимог Замовника у вигляді порівняльної таблиці, складеної в довільній формі.
Крім того, у наданій ТОВ "Аверс Канцелярія" специфікації до Договору (згідно з Додатком 4), відображено інформацію у виді таблиці, яка в повній мірі відповідає Технічним вимогам Замовника.
Виходячи з викладеного, причини для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, – відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

05 серпня 2019 16:16
0805PROTOKOL.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-12-000599-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Скарга до АМКУ №UA-2019-07-12-000599-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.08.2019 № 197/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:51
рішення від 13.08.2019 № 11065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:51
Рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прокуратури Запорізької області виконано рішення АМКУ від 29.08.2019 №12064-р/пк-пз щодо відкритих торгів на закупівлю паперу, конвертів та канцелярських товарів різних (ДК 021: 2015 «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне») (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-000599-a) та скасувано рішення про визначення ТОВ «Аверс Канцелярія» переможцем процедури Закупівлі (протокол від 06.09.2019 №80).
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2019 15:21

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 09:32
Скарга 09.08.19.pdf
09 серпня 2019 09:32
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

06 вересня 2019 15:21
0906PROTOKOL80.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Конверти та канцелярські товари різні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 176 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 760,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 липня 2019 11:57
Закінчення: 29 липня 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

67145 од
Конверти та канцелярські товари різні
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

уточнення щодо вимог до технычних, якісних та кількісних характеристик
Дата подання: 17 липня 2019 16:40
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:31
Шановний Замовнику, просимо уточнити технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі по Лоту № 2: 1) Чи не буде відхилена пропозиція, якщо одиниці вимірювання не будуть співпадати з запрошеними, наприклад: «Біндер 19мм чорний 12шт», одиниця вимірювання – «шт», але ціна буде за 12 шт, тобто за пакування? 2) Поз. №1 – в описі товару вказано, що матеріал корпусу антистеплера повинен бути сталевий. В антистеплерах, що виготовлюються серійно, матеріал корпусу – пластик, а механізм – сталевий. Чи не помилково вказано «Матеріал корпусу сталевий»? 3) Поз. №10 - чи не буде відхилена пропозиція, якщо в пропозиції буде клей-олівець PVP, але не 35 гр, а 36 гр ? 4) Поз. №19, 20 – в описі не вказано покриття: повинно бути одностороннє, чи двостороннє? 5) Поз. №29 – в описі прописані характеристики, які відповідають конкретному степлеру, а саме - Axent Exakt 4927-01-A. Але саме цей степлер знятий з виробництва. В даний час найбільш близькі за технічними характеристиками степлери мають такі параметри: пробивна потужність - 20-30 аркушів, глибина закладки паперу - 75-85мм. Чи можна пропонувати товар з вказаним характеристиками, як еквівалент? 6) Поз. №43 – згідно опису конверт повинен бути щільності 120г/кв.м та без розширення. Раніше такий тип конвертів імпортувався із-за кордону. Зараз імпортуються конверти щільністю 100г/кв.м без розширення або щільністю 120г/кв.м з розширенням. Виготовлення вказаної партії конвертів в Україні потребує наявності спеціального обладнання та економічно недоцільно. Який з вказаних видів конвертів можна пропонувати в якості еквіваленту? 7) Поз. №49 – згідно опису нитка повинна бути комбінована (хлопок/капрон). Чи буде розглянута пропозиція на нитку з комбінованим складом, але в якості синтетичної складової буде виступати не капрон, а інший синтетичний матеріал? Чи буде розглянута пропозиція на нитку з більшою вагою в котушці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до Тендерної документації.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником.
Замовником будуть розглянуті пропозиції еквіваленту товару з кращими, ніж первинно заявленими або аналогічними показниками.

1) Чи не буде відхилена пропозиція, якщо одиниці вимірювання не будуть співпадати з запрошеними, наприклад: «Біндер 19мм чорний 12шт», одиниця вимірювання – «шт», але ціна буде за 12 шт, тобто за пакування?
Відповідь: одиниці виміру наведені в таблиці та не змінюються.
2) Поз. № 1 – в описі товару вказано, що матеріал корпусу антистеплера повинен бути сталевий. В антистеплерах, що виготовлюються серійно, матеріал корпусу – пластик, а механізм – сталевий. Чи не помилково вказано «Матеріал корпусу сталевий»?
Відповідь: в описі товару вказано вимоги Замовника згідно з технічними характеристиками товару.
3) Поз. № 10 - чи не буде відхилена пропозиція, якщо в пропозиції буде клей-олівець PVP, але не 35 гр, а 36 гр ?
Відповідь: допускається збільшення ваги, якщо це не призведе до збільшення вартості тазменшення якості товару.
4) Поз. № 19, 20 – в описі не вказано покриття: повинно бути одностороннє, чи двостороннє?
Відповідь: при розгляді пропозицій увага Замовника буде звертатися на характеристики, зазначені у таблиці, наявність одно- чи двостороннього покриття не буде враховуватися як оціночний критерій.
5) Поз. № 29 – в описі прописані характеристики, які відповідають конкретному степлеру, а саме - Axent Exakt 4927-01-A. Але саме цей степлер знятий з виробництва. В даний час найбільш близькі за технічними характеристиками степлери мають такі параметри: пробивна потужність - 20-30 аркушів, глибина закладки паперу - 75-85мм. Чи можна пропонувати товар з вказаним характеристиками, як еквівалент?
Відповідь: Замовником будуть розглянуті пропозиції еквіваленту товару з кращими, ніж первинно заявленими або аналогічними показниками.
6) Поз. № 43 – згідно опису конверт повинен бути щільності 120г/кв.м та без розширення. Раніше такий тип конвертів імпортувався із-за кордону. Зараз імпортуються конверти щільністю 100г/кв.м без розширення або щільністю 120г/кв.м з розширенням. Виготовлення вказаної партії конвертів в Україні потребує наявності спеціального обладнання та економічно недоцільно. Який з вказаних видів конвертів можна пропонувати в якості еквіваленту?
Відповідь: Вимоги щодо розширення конвертів зазначено у поз.42 Замовником будуть розглянуті пропозиції еквіваленту товару з меншою щільністю без розширення.
7) Поз. № 49 – згідно опису нитка повинна бути комбінована (хлопок/капрон). Чи буде розглянута пропозиція на нитку з комбінованим складом, але в якості синтетичної складової буде виступати не капрон, а інший синтетичний матеріал? Чи буде розглянута пропозиція на нитку з більшою вагою в котушці?
Відповідь: допускається збільшення ваги товару без змін складу та якості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 121 028,40
UAH з ПДВ
115 748,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 123 234,30
UAH з ПДВ
117 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 138 500,04
UAH з ПДВ
121 028,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Велес опт" 150 350,10
UAH з ПДВ
150 350,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 14:55
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:55
Довідка банкрутство.pdf
05 серпня 2019 14:55
Довідка корупція.pdf
05 серпня 2019 11:46
Довідка МВС 2607.zip
05 серпня 2019 11:46
ДФС.pdf
31 липня 2019 19:49
Електронний підпис
31 липня 2019 19:49
Пропозиція оновлена.pdf
31 липня 2019 19:39
Електронний підпис
30 липня 2019 20:57
Пропозиція оновлена.pdf
27 липня 2019 17:59
Електронний підпис
27 липня 2019 17:59
Специфікація.pdf
27 липня 2019 17:59
Пропозиція лот 2.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 7.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 6.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 5.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 4.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 3.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 2.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка ст 17 1.pdf
27 липня 2019 17:59
Згода персон дані.pdf
27 липня 2019 17:59
Дозволи та ліцензії.pdf
27 липня 2019 17:59
Довідка транспорт.pdf
27 липня 2019 17:58
Довідка склади.pdf
27 липня 2019 17:58
Довідка про учасника.pdf
27 липня 2019 17:58
Довідка про санкції.pdf
27 липня 2019 17:58
Довідка працівники.pdf
27 липня 2019 17:58
Довідка договора.pdf
27 липня 2019 17:58
транспортний засіб 2.pdf
27 липня 2019 17:58
Транспорт засіб 1.pdf
27 липня 2019 17:58
Лист-відгук ЗОУНБ.PDF
27 липня 2019 17:58
_ЗОУНБ.pdf
27 липня 2019 17:58
_ДАПР ЗОДА.pdf
27 липня 2019 17:58
_Статут.pdf
27 липня 2019 17:58
_Протокол.pdf
27 липня 2019 17:58
_Наказ.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 16:53
Електронний підпис
26 липня 2019 16:52
Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 16:52
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2019 16:52
Проект договору.pdf
26 липня 2019 16:52
Обробка перс. даних.pdf
26 липня 2019 16:52
Мат-тех база.pdf
26 липня 2019 16:52
Дозволи та ліцензії.pdf
26 липня 2019 16:52
Договір на транспорт.pdf
26 липня 2019 16:52
Відгук СЗРУ.pdf
26 липня 2019 16:52
Витяг з ЄДР 16.05.19.pdf
26 липня 2019 16:52
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 17:41
20190805_173746.jpg
05 серпня 2019 16:09
Довідки.pdf
30 липня 2019 11:11
Електронний підпис
26 липня 2019 17:31
Електронний підпис
26 липня 2019 17:28
Установчі документи.pdf
26 липня 2019 17:28
Загальні документи.pdf
26 липня 2019 17:28
сертиф.pdf
26 липня 2019 17:28
Докумени 1.pdf
26 липня 2019 17:18
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 16:38
Електронний підпис
26 липня 2019 15:44
Електронний підпис
26 липня 2019 15:40
Лот 2 Проект договору.PDF
26 липня 2019 15:40
Статут.PDF
26 липня 2019 15:40
Відомості.PDF
26 липня 2019 15:40
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "Торговий дім "Велес опт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 115 748,10
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
115 748,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 11:44
0909DOPKA.pdf укладений
09 вересня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:54
0902DOGOVOR.pdf укладений
02 вересня 2019 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 115 748,10
UAH (в тому числі ПДВ 19 291,35 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін