Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
547 701,00 UAH
UA-2019-07-12-000599-a 5ba2f5c8ddaf43979fe5a4e00fb21e65
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Прокуратура Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02909973
Вебсайт замовника: http://zap.gp.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 69057, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а
Контактна особа замовника: Дар'я Іванченко
+380612251025
divanchenko@zap.gp.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 547 701,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання акту виконаних робіт
Дата подання: 15 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:13
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в п.п.3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів з актами виконаних робіт до них та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и).Так як предметом закупівлі є не послуги, надання актів виконаних робіт неможливо, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
надання акту виконаних робіт
Дата подання: 15 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:13
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в п.п.3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів з актами виконаних робіт до них та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и).Так як предметом закупівлі є не послуги, надання актів виконаних робіт неможливо, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000599-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 серпня 2019 11:17
Невідповдність пропозиції учасника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-12-000599-a (Лот 1 - Папір), який проходив 29.07.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що технічні характеристики запропонованого паперу в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку 3 Тендерної документації (докладно див. додаток). Крім того, додаток Учасника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не відповідає наданій Замовником формі (ДОДАТОК 3 до ТД).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:16
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Тендерній документації. У Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником.
ТОВ "Аверс Канцелярія" надано додаток «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у відповідності до зазначених вимог Замовника у вигляді порівняльної таблиці, складеної в довільній формі.
Крім того, у наданій ТОВ "Аверс Канцелярія" специфікації до Договору (згідно з Додатком 4), відображено інформацію у виді таблиці, яка в повній мірі відповідає Технічним вимогам Замовника.
Виходячи з викладеного, причини для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, – відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

05 серпня 2019 16:16
0805PROTOKOL.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-12-000599-a.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Скарга до АМКУ №UA-2019-07-12-000599-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.08.2019 № 197/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:51
рішення від 13.08.2019 № 11065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:51
Рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:55

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 09:32
Скарга 09.08.19.pdf
09 серпня 2019 09:32
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

06 вересня 2019 15:21
0906PROTOKOL80.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 371 701,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 717,01 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 29 липня 2019 11:00
Закінчення: 29 липня 2019 11:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4270 упак.
Папір
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 69005, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Дата доставки: до 31 грудня 2019 00:00

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 7 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 16:45
0716 Додатки ТД (нова редакція).doc
12 липня 2019 12:31
0710 Додатки ТД.doc
12 липня 2019 12:31
0704 Дод. 4 Договор.doc

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-07-12-000599-a.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 серпня 2019 09:32
Скарга до АМКУ №UA-2019-07-12-000599-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.08.2019 № 197/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:51
рішення від 13.08.2019 № 11065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:51
Рішення від 29.08.2019 №12064.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:55

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 09:32
Скарга 09.08.19.pdf
09 серпня 2019 09:32
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

06 вересня 2019 15:21
0906PROTOKOL80.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Велес опт" 357 399,00
UAH з ПДВ
357 399,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш енд Кері Україна" 354 068,40
UAH з ПДВ
354 068,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 339 721,20
UAH з ПДВ
339 721,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 324 349,20
UAH з ПДВ
311 283,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 323 068,20
UAH з ПДВ
311 026,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 16:38
sign.p7s
26 липня 2019 15:44
sign.p7s
26 липня 2019 15:40
Лот 1 Сертифікат.PDF
26 липня 2019 15:40
Лот 1 Проект договору.PDF
26 липня 2019 15:40
Лот 1 Лист-пояснення.PDF
26 липня 2019 15:40
Лот 1 Досвід_ЕЛУАШ.PDF
26 липня 2019 15:40
Статут.PDF
26 липня 2019 15:40
Відомості.PDF
26 липня 2019 15:39
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

25 липня 2019 14:00
sign.p7s
25 липня 2019 14:00
Документи на авто.doc
25 липня 2019 14:00
СЕС папір.pdf
25 липня 2019 14:00
копія протоколу.pdf
25 липня 2019 14:00
Копія статуту.pdf
25 липня 2019 14:00
Витяг ЭДР 05.07.pdf
25 липня 2019 13:59
паспорт Вдовиченко.pdf
25 липня 2019 13:59
документи.pdf
25 липня 2019 13:59
Сертифікат Sigma A4.pdf
25 липня 2019 13:59
проект договору.pdf
25 липня 2019 13:59
видаткова накладна 2.pdf
25 липня 2019 13:59
ст. 17.pdf
25 липня 2019 13:59
протокол.PDF
25 липня 2019 13:59
Відгук Поліція.pdf
25 липня 2019 13:59
технічна частина.pdf
25 липня 2019 13:59
Пропозиція.pdf
25 липня 2019 13:59
Довіренність 2019.pdf
25 липня 2019 13:59
витяг з наказу.pdf
25 липня 2019 13:59
право підпису.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 17:17
sign.p7s
26 липня 2019 17:13
+Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2019 17:13
+Договір Додаток 4.pdf
26 липня 2019 17:13
+Дог. оренди авто. 49КИ.pdf
26 липня 2019 17:13
+Довідка мат.тех бази.pdf
26 липня 2019 17:13
+Відгук ПФУ.pdf
26 липня 2019 17:13
+Витяг.pdf
26 липня 2019 17:13
+Xerox Premier 161_signed 14.09.2017.pdf
26 липня 2019 17:13
+ Довідка санкції.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 16:44
sign.p7s
26 липня 2019 16:44
Документи частина 4.rar
26 липня 2019 16:44
Документи частина 3.pdf
26 липня 2019 16:44
Документи частина 2.pdf
26 липня 2019 16:44
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 17:41
20190805_173746.jpg
05 серпня 2019 16:09
Довідки.pdf
30 липня 2019 11:11
sign.p7s
26 липня 2019 17:31
sign.p7s
26 липня 2019 17:18
sign.p7s
26 липня 2019 17:18
Установчі документи.pdf
26 липня 2019 17:18
Лот 1.pdf
26 липня 2019 17:18
Загальні документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 311 026,80
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
311 026,80
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
09 вересня 2019 11:54
Причина скасування
згідно з частиною 2 статті 31 Закону України "Про закупівлі"
Документи
09 вересня 2019 11:52 0909PROTOKOL81.pdf
09 вересня 2019 11:54 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку