Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві
Очікувана вартість
123 066 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000576-a b8c7a3c5544e4c629bc3b212f823f259
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Шмуляр

+380504107844 kinokiev.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Марія Шмуляр
+380504107844
kinokiev.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 14:51
Очікувана вартість: 123 066 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 230 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київ, м. Київ, вул. Русанівська набережна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 18:05
Зміни ТД Краків.docx
05 серпня 2019 18:05
Тендерна документація Капітальний ремонт Краків 05.08.2019.doc
22 липня 2019 17:26
102.19.pdf
22 липня 2019 16:56
Кап_рем_Краков_Додаток 5_ оновлений.doc
22 липня 2019 16:48
Таблиця зі змінами.docx
22 липня 2019 16:48
Протокол №Т-96.19.pdf
22 липня 2019 16:42
Додаток 5 Кошторис Краків.zip
05 серпня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 18:05
Зміни ТД Краків.docx
05 серпня 2019 15:38
Зміни ТД Краків.docx
05 серпня 2019 18:05
Тендерна документація Капітальний ремонт Краків 05.08.2019.doc
05 серпня 2019 15:38
Тендерна документація Капітальний ремонт Краків 05.08.2019.doc
22 липня 2019 16:48
Тендерна документація Капітальний ремонт Краків.doc
12 липня 2019 12:25
Кап_рем_Краков.doc
22 липня 2019 17:26
102.19.pdf
22 липня 2019 16:56
Кап_рем_Краков_Додаток 5_ оновлений.doc
22 липня 2019 16:48
Таблиця зі змінами.docx
22 липня 2019 16:48
Протокол №Т-96.19.pdf
22 липня 2019 16:42
Додаток 5 Кошторис Краків.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення с приводу вимоги тендерної документації
Дата подання: 17 липня 2019 15:58
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:32
У абзаці 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 – 45000000-7 ( Будівельні роботи та поточний ремонт) («Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві») (далі за текстом – «тендерна документація») замовник вимагає надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, застосування заходів із захисту довкілля. У зв`язку з тим що це положення тендерної документації є незрозумілим, просимо відповісти на питання: Які саме інформацію та документи замовник вважає такими, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, застосування заходів із захисту довкілля?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовником в тендерній документації зазначає інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію. Дані про таку інформацію подаються в окремому файлі, а саме Учасник надає лист в добровільній формі, в якому повинно зазначатися, що Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції Замовника, технічним, якісним і кількісним характеристиками предмету закупівлі та іншими вимогами, які зазначаються в додатку № 5.
Також Учасник повинен надати лист у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт. В даному листі повинно міститись, що Учасник в своїй діяльності дотримується заходів із захисту довкілля при виконанні робіт та гарантує застосування заходів з екологічної безпеки і захисту довкілля, а саме: - не порушувати екологічні права і законі інтереси інших суб’єктів; - не допускати розлив нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин при транспортуванні матеріалів; - не допускати засмічення території; - компенсувати шкоду в разі заподіяння забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Дякую, за питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000576-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН", Код ЄДРПОУ:41236299
Дата подання: 17 липня 2019 16:05
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Відповідно до підпункту 24 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 – 45000000-7 ( Будівельні роботи та поточний ремонт) («Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві») (далі за текстом – «тендерна документація»), замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копію положення про уповноважену особу Учасника з питань запобігання корупції.
Вважаємо таку вимогу недоречною, так як права і обов’язки Уповноваженого з питань запобігання корупції та підпорядкованих йому працівників (у разі їх наявності) викладено у Типовій антикорупційній програмі юридичної особи, затвердженій Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, а Типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2013 р. № 706 розповсюджується лише на державні органи, органи місцевого самоврядування та підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління органу виконавчої влади. Положення вказаної постанови не розповсюджуються на підприємства с приватною формою власності.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене вимога Замовника надати у складі тендерної пропозиції копію положення про уповноважену особу Учасника з питань запобігання корупції не відповідає законодавству України.

У зв`язку з цим, вимагаємо внести зміни до підпункту 24 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та викласти його в наступній редакції «24. Копія наказу про призначення уповноваженої особи Учасника з питань запобігання корупції.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 10:34
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Дійсно, постановою Кабінету міністрів України від 04 вересня 2013 року №706 регулюється типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання та виявлення корупції. Сфера дії цієї постанови розповсюджується на центральні органи виконавчої влади, міські, районні державні адміністрації тощо.
Проте, відповідно до ст. 62 Закону України "Про запобігання корупції" у юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", (який втратив чинність у зв`язку з прийняттям та введенням в дію Закону України "Про публічні закупівлі"), якщо вартіть товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень повинна бути затвердженна керівниками такиї юридичниї осіб антикорупційна програма.
У зв`язку із чим, Ваші зауваження прийняті часткова, п. 24 буде викладено в наступній редакції : "24. Копія антикорупційної програми юридичної особи та наказу про її затвердження, та наказу про призначення уповноваженї особи Учасника х питань запобігання корупції."

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-12-000576-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41481261
Дата подання: 18 липня 2019 16:24
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Проаналізувавши тендерну документацію, просимо Вас надати роз’яснення стосовно деяких вимог та документів, які необхідно надати Учасником з метою підтвердження його відповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1) на підставі якого розрахунку та/або нормативного-правового документа, у тендерній документації є вимога стосовно наявності в штаті Учасника головного інженера з досвідом роботи не менше 7 років? 2) на підставі якого розрахунку та/або нормативного-правового документа, у тендерній документації є вимога стосовно наявності в штаті Учасника головного енергетика з досвідом роботи не менше 5 років? 3) на підставі якого нормативного-правового документа, у тендерній документації є вимога стосовно надання замовнику «Документу прийняття об’єкта в експлуатацію» для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт? Враховуючи вищевикладене, просимо Вас, відкоригувати тендерну документацію, оскільки документація містить дискримінаційні вимоги, які прямо порушують ст.3 та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішенні від 22.07.2019 № 9824.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 15:47
Номер скарги: UA-2019-07-12-000576-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Елітміськбуд", Код ЄДРПОУ:41483625
Дата подання: 23 липня 2019 13:27
Роз'яснення щодо тендерної документації
Тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол №Т-85/19 від 27 червня 2019 року) на: «Назва код ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) (Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві»), п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», для «Підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт» передбачено надання Учасником «Документ прийняття об’єкта в експлуатацію». Прийняття об’єктів у експлуатацію регулюються Постановою Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» №461 від 13 квітня 2011 р. та ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року. У цих нормативного правових документах, зазначено, що прийняття об’єктів в експлуатацію проводиться за ініціативою Замовника (ініціатора будівництва), але підрядник ніяким чином не проводить ініціювання прийняття об’єкту в експлуатацію. Виходячи з вищенаведеного, просимо Вас, надати роз’яснення стосовно тих нормативно-правових документів, якими користувався тендерний комітет, при включенні у тендерну документацію «Документ прийняття об’єкта в експлуатацію». Також нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року основними принципами здійснення закупівель є «Недискримінація Учасників», однак наявність у тендерній документацію вимог стосовно надання вищевказаного документа значно звужує перелік потенційних Учасників закупівель, створює умови їх дискримінації, що в своє чергу може призвести до порушення ще одного принципу здійснення закупівель «Максимальна економія та ефективність»
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.07.2019 № 10064.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 21:25
Номер скарги: UA-2019-07-12-000576-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН", Код ЄДРПОУ:41236299
Дата подання: 06 вересня 2019 16:25
Скарга
на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 10.09.2019 № 12606 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 11:17
рішення від 24.09.2019 №13585 .pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 21:31

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 16:25
Скарга
06 вересня 2019 16:25
додатки
06 вересня 2019 16:25
додатки
06 вересня 2019 16:25
додатки

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000023 ● 7ce0aaaa731f47ca8db0df519a592919
  • Статус: вирішено ● Дата: 25 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-07-12-000576-a 12.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

10 вересня 2019 р. за рішенням тендерного комітету КП "Київкінофільм" тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ж.О.К» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації (відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).

2019-09-10 21:14:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-10-25 11:15:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 98 452 793,06
UAH з ПДВ
92 769 336,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" 118 938 320,45
UAH з ПДВ
92 769 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ж.О.К." 117 984 723,60
UAH з ПДВ
115 523 403,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 118 775 305,27
UAH з ПДВ
115 889 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДВЕНДОР" 122 514 242,40
UAH з ПДВ
117 123 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 18:35
49 Довідка ст 17 ч2 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
48 Довідка ст 17 п10 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
47 Довідка ст 17 п9 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
46 Довідка ст 17 п8 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
45 Довідка ст 17 п6 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
44 Довідка ст 17 п4 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
43 Довідка ст 17 п3 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
42 Довідка ст 17 п2 ч1 р.PDF
12 серпня 2019 18:35
39.1 Лист відгук.PDF
12 серпня 2019 18:34
16 Локальні кошториси 2.PDF
12 серпня 2019 18:34
26 Довідка мат-тех база.PDF
12 серпня 2019 18:34
16 Локальні кошториси 1.PDF
12 серпня 2019 18:34
14 Договорна ціна.PDF
12 серпня 2019 18:34
18.2 Розрах адмін витрат.PDF
12 серпня 2019 18:34
12 Копія ліцензії.PDF
12 серпня 2019 18:33
4 Копія Статуту.PDF

Публічні документи

12 серпня 2019 13:58
Ліцензія+додаток.pdf
12 серпня 2019 13:58
Виписка організації.pdf
12 серпня 2019 13:58
Витяг ПДВ організації.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 12:35
Довідка ДФС.pdf
30 серпня 2019 12:35
Довиідка МВС 2.pdf
30 серпня 2019 12:35
Довідка МВС 1.pdf
12 серпня 2019 11:14
п. 5 Аналог.Дог. СС2 лист.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 19 Пояснюв записка.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 19 Лок.Кошт. 2.1.10 - 2.1.17.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 19 Лок.Кошт. 2.1.6 - 2.1.9.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 19 Лок.Кошт. 2.1.4 - 2.1.5.pdf
09 серпня 2019 15:07
П. 19 Лок.Кошт. 2.1.1 - 2.1.3..pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 19 Догов. ціна.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 19 Графік_Краків.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 3 кадри.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 18 довкілля.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 17 Захист довкілля.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 16 лицензия.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 11 Довід.про Учасника.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 9 НАКАЗ.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 9 протокол.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 6 довідки Ст17.pdf
09 серпня 2019 15:07
п. 5 Аналогіч.Дог. ВСУ.pdf
09 серпня 2019 15:07
договор_ецп.zip
09 серпня 2019 15:07
гарантія Ж.О.К. 3607.zip
09 серпня 2019 15:07
68 (ЖОК на тендер_30_07_2019).imd

Публічні документи

12 серпня 2019 11:41
5 Статут ТОВ ІНТЕГРАЛ.pdf
12 серпня 2019 11:41
25.5. Витяг 05.08.2019.pdf
12 серпня 2019 11:41
17 Ліцензія + додаток.pdf
12 серпня 2019 11:41
25.1 Дозвіл держпраця.pdf
12 серпня 2019 11:40
25.2 Виписка.pdf
12 серпня 2019 11:40
15 ЗГОДА перс данні.pdf
12 серпня 2019 11:40
20 Календарний графік.pdf
12 серпня 2019 11:40
9 Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2019 11:40
25.6 Довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 9.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 4.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 2.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 10.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 3.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 6.pdf
12 серпня 2019 11:40
12 не є фіз о код.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 ч.2.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 8.pdf
12 серпня 2019 11:40
3. Додаток 3 ст 17 п 5.pdf
12 серпня 2019 11:40
7 Наказ на директора.pdf
12 серпня 2019 11:40
6 Наказ на директора.pdf
12 серпня 2019 11:40
25.3 Довідка НАЗК.pdf
12 серпня 2019 11:40
2 Додаток 2 1.1 Довідка.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 14:10
Виписка БУДВЕНДОР-1.pdf
05 серпня 2019 14:10
Відомість.pdf
05 серпня 2019 14:10
Довідка сканpdf.pdf
05 серпня 2019 14:10
Договірна ціна .pdf
05 серпня 2019 14:10
Захист.pdf
05 серпня 2019 14:10
Копия наказ №п-01-1.jpg
05 серпня 2019 14:10
Копия рішення №1-1.jpg
05 серпня 2019 14:10
Ліцензія Будвендор-1.pdf
05 серпня 2019 14:10
Пояснювальна записка.pdf
05 серпня 2019 14:10
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "Ж.О.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

ТОВ "БУДВЕНДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
Відхилено 92 769 336,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41513998
Відхилено 92 769 340,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 15:41
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
Очікує рішення 115 523 403,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:46
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
Рішення скасоване 115 523 403,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:46

Документи

10 вересня 2019 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 вересня 2019 15:00
Коментар щодо відміни: Були виявлені неточності в аргументації. Прийнято рішення внести зміни.
Документи:
10 вересня 2019 15:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:58
134.19.pdf
10 вересня 2019 14:58
133.19.pdf
10 вересня 2019 14:58
132.19.pdf
10 вересня 2019 14:58
131.19.pdf