Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по Столичному шосе, ПВ 6210, ПВ-6727, ПВ-6728, ПВ-6268, ПВ-6269, ПВ-6270, ПВ-6271, ПВ-6434, ПВ-6435, ПВ-6439, ПВ-6440, ПВ-6441, ПВ-6442, ПВ-6443, ПВ-6444, ПВ-6733, ПВ-6734, ПВ-6735, ПВ-6736, ПВ-6737, ПВ-6267, ПВ-6738, ПВ-6739, у Голосіївському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
97 118 850,00 UAH
UA-2019-07-12-000516-b 505960e2f5774c709a112f7a92960750
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:03
Очікувана вартість: 97 118 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,44%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по Столичному шосе, ПВ 6210, ПВ-6727, ПВ-6728, ПВ-6268, ПВ-6269, ПВ-6270, ПВ-6271, ПВ-6434, ПВ-6435, ПВ-6439, ПВ-6440, ПВ-6441, ПВ-6442, ПВ-6443, ПВ-6444, ПВ-6733, ПВ-6734, ПВ-6735, ПВ-6736, ПВ-6737, ПВ-6267, ПВ-6738, ПВ-6739, у Голосіївському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ, Столичне шосе, ПВ 6210, ПВ-6727, ПВ-6728, ПВ-6268, ПВ-6269, ПВ-6270, ПВ-6271, ПВ-6434, ПВ-6435, ПВ-6439, ПВ-6440, ПВ-6441, ПВ-6442, ПВ-6443, ПВ-6444, ПВ-6733, ПВ-6734, ПВ-6735, ПВ-6736, ПВ-6737, ПВ-6267, ПВ-6738, ПВ-6739, у Голосіївському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 13:50
Тендерна документація з закресленнями.doc
24 липня 2019 13:50
Повідомлення про внесення змін.pdf
24 липня 2019 13:50
Тендерна документація зі змінами від 24.07.2019.doc
12 липня 2019 11:01
Тендерна документація.doc
12 липня 2019 10:58
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 93 897 392,83
UAH з ПДВ
93 897 392,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 97 118 800,00
UAH з ПДВ
97 118 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 09:06
Кваліфікація
31 липня 2019 10:49
Електронний підпис
31 липня 2019 10:48
Документація.rar
31 липня 2019 10:48
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
#41423786
Переможець 93 897 392,83
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
#41423786
93 897 392,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:35
ЗВІТ.pdf укладений
02 січня 2020 18:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:27
ДУ №3 від 24.12.2019 р. до Дог. №109-КР від 16.08.2019 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:11
ДУ №2 від 12.12.2019 Столичне шосе.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 14:09
ДУ №1.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 14:08
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:50
Договір №109-КР від 16.08.2019.pdf укладений
16 серпня 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 14.5 Договору
Номер договору про закупівлю: 109-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи лист ТОВ "ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД" від 02.12.2019 року вих.№0212 (вх.№5026/01 від 03.12.2019р.), в розділі 24 Договору «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Підрядника викласти в новій редакції, а саме: ПІДРЯДНИК: ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» Код ЄДРПОУ 41423786 04119, м.Київ, вул.Зоологічна, буд.4а, офіс139 р/р 37120000103399 в Держказначейська служба України, м.Київ Код банку 820172 п/рUA393806340000026000141018001 в ПуАТ КБ "Акордбанк" Код банку 380634 ІПН 414237826592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1726594503407 тел. (067)401-99-00
Номер договору про закупівлю: 109-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 92603785,10 (Дев'яносто два мільйони шістсот три тисячі сімсот вісімдесят п'ять грн. 10 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 15433964,18 (П'ятнадцять мільйонів чотириста тридцять три тисячі дев'ятсот шістдесят чотири грн. 18 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 92603785,10 (Дев'яносто два мільйони шістсот три тисячі сімсот вісімдесят п'ять грн. 10 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 15433964,18 (П'ятнадцять мільйонів чотириста тридцять три тисячі дев'ятсот шістдесят чотири грн. 18 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 109-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 92 603 785,10
UAH (в тому числі ПДВ 15 433 964,18 UAH)